Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт покрівлі з метою усунення аварійної ситуації в ЗДО (ясла-садок) № 175 Львівської міської ради по вул. Антоненка Давидовича ,11 у м, Львові «Код ДК 021:2015 – 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» від Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-007674-a
Id Tender c13ca31e45704eb79842821f3f111d9d
План UA-P-2025-07-07-009832-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.07.2025 15:02
Остання зміна 16.07.2025 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
343 547 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 717.74 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 15:02 до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 15:02
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 15:02
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00
до 16.07.2025 10:44
Залишилось 4 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 10:44
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.07.2025 10:44
-
Період уточнень
з 07.07.2025 15:02 до 12.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 15:02 до 12.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00 до 16.07.2025 10:44
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00 до 16.07.2025 10:44
Основні параметри
Поточний ремонт покрівлі з метою усунення аварійної ситуації в ЗДО (ясла-садок) № 175 Львівської міської ради по вул. Антоненка Давидовича ,11 у м, Львові «Код ДК 021:2015 – 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
343 547 грн.
Поточний ремонт покрівлі з метою усунення аварійної ситуації в ЗДО (ясла-садок) № 175 Львівської міської ради по вул. Антоненка Давидовича ,11 у м, Львові «Код ДК 021:2015 – 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі з метою усунення аварійної ситуації в ЗДО (ясла-садок) № 175 Львівської міської ради по вул. Антоненка Давидовича ,11 у м, Львові «Код ДК 021:2015 – 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Очікувана вартість
343 547 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1717,74
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі з метою усунення аварійної ситуації в ЗДО (ясла-садок) № 175 Львівської міської ради по вул. Антоненка Давидовича ,11 у м, Львові «Код ДК 021:2015 – 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79012, Україна, Львівська область, Львів, вул. Антоненка Давидовича ,11
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДАЧИШИН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ
Пропозиція:
288 310.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.07.2025 15:02
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пашковська Софія
Електронна пошта
Телефон
380322546423
Замовник
ЄДРПОУ
41321310
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Sykhiv and Lychakiv Districts of the Department of Educational Infrastructure of the Department of Education and Culture of the Lviv City Council
Повна назва
Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Sykhiv and Lychakiv Districts of the Department of Educational Infrastructure of the Department of Education and Culture of the Lviv City Council
Поштовий індекс
79012
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, будинок 66
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покрівлі з метою усунення аварійної ситуації в ЗДО (ясла-садок) № 175 Львівської міської ради по вул. Антоненка Давидовича ,11 у м, Львові «Код ДК 021:2015 – 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Період вимог/скарг з 16.07.2025 10:44 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 00:00 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Згідно пп 1.2.2. п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції мав надати: - Скан-копії не менше одного, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п. 1.2.1. цього додатку до тендерної документації, аналогічного за предметом закупівлі договору. - Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток). Учасником в складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, однак не надано додатків до договору. Тому слід вважати що не надано повного обсягу аналогічного договору. Згідно пп 4.7.2. п.4.7. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося «Сканована з оригіналу копія паспорту (усі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус” від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами та доповненнями (Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та інформацію про місце проживання (за наявності)»; Учасником в складі тендерної пропозиції надано скановану з оригіналу копію паспорта, однак не всі сторінки даного документу відскановані. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано дефектний акт, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: • В акті зазначено «перевезення сміття до 15 км без навантаження», тоді як у технічному завданні Замовника вимагалося: «перевезення сміття до 20 км без навантаження». • У назві дефектного акту вказано: «Дефектний акт на капітальний ремонт покрівлі», тоді як предметом закупівлі є послуга поточного ремонту, що визначено в оголошенні про закупівлю та документації. Згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації. Невідповідність у технічній частині (опис предмета закупівлі) є підставою для відхилення пропозиції. Крім того, згідно з пунктом 40 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178, протягом 24 годин з моменту повідомлення про невідповідності можуть бути усунені лише ті, що стосуються кваліфікаційних критеріїв та/або документів, що підтверджують право підпису. Технічна частина пропозиції не підлягає виправленню у визначений строк. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
16.07.2025 10:43
Повідомлення про рішення
16.07.2025 10:41
Скарги та рішення
15.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
343 547 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546423
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
343 547 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546423
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності