Закупівля Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Розширення сфери акредитації органу з оцінки відповідності - Миколаївської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) від Миколаївська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби.
Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Розширення сфери акредитації органу з оцінки відповідності - Миколаївської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів)
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Миколаївська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби є органом з оцінки відповідності в розумінні Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” (Стаття 1 Закону “орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;”).
Згідно пункту другого Статті 27 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” “орган з оцінки відповідності та його персонал повинні мати визначене місце в організаційній структурі та використовувати такі методи звітування в межах суб’єкта господарювання, частиною якого є зазначений орган з оцінки відповідності, які забезпечують їх неупередженість і доводять цю неупередженість відповідному національному органу з акредитації;”.
Відповідно до статті 6 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” “Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.”.
Пунктом 1 наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 04.01.2002 № 5 «Про утворення Національного органу з акредитації України» було прийняте рішення про утворення державної неприбуткової організації - Національний орган з акредитації України.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.07.2020 № 1318, затверджене Положення про Національне агентство з акредитації України (нова редакція) (далі - НААУ).
Згідно статті 6 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” та пунктом 8 Положення визначено основні функції НААУ відповідно до покладених на нього завдань є: акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію; проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації шляхом здійснення нагляду, проведення повторних, позачергових та інших оцінок…
Тобто, Національне агентство з акредитації України єдиний виконавець робіт з розширення сфери акредитації органу з оцінки відповідності.
На підставі вищевикладеного, слід дійти висновку про те, що в силу приписів чинного законодавства, конкуренція на ринку з проведення робіт з розширення сфери акредитації органу з оцінки відповідності відсутня, а такі роботи виконуються лише одним суб’єктом - Національним агентством з акредитації України (НААУ).
Таким чином, враховуючи зазначене, було прийняте рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення Закупівлі відповідає чинному законодавству.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0