Закупівля Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду ДК 021:2015 (CPV)- 22110000-4- Друковані книги від Департамент культури і туризму Запорізької міської ради.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Відповідно до п.п. 2 п. 50 Постанови №1178 (неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень)
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Місто Запоріжжя
Адреса
Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а
Кваліфікація
Лот № 1
Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду ДК 021:2015 (CPV)- 22110000-4- Друковані книги
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Електронна банківська гарантія в розмірі 3 %- 17 249,99 грн.згідно додатку 7 до ТД
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним протягом 24годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Євенок О.О." в процедурі відкритих торгів з особливостями Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду ДК 021:2015 (CPV)-22110000-4- Друковані книги UA-2025-07-07-003293-а виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції
2) перелік виявлених невідповідностей:
- учасник не надав перелік/список документів, які ним подаються у складі пропозиції з зазначенням кількості сторінок таких документів;
- учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі без зазначення строків поставки товарів;
- учасник не надав відгуки від замовників про належне виконання учасником договорів наданих у складі тендерної пропозиції;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації;
- п.2.1.Додатку 2 до тендерної документації;
- п.2.3. Додатку 2 до тендерної документації.
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати:
- перелік/список документів, які ним подаються у складі пропозиції з зазначенням кількості сторінок таких документів;
- довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі із зазначенням строків поставки товарів;
- відгуки від замовників про належне виконання учасником договорів наданих у складі тендерної пропозиції.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОВЕТНІКОВА КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА в процедурі відкритих торгів з особливостями Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду ДК 021:2015 (CPV)-22110000-4- Друковані книги UA-2025-07-07-003293-а виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції
2) перелік виявлених невідповідностей:
- учасник надав Тендерну пропозицію згідно Додатку 1 до Тендерної документації з допущенням арифметичних помилок, а саме: при множені кількості книг на ціну товару - сума порахована невірно;
-учасник надав довідку про наявність матеріально технічної бази без чіткого зазначення інформації про наявність у учасника відповідного обладнання;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації;
- п.1.1.Додатку 2 до тендерної документації;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати:
- Тендерну пропозицію згідно Додатку 1 до Тендерної документації з виправленими помилками;
- Довідку про наявність матеріально технічної бази із зазначенням інформації про наявність у учасника відповідного обладнання згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Неправомірність прийняття рішення Уповноваженою особою про відміну торгів викладених у протоколі №75 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 липня 2025 року.
Порушення Замовником принципів публічних закупівель
Порушення прав Скаржника
На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пунктів 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Фізична Особа-Підприємець Євенок Олексій Олексійович звертається з цією скаргою щодо порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель.
Підстави подання скарги:
Замовником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі: Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду (згідно коду ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги) Ідентифікатор – UA-2025-07-07-003293-a.
Фізичною Особою-Підприємецем Євенок Олексієм Олексійовчем (Скаржник надалі за текстом скарги) взято участь в процедурі закупівлі.
Загалом у процедурі закупівлі прийняло участь два учасники (Фізична Особа-Підприємець Євенок Олексій Олексійович; Фізична Особа-Підприємець Советнікова Катерина Сергіївна).
І. Неправомірність прийняття рішення Уповноваженою особою про відміну торгів викладених у протоколі №75 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 липня 2025 року.
«21» липня 2025 року Замовником було розміщено Протокол №75 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради щодо відміни відкритих торгів з особливостями на закупівлю Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду (згідно коду ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2025-07-07-003293-a в електронній системі PROZORRO (далі за текстом Протокол).
Відповідно до Протоколу, Уповноважена особа Замовника вирішила: відмінити відкриті торги по предмету закупівлі: «Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду (згідно коду ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги)» з підстави, що передбачена згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме у разі: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: під час проведення закупівлі було завантажено невідповідну тендерну документацію, а саме Додаток 4 (технічне завдання). У результаті технічних причин було допущено порушення, а саме кількість необхідного товару (Збірка читанок для дітей «Я снідаю хмаринками», колектив авторів, упорядник Шрамко Н.В.: Замовником вказана кількість – 90 штук примірників; необхідна кількість примірників – 100 штук.). Це може призвести до неповного обсягу поставки товару. Враховуючи викладене закупівля підлягає відміні.
Зазначене рішення Замовника вважаємо таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі, порушує права учасників закупівлі та принципи здійснення публічних закупівель і підлягає скасуванню з огляду на наступне:
І. Відсутність факту порушення описаного Замовником як підстави для відміни закупівлі
1.1.По-перше, в Протоколі уповноважена особа Замовника зазначає, що згідно п.п.2
п. 50 Постанови 1178 (неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) замовник відміняє відміняє відкриті торги. Під час проведення закупівлі було завантажено невідповідну тендерну документацію, а саме Додаток 4 (технічне завдання). У результаті технічних причин було допущено порушення, а саме кількість необхідного товару (Збірка читанок для дітей «Я снідаю хмаринками», колектив авторів, упорядник Шрамко Н.В.: Замовником вказана кількість – 90 штук примірників; необхідна кількість примірників – 100 штук.). Це може призвести до неповного обсягу поставки товару. Через що закупівля підлягає відміні.
Опис так званого «порушення» на яке посилається Замовник у якості підстави відміни закупівлі не підтверджується жодними даними та документами з боку Замовника.
Звертаємо увагу, що за протоколом затвердження річного плану закупівель, оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерною документацією, Додатком № 5 до тендерної документації, які підготовлені та опубліковані самим Замовником в межах закупівлі, рішення щодо якої оскаржується, загальна кількість товарів яку закуповує Замовник складає 820 шт. (Наведені документи додаються у якості доказів до скарги).
У тому випадку якби Замовником було завчасно допущено технічну помилку у визначенні необхідної кількості товару відображеного в Додатку 4 (технічне завдання) за позицією №5 «Збірка читанок для дітей «Я снідаю хмаринками», колектив авторів, упорядник Шрамко Н.В.» 90 шт. примірників замість 100 шт., то загальна кількість товару яку закуповує Замовник мала складати не 820 шт. а 830 шт., що мало зазначатись у Тендерній документації Замовника та додатках до неї.
Тобто Замовник завчасно планував придбати саме 820 шт. примірників загалом, що і зазначав в тендерній документації та усіх додатках до неї і оприлюднив в електронній системі PROZORRO.
З огляду на вищенаведене у Замовника можливо з’явилася додаткова потреба закупити 10 шт. додаткових примірників товару, тим не менш обґрунтування та законних підстав при цьому відміняти закупівлю по якій вже відбувся аукціон через можливе виявлення додаткової потреби (не оприлюднено Замовником жодного документу який підтверджує додаткову потребу) посилаючись при цьому на пп.2 п. 50 Постанови 1178 «неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) – немає.
1.2. По-друге, згідно пункту 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Звертаємо увагу, що процедура закупівлі була оголошена 07 липня 2025 року, строк прийому тендерних пропозицій тривав до 15 липня 2025 року.
У Замовника було близько 8 днів для того, щоб переглянути технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, в тому числі внести відповідні зміни до умов тендерної документації в разі потреби.
Наголошуємо на тому, що Замовник мав можливість завчасно змінити технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі, однак вищезазначених дій не було вчинено.
Додатково також слід прокоментувати необхідність зміни кількісних характеристик предмета закупівлі, якщо виникла потреба у збільшенні кількості предмета закупівлі – не відміняючи дану процедуру закупівлі, замовник може оголосити нову, додаткову процедуру закупівлі на ту кількість товару, яка додатково потрібна.
Враховуючи наведене, необхідність зміни кількісної характеристики предмету закупівлі не може апріорі бути об’єктивною підставою для відміни процедури закупівлі, особливо на етапі кваліфікації учасників коли від моменту розкриття пропозицій учасників тобто від 16.07.2025 до оприлюднення протокольного рішення про відміну закупівлі від 21.07.25 пройшло 6 календарних днів.
Можна зробити висновки, що Замовником навмисно було вирішено, що технічне завдання потрібно доопрацювати на даному етапі, а не до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, коли на те була законна можливість.
Разом з тим, неуважний підхід до вимог предмету закупівлі та несвоєчасне внесення змін до умов тендерної документації – не може слугувати законною підставою для відміни процедури закупівлі на етапі після розкриття тендерних пропозицій та є виключно відповідальністю Замовника.
Водночас, пункт 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як «у зв’язку із зміною технічних характеристик предмету закупівлі, зміною якісних характеристик предмету закупівлі, зміна кількості предмету закупівлі».
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Практика АМКУ (зокрема, але не виключно, рішення № 15833-р/пк-пз від 25.09.2024, рішення №8313-р/пк-пз від 26.05.2025) підтверджує, що необхідність придбати додаткову кількість товару або внести зміни в технічні характеристики предмету закупівлі не є автоматичною підставою для відміни закупівлі та Замовник не довів правомірність відміни процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а не внаслідок дій/бездіяльності Замовника
ІІ. Порушення Замовником принципів публічних закупівель.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відміна Замовником торгів порушує принципи, визначені статтею 5 Закону:
• Об’єктивність, неупередженість, прозорість, добросовісна конкуренція та недискримінація: З огляду на зміст оприлюдненого Протоколу №75 від 21.07.2025р. Скаржник вважає, що відміна процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями предметом, якої є «Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду (згідно коду ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги)» порушує принципи об’єктивності, неупередженості, прозорості та добросовісної конкуренції (стаття 5 Закону), оскільки, Скаржник під час підготовки, складання та надання документів в складі своєї тендерної пропозиції орієнтувався виключно на інформацію, яка міститься в невід’ємній частині затвердженої тендерної документації, зокрема, у Додатку 4 до тендерної документації (Технічна специфікація) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі: Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду (згідно коду ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги), в якому чітко прописана кількість необхідного товару по кожній позиції що закуповується. Скаржник підготував тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, але Замовник навіть не розпочинав її кваліфікацію.
• Максимальна економія та ефективність: Відміна торгів через неналежне планування кількісних вимог призводить до затримки закупівлі необхідного товару, що суперечить інтересам держави.
Крім того, прийняте рішення уповноваженою особою Замовника стосовно відміни зазначеної закупівлі позбавляє Скаржника права на належну кваліфікацію його пропозиції оскільки пропозиція скаржника є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, та в подальшому права на укладення договору як потенційного переможця, що суперечить меті Закону.
ІІІ. Порушення прав Скаржника
Рішення Замовника про відміну відкритих торгів з особливостями (протокол №75 від 21.07.2025) порушує права Фізичної Особи-Підприємця Євенок Олексія Олексійовича на об’єктивний і неупереджений розгляд тендерної пропозиції, а також можливість укладення договору як потенційного переможця.
Резюмуючи все зазначене вище, Замовник не довів правомірність відміни процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника, що свідчить про неправомірну відміну тендеру з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2025 року №75.
З огляду на практику рішень Колегії визначальним при відміні відкритих торгів є належне обґрунтування відміни, що повинно бути обов’язково документально підтвердженим.
При цьому, частиною 16 статті 18 Закону України визначено, що орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на підставі інформації, розміщеної в електронній системі закупівель станом на момент подання скарги, та інформації, одержаної за скаргою.
Таким чином, аналізуючи вказані норми, вбачається, що передбачений законом механізм оскарження процедури закупівлі - є способом захисту прав та інтересів учасників процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178:
Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
З урахуванням вказаного, підстави для відміни закупівлі відсутні, та замовник документально не підтверджує їх наявність.
Замовник неправомірним скасуванням торгів порушує права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавляє можливості укласти Договір про закупівлю і отримати економічний ефект від реалізації Замовнику товару, що складає предмет закупівлі.
Враховуючи наведене, ПРОТОКОЛ №75 від «21» липня 2025 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2025-07-07-003293-a порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2025-07-07-003293-a порушив права Скаржника та охоронювані законом інтереси. Права Фізичної Особи-Підприємця Євенок Олексія Олексійовича були порушені, оскільки замовник порушив право скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол №75 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «21» липня 2025 року про відміну закупівлі.
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати Протокол №75 від щодо прийняття рішення уповноваженою особою «21» липня 2025 року про відміну закупівлі.
Додатки до скарги (докази):
1. Протокол відміни процедури відкритих торгів з особливостями №75 від 21.07.2025р.
2. Тендерна документація, в тому числі Додаток №4 до тендерної документації (Технічна специфікація), протокол затвердження річного плану закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, Додаток № 5 до тендерної документації
( Проект договору).
3. Рішення Комісії АМКУ №8313-р/пк-пз від 26.05.2025 р.
4. Рішення Комісії АМКУ № 15833-р/пк-пз від 25.09.2024 р.
2. Тендерна документація, в тому числі Додаток №4 до тендерної документації (Технічна специфікація), протокол затвердження річного плану закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, Додаток № 5 до тендерної документації
( Проект договору).
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Рішення АМКУ виконано
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Виготовлення та придбання книг запорізьких авторів за переліком для поповнення бібліотечного фонду ДК 021:2015 (CPV)- 22110000-4- Друковані книги
Тендер:
UA-2025-07-07-003293-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
21.07.2025 16:45
Кінець періоду оскарження з часом
01.08.2025 00:00
Стан
скасовано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до п.п. 2 п. 50 Постанови №1178 (неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень)