Показати схожі тендери

Закупівля Приладдя до тракторів від НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-07-001469-a
Id Tender 7ce605e0d4e7488eb4dac677dc5c19d7
План UA-P-2025-07-07-001432-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.07.2025 10:12
Остання зміна 24.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
340 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 400 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2025 10:12 до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2025 10:12
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2025 10:12
до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00
до 18.07.2025 14:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 14:43
до 24.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.07.2025 14:43
-
Період уточнень
з 07.07.2025 10:12 до 12.07.2025 00:00
Період оскарження
з 07.07.2025 10:12 до 12.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00 до 18.07.2025 14:43
Період кваліфікації
з 15.07.2025 00:00 до 18.07.2025 14:43
Основні параметри
Приладдя до тракторів
Мова тендерної пропозиції – українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
340 000 грн.
1
Назва предмета закупівлі
1
Примітки
Приладдя до трактору
Очікувана вартість
340 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Коток Зубчато-Шпоровий Гідрофікований
Код ДК 021:2015
34390000-7 - Приладдя до тракторів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина"
Пропозиція:
333 859.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
07.07.2025 10:12
Тендерна документація
07.07.2025 10:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Волкова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Natalia Volkova
Електронна пошта
Телефон
+380979471812, +380992807301
Замовник
ЄДРПОУ
02546140
Назва (англійською мовою)
NUBZHUK PROFESSIONAL AGRARIAN LYCEUM
Повна назва
НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Повна назва (англійською мовою)
NUBZHUK PROFESSIONAL AGRARIAN LYCEUM
Поштовий індекс
57130
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаївський район
Адреса
с. Надбузьке, вул. Павла Глазового, 18
Кваліфікація
Лот № 1 1
Період вимог/скарг з 18.07.2025 14:43 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 00:00 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток № 2 до ТД Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі / предмет закупівлі є коток/договору (договорів) Фінансова звітність за 2024 рік
Створено
16.07.2025 08:16
Надати до
17.07.2025 08:16
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-21-000045
Дата створення проекту
21.07.2025 17:11
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.07.2025 11:22
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 10:46
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.07.2025 № 78-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.07.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 21.07.2025 № 78-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-07-07-001469-a 07.07.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.07.2025 00:00
Документи рішення
22.07.2025 11:22
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); відповідність умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаній між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованій Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Надбузького професійного аграрного ліцею (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 07.07.2025 (протокол № 27) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина» (далі - ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина» в строк до 17.07.2025; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 16.07.2025 № 36, від 18.07.2025 № 40; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина», відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 10:46
Документи висновку
29.07.2025 10:46
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-07-001469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.07.2025 10:28
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 10:29
-
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-07-001469-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Рішеня
23.07.2025 11:31
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380979471812, +380992807301
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
НАДБУЗЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380979471812, +380992807301
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності