Показати схожі тендери

Закупівля Масляний гвинтовий повітряний компресор Sollant SLT-11V 4-in-1 або еквівалент від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-07-04-010842-a
Id Tender b5e857e94d9c4bde94790f92e31ac015
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.07.2025 18:58
Остання зміна 31.07.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
256 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 282.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 10:00 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 18:58
до 10.07.2025 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:41
до 31.07.2025 17:02
Залишилось 2 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 20:10
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 17:02
-
Період уточнень
з 04.07.2025 18:58 до 10.07.2025 10:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:41 до 31.07.2025 17:02
Період кваліфікації
з 23.07.2025 15:41 до 31.07.2025 17:02
Основні параметри
Масляний гвинтовий повітряний компресор Sollant SLT-11V 4-in-1 або еквівалент
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
256 500 грн.
Масляний гвинтовий повітряний компресор Sollant SLT-11V 4-in-1 або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Масляний гвинтовий повітряний компресор Sollant SLT-11V 4-in-1 або еквівалент
Очікувана вартість
256 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1282,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.07.2025 15:18
Закінчення аукціону
23.07.2025 15:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Масляний гвинтовий повітряний компресор Sollant SLT-11V 4-in-1 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42123400-1 - Повітряні компресори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АНАК УКРАЇНА"
Пропозиція:
212 220 грн.
Учасник:
ТОВ "БІТІЕС-ГРУП"
Пропозиція:
212 219 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.07.2025 15:18
Документи закупівлі
09.07.2025 18:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Пасічник
Електронна пошта
Телефон
+380673742323
Замовник
ЄДРПОУ
33158337
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Масляний гвинтовий повітряний компресор Sollant SLT-11V 4-in-1 або еквівалент
Період вимог/скарг з 24.07.2025 20:10 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:41 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник не усунув виявлені невідповідності.
Документи кваліфікації
24.07.2025 20:10
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пунктів 1 Додатку 1, а саме: Товар повинен відповідати умовам, зазначених у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Товар, що пропонується Учасником до постачання, повинен бути серійного виробництва. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 2 Додатку 1, а саме: Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Виконавця. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 3 Додатку 1, а саме: При поставці Товару Виконавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 4 Додатку 1, а саме: Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 5 Додатку 1, а саме: Товар, що пропонується учасником, повинен бути новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2024 року. Учасник гарантує, що запропонований товар не повинен мати дефектів. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 6 Додатку 1, а саме: Характеристики запропонованого учасником товару повинні відповідати технічним, якісним та кількісним вимогах замовника та бути придатним до використання. Не приймаються пропозиції на товар, який вироблений в країні(-ах), до якої(-их) застосовуються санкції (персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно Додатку 3, а саме: Зобов’язання учасника встановленої форми відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 6 Додатку 5, а саме: Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними видану контролюючими органами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юридичну особу – "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТІЕС-ГРУП" дата формування 29.05.2025 та керівника Титов Дмитро Вікторович дата формування 29.05.2025. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані на ВСІХ учасників та ВСІХ бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки про відсутність судимості, дійсні та з оновленими даними на керівника, ВСІХ учасників та ВСІХ бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 14 Додатку 5, а саме: Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. .- згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником - надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 13.05.2025 року. Просимо усунути вищезазначену невідповідність в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, дійсні та з оновленими даними. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно Додатку 7, а саме: Інформація про учасника встановленої форми. Інформація відсутня. Просимо надати дану Інформацію, дійсну, з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель
Створено
23.07.2025 19:25
Надати до
24.07.2025 19:25
Період вимог/скарг з 31.07.2025 17:02 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 20:10 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник не усунув виявлені невідповідності.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно Додатку 1, а саме: Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Учасником подано технічні вимоги/опис предмету закупівлі, де вказано продуктивність: 1,1 (м3/хв); - або 1,5 м3/хв при тиску 8 бар одночасно учасником подано інформаційний лист з описом технічних характеристик товару та посиланням на офіційний сайт виробника де вказано технічні характеристики товару, що становить предмет закупівлі, відмінні від технічної специфікації Учасника. Просимо спростувати чи підтвердити технічні характеристики товару запропонованого учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель відповідних документів. - згідно пунктів 1 Додатку 1, а саме: Товар повинен відповідати умовам, зазначених у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Товар, що пропонується Учасником до постачання, повинен бути серійного виробництва. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 2 Додатку 1, а саме: Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Виконавця. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 3 Додатку 1, а саме: При поставці Товару Виконавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 4 Додатку 1, а саме: Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 5 Додатку 1, а саме: Товар, що пропонується учасником, повинен бути новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2024 року. Учасник гарантує, що запропонований товар не повинен мати дефектів. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пунктів 6 Додатку 1, а саме: Характеристики запропонованого учасником товару повинні відповідати технічним, якісним та кількісним вимогах замовника та бути придатним до використання. Не приймаються пропозиції на товар, який вироблений в країні(-ах), до якої(-их) застосовуються санкції (персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 1 Додатку 5, а саме: - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору, а саме: • Для юридичної особи: - для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення. - для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення; - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Учасником подано Наказ №4 від 31.01.2019 р. про вступ на посаду директора, однак відсутні протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників про обрання та надання повноважень директора. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 5, а саме: Гарантійний лист (довідка), що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 6 Додатку 5, а саме: Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 9 Додатку 5, а саме: Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та опис, виданий державним реєстратором про прийняття документів для проведення державної реєстрації. Опис надається, якщо нова редакція статуту зареєстрована після 01.01.2016 Учасником завантажено Статут підприємства затверджений ріщенням учасників №20/07-2023 від 20 липня 2023 року, однак відсутній Опис. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними видану контролюючими органами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані на ВСІХ учасників та ВСІХ бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки про відсутність судимості, дійсні та з оновленими даними на керівника, ВСІХ учасників та ВСІХ бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 14 Додатку 5, а саме: Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. .- згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником - надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 17.07.2025 року щодо створення фізичної особи - підприємця сімейного фермерського господарства - ДУДЧЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ. Просимо усунути вищезазначену невідповідність в документах та надати актуальний витяг на юридичну особу контрагента шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником надано інформаційну довідку №2024-667718 від 12.11.2024 р. Для усунення даної невідповідності необхідно надати Інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, дійсну та з оновленими даними. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Створено
29.07.2025 12:17
Надати до
30.07.2025 12:17
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
256 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
Контактний телефон:
+380673742323
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
256 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
Контактний телефон:
+380673742323
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності