Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15» від Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-010110-a
Id Tender 61a24216e2ef4d2192036a8d2fa53189
План UA-P-2025-07-04-012869-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.07.2025 16:31
Остання зміна 29.08.2025 19:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 769 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 845 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 16:28 до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 16:28
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 16:28
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.07.2025 00:00
до 28.07.2025 09:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 09:44
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.07.2025 09:44
до 29.08.2025 19:33
Період уточнень
з 04.07.2025 16:28 до 24.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 16:28 до 24.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.07.2025 00:00 до 28.07.2025 09:44
Період кваліфікації
з 27.07.2025 00:00 до 28.07.2025 09:44
Основні параметри
«Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 769 000 грн.
«Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15»
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15»
Очікувана вартість
10 769 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53845,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
53 845
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15»
Код ДК 021:2015
45251100-2 - Будівництво електростанцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
53400, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, вул. Лесі Українки, 4-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА"
Пропозиція:
10 769 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 10:54
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.07.2025 16:28
Критерії прийнятності
04.07.2025 16:28
Критерії оцінки
Проект договору
04.07.2025 16:28
-
04.07.2025 16:28
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Лаврушин
Електронна пошта
Телефон
+380954949695
Замовник
ЄДРПОУ
44710204
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Поштовий індекс
53400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Марганець
Адреса
вул.Л.Українки, будинок 4А, кімната 5
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15»
Період вимог/скарг з 28.07.2025 09:44 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.07.2025 00:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 09:44
Довідка НАЗК
28.07.2025 09:44
Повідомлення про рішення
28.07.2025 09:43
-
27.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-04-010110-a-a1
Підписаний і діє
Номер
59/8-25
10 769 000 грн.
8 974 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
20.08.2025
Строк дії договору з
20.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15»
Номенклатура
«Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44710204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45651297

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.08.2025 19:33
-
29.08.2025 19:31
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-20-000002
Дата створення проекту
20.08.2025 10:25
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 11:45
Дата публікації висновку про результати
10.09.2025 14:56
Дата завершення усунення порушень
25.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 25.08.2025 № 238 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2025 № 238 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-07-04-010110-a 04.07.2025 Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 11:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-07-04-012869-a комунального підприємства "Комунальник" Марганецької міської ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника згідно протоколу від 04.07.2025 №8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 28.07.2025 №13 про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 28.07.2025, договір від 20.08.2025 №59/8-25, пояснення Замовника надане 01.09.2025, через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 28.08.2025. Моніторингом встановлено, що у Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та Технічну Специфікацію щодо предмету закупівлі із складовими: Призначення, Склад та загальні вимоги, Вимоги до основних технічних характеристик. Разом з тим, у пункті 3.4. Додатку 3 Замовником визначено вимогу, зокрема: у складі Тендерної пропозиції Учасник подає порівняльну таблицю відповідності характеристик запропонованого ним Товару вимогам, що ставляться Замовником стосовно характеристик предмету закупівлі, які наведені у складі Технічної Специфікації. У порівняльній таблиці обов’язково зазначається повне найменування товару та гарантія виробника. За результатом моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА" відсутня порівняльна таблиця відповідності характеристик запропонованого ним Товару вимогам, що ставляться Замовником стосовно характеристик предмету закупівлі, які наведені у складі Технічної Специфікації, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 3.4. Додатку 3 тендерної документації Замовника. В ході моніторингу Східним офісом Держаудитслкжби сформовано запит для надання пояснень з вищезазначеного питання, проте отримані пояснення не спростували факт встановленого порушення натомість підтверджують факт відсутності у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА" порівняльної таблиці відповідності характеристик запропонованого ним Товару, що ставляться Замовником стосовно характеристик предмету закупівлі, які наведені у складі Технічної Специфікації. Окрім того, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, повинен надати: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В ході моніторингу, на запит щодо надання інформації у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА", який містить у собі дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Замовник надав посилання на файл «Дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки». Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА" файлі «Дозвіл_на_початок виконання_робіт_підвищеної_небезпеки_та_початок.pdf» містить витяг з системи державних послуг «Дія» у вигляді Декларації про провадження господарської діяльності від 09.09.2024 №085960/24, проте відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що не відповідає вимозі визначеній у Додатку 3 до тендерної документації Замовником. Поряд із цим слід зазначити, що відповідно до преамбули Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 № 1107 встановлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Отже, витяг з системи державних послуг «Дія» у вигляді Декларації про провадження господарської діяльності від 09.09.2024 №085960/24 не є дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що визначено вимогою Замовником у Додатку 3 до тендерної документації для надання учасником у складі тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА" не відповідала технічним вимогам та підлягала відхиленню, проте в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив учасника закупівлі ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА" натомість визнав його переможцем та уклав із ним договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА" встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.08.2025 №59/8-25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
10.09.2025 00:00
Дата публікації
10.09.2025 14:56
Документи висновку
10.09.2025 14:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано за взаємною згодою сторін.
Дата публікації
17.09.2025 17:11
Документи інформації про усунення порушення
17.09.2025 17:12
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано.
Результат
Усунуто
Дата публікації
28.10.2025 16:30
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
28.10.2025 16:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
28.08.2025 12:13
Орган перевірки
03.09.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит від 28.08.2025 року.
Уважно розглянувши запит Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне. По 1 питанню: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначення очікуваної вартості не передбачений Законом України «Про публічні закупівлі». Норми постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» в яких йдеться мова про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначення очікуваної вартості не можуть бути застосовані до Комунального підприємства «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади», оскільки підприємство здійснює закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності та не є суб`єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки є комунальним підприємством, тому, обов`язок щодо складання та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений. По 2 питанню: Порівняльна таблиця надається учасником закупівлі, якщо пропонується аналогічний товар або послуга. При 100% відповідності умовам тендерної закупівлі учасником надається інформація про повну відповідність запропонованої роботи умовам, зазначеним у тендерній документації. Переможцем було надано таку інформацію у файлі «Відповідність умовам». По 3 питанню: У документах, поданих з пропозицією переможець ТОВ «Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА» надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Даний фай називається «Дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок».
Рішеня
01.09.2025 15:05
Замовник
Документи повідомлення
01.09.2025 15:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 769 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Контактний телефон:
+380954949695
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 769 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Контактний телефон:
+380954949695
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності