Звернення:
За тендером : Труба 90х5,4 Рн 10 ПЕ 100 SDR 17
Тема:
Дискримінаційні вимоги
Зміст:
Добрий день. Шановний Замовнику.. Тому включення Замовником до складу тендерної документації вказаних документів є дискримінаційною вимогою, що значно звужує коло потенційних учасників, а також обмежує рівність можливостей для всіх учасників закупівлі. Враховуючи на зазначене вимагаємо виключити із складу зазначені вище документи:свідоцтва калібрування (повірка або інакше) обладнання лабораторії, якою проведено приймально-здавальні та періодичні випробування труб виробника, за показниками наведеними в таблиці 1 даного Додатку,надати протоколи періодичних випробувань за минулий або поточний календарний рік одного типорозміру з кожної групи представлених труб згідно п.6.1.2. ДСТУ CEN/TS 12201-7:2018 за показниками, наведеними в таблиці 1 даного Додатку, проведених та виданих акредитованою в НААУ лабораторією,Документ, що засвідчує наявність відділу технічного контролю (ВТК) у Виробника.- Протокол вхідного контролю на партію поліетилену, з якого виготовляється аналогічна до предмету закупівлі продукція. Дані випробовування повинні бути проведені акредитованою в НААУ лабораторією (надати атестат та сферу акредитації лабораторії) . Прослідковується лобіювання інтересів місцевого постачальника, адже тільки безпосередньо лише виробник може надати такі документи.Відповідно до ст. 31 ГК України дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається: заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції; примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання; прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку; встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший; надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здіи?снюються, зокрема, за принципом недискримінаціі? учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаціи?ні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Внесіть зміни, видаливши зайві документи.
Дата оприлюднення звернення:
07.07.2025 15:49
Наведені Вами невідповідності є суттєвими,тому, враховуючи Ваше звернення Додаток 2 до тендерної документації буде викладено та оприлюднено в новій редакції
Дата оприлюднення відповіді:
08.07.2025 10:56