Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти меблів для працівників та відвідувачів Міського центру надання послуг внутрішньо переміщеним особам від Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-008953-a
Id Tender 584782d5aec44d598a20e184dd050081
План UA-P-2025-07-04-011093-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 04.07.2025 15:25
Остання зміна 04.07.2025 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
460 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 10 год. )
з 04.07.2025 15:26 до 12.07.2025 00:00
Залишилось 2 днів 10 год.
Період уточнень
з 04.07.2025 15:26
до 09.07.2025 00:00
Залишилось 2 днів 10 год.
Період оскарження
з 04.07.2025 15:26
до 09.07.2025 00:00
Період уточнень
з 04.07.2025 15:26 до 09.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 15:26 до 09.07.2025 00:00
Основні параметри
Комплекти меблів для працівників та відвідувачів Міського центру надання послуг внутрішньо переміщеним особам
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
460 000 грн.
Комплекти меблів для працівників та відвідувачів Міського центру надання послуг внутрішньо переміщеним особам
Назва предмета закупівлі
Комплекти меблів для працівників та відвідувачів Міського центру надання послуг внутрішньо переміщеним особам
Очікувана вартість
460 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.07.2025 13:13
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 10 (штуки)
Комплект меблів для робочого місця працівника та відвідувачів, до складу якого входить: - стіл офісний подвійний (для працівника та відвідувачів) – 1 шт.; - модуль мобільний для оргтехніки – 1 шт.; - крісло працівника мобільне – 1 шт.; - стілець для відвідувачів – 2 шт.
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для робочого місця працівника та відвідувачів, до складу якого входить: - стіл офісний подвійний (для працівника та відвідувачів) – 1 шт.; - модуль мобільний для оргтехніки – 1 шт.; - крісло працівника мобільне – 1 шт.; - стілець для відвідувачів – 2 шт.
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 22
Дата постачання по
06.08.2025 23:59
Позиція : №2 1 (штуки)
Комплект меблів для інформаційної зони, до складу якого входить: - стійка інформаційна: рецепція – 1 шт.; - модуль мобільний для оргтехніки – 1 шт.; - крісло працівника мобільне – 2 шт.
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для інформаційної зони, до складу якого входить: - стійка інформаційна: рецепція – 1 шт.; - модуль мобільний для оргтехніки – 1 шт.; - крісло працівника мобільне – 2 шт.
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 22
Дата постачання по
06.08.2025 23:59
Позиція : №3 1 (штуки)
Комплект меблів для працівника охорони, у складі: - стіл на металевому каркасі – 1 шт., - стілець – 1 шт.
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для працівника охорони, у складі: - стіл на металевому каркасі – 1 шт., - стілець – 1 шт.
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 22
Дата постачання по
06.08.2025 23:59
Позиція : №4 3 (штуки)
Модуль напівзакритий (з нішею)
Опис предмета закупівлі
Модуль напівзакритий (з нішею)
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 22
Дата постачання по
06.08.2025 23:59
Позиція : №5 3 (штуки)
Модуль закритий
Опис предмета закупівлі
Модуль закритий
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 22
Дата постачання по
06.08.2025 23:59
Позиція : №6 3 (штуки)
Модуль гардеробний закритий
Опис предмета закупівлі
Модуль гардеробний закритий
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 22
Дата постачання по
06.08.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ятленко Юлія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Yatlenko Yuliia
Електронна пошта
Телефон
380577252921
Замовник
ЄДРПОУ
34468472
Назва (англійською мовою)
Department of Administrative Services and Consumer Market of Kharkiv City Council
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Administrative Services and Consumer Market of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вулиця Чернишевська, будинок 26
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
460 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252921
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
460 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252921
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності