Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з монтажу та встановлення захисних зовнішніх ролет з електроприводом від Апарат Ради національної безпеки і оборони України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-008306-a
Id Tender 2c68c766121f4c5195e35925dc9bec2c
План UA-P-2025-07-03-008422-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.07.2025 15:01
Остання зміна 30.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
163 613 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 636.13 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 15:00 до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 15:00
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 15:00
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00
до 24.07.2025 15:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 15:06
до 30.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.07.2025 15:06
-
Період уточнень
з 04.07.2025 15:00 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 15:00 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:06
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:06
Основні параметри
Послуги з монтажу та встановлення захисних зовнішніх ролет з електроприводом
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
163 613 грн.
Послуги з монтажу та встановлення захисних зовнішніх ролет з електроприводом
Назва предмета закупівлі
Послуги з монтажу та встановлення захисних зовнішніх ролет з електроприводом
Очікувана вартість
163 613 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1636,13
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 17 (послуга)
Монтаж та встановлення ролет зовнішніх захисних з електроприводом (2000х1450)
Опис предмета закупівлі
Монтаж та встановлення ролет зовнішніх захисних з електроприводом (2000х1450)
Код ДК 021:2015
45421145-2 - Монтаж ролет
Кількість
17
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Болбочана, 8
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 8 (послуга)
Монтаж та встановлення ролет зовнішніх захисних з електроприводом (1800х1740)
Опис предмета закупівлі
Монтаж та встановлення ролет зовнішніх захисних з електроприводом (1800х1740)
Код ДК 021:2015
45421145-2 - Монтаж ролет
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Болбочана, 8
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані належної якості Послуги, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту (актів) приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
144 994.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Кушнарьова
Електронна пошта
Телефон
+380442550820
Сайт:
http://www.rnbo.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21656169
Повна назва
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Петра Болбочана, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з монтажу та встановлення захисних зовнішніх ролет з електроприводом
Період вимог/скарг з 24.07.2025 15:06 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 00:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
24.07.2025 15:06
Повідомлення про рішення
22.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником в пункті 1 Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тендерній документації» Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічними договорами розуміються виконані договори, за якими зобов’язання Учасника як сторони договору полягало в монтажі зовнішніх ролет, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства.». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку за формою 1 та копію договору, предметом якого є Послуги з монтажу ролетів (ролети тканинні) та Послуги з монтажу жалюзі (жалюзі вертикальні тканинні), що не відповідає визначенню аналогічного договору в тендерній документації, а саме: монтажу зовнішніх ролет. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель договір з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують виконання такого договору, за яким зобов’язання Учасника як сторони договору полягало в монтажі зовнішніх ролет.
Створено
23.07.2025 13:48
Надати до
24.07.2025 13:48
Торги не відбулися
Очікувана вартість
163 613 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Контактний телефон:
+380442550820
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
163 613 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Контактний телефон:
+380442550820
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності