Показати схожі тендери

Закупівля Холодильники від Національний університет біоресурсів і природокористування України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-007139-a
Id Tender e5544583124b486db9397d7907f3a370
План UA-P-2025-07-04-009301-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.07.2025 14:18
Остання зміна 29.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
364 938 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 649 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 14:17 до 14.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 14:17
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 14:17
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 09:00
до 23.07.2025 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 15:35
до 29.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.07.2025 10:47
-
Період уточнень
з 04.07.2025 14:17 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 14:17 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 09:00 до 23.07.2025 10:47
Період кваліфікації
з 14.07.2025 09:00 до 23.07.2025 10:47
Основні параметри
Холодильники
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
364 938 грн.
Холодильники
Назва предмета закупівлі
Холодильники
Очікувана вартість
364 938 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3649,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 20 (штуки)
1. Холодильник (тип 1)
Опис предмета закупівлі
1. Холодильник (тип 1)
Код ДК 021:2015
39711130-9 - Холодильники
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
2. Холодильник (тип 2)
Опис предмета закупівлі
2. Холодильник (тип 2)
Код ДК 021:2015
39711130-9 - Холодильники
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів після Поставки. У разі затримки чи відсутності фінансування з Державного бюджету України, а також несвоєчасної оплати Державною казначейською службою України, Покупець не несе відповідальності за прострочення оплати , але зобов’язується оплатити поставлений Товар. У цьому випадку штрафні санкції не застосовуються. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МИРОСТАН"
Пропозиція:
359 998.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 14:18
Оголошення про проведення закупівлі
04.07.2025 14:17
Тендерна документація
04.07.2025 14:17
-
04.07.2025 14:17
Проект договору
04.07.2025 14:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євтушенко Володимир Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380445278930
Замовник
ЄДРПОУ
00493706
Назва (англійською мовою)
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
Повна назва
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Повна назва (англійською мовою)
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
Поштовий індекс
03041
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Героїв Оборони, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Холодильники
Період вимог/скарг з 17.07.2025 15:35 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 09:00 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 15:35
Довідка НАЗК
17.07.2025 15:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ "МИРОСТАН" по закупівлі 39710000-2: Електричні побутові прилади (Холодильники): Відповідно до Додатку 1тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначений учасником в довідці за формою 1 номер аналогічного договору не відповідає номеру наданого учасником відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього. Учасник ТОВ "МИРОСТАН" повинен усунути виявлені невідповідності.
Створено
15.07.2025 12:01
Надати до
16.07.2025 12:01
Період вимог/скарг з 23.07.2025 10:47 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 10:45 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
23.07.2025 10:46
Повідомлення про рішення
23.07.2025 10:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
364 938 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 09:00
Замовник:
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Контактний телефон:
380445278930
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
364 938 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 09:00
Замовник:
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Контактний телефон:
380445278930
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності