Повний опис умов та розміру надання забезпечення
ВИМОГИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 9075 грн. (дев’ять тисяч сімдесят п’ять гривень 00 коп.)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія, яка надається в електронній формі (далі – Гарантія).
Гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560-562 Цивільного кодексу України, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» із змінами (далі - Вимоги), Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, інших нормативних актів законодавства України, із зобов’язанням Гаранта у разі виникнення обставин, передбачених ч. 3 Розділу ІІІ цієї тендерної документації, перерахувати на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (Гарантії) має дорівнювати або перевищувати 180 (сто вісімдесят) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року №34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
До уваги учасників інформація для оформлення Гарантії:
Повне найменування Замовника:
КП «КИЇВ.ПРОЗОРО» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Адреса місцезнаходження Замовника:
Україна, 01044, місто Київ, вул. Хрещатик, будинок 32
Ідентифікаційний код у ЄДРПОУ Замовника: 31108609
Перерахування коштів здійснюється:
в банк АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Київ.
р/р IBAN UA953052990000026002015033911, МФО 305299,
Гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді на бланку гаранта та підписана керівником гаранта або уповноваженою ним посадовою особою з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис. Гарантія складена в електронному вигляді завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик файлами, отриманими від Гаранта.
Учасник завантажує в електронну систему закупівель Гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом - КЕП (надалі - електронний підпис) у відповідності до Закону України 'Про електронні довірчі послуги' від 05.10.2017 № 2155-VIII (із змінами, внесеними згідно із Законами).
Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис.
Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. Замовник перевіряє наявність електронного підпису за допомогою програмного комплексу 'ІІТ Користувач ЦСК-1', M.E.Doc або на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Документ, підписаний електронним підписом, є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки).
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.