Показати схожі тендери

Закупівля Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5 від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДОРОСЛИХ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-006776-a
Id Tender 36834a604df34017a0a0546975785bfd
План UA-P-2025-07-04-008589-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.07.2025 14:26
Остання зміна 19.08.2025 17:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 738 175.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
87 381.75 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 14:25 до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 14:25
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 14:25
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 14:12
до 31.07.2025 18:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 18:43
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2025 18:43
до 19.08.2025 17:53
Період уточнень
з 04.07.2025 14:25 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 14:25 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 14:12 до 31.07.2025 18:43
Період кваліфікації
з 21.07.2025 14:12 до 31.07.2025 18:43
Основні параметри
Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 738 175.2 грн.
Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5
Назва предмета закупівлі
Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5
Очікувана вартість
8 738 175.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
87381,75
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 13:37
Закінчення аукціону
21.07.2025 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65101, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Інглезі, 5
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати - згідно договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАЙС БУД"
Пропозиція:
7 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
7 601 683.74 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД"
Пропозиція:
7 679 983.41 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРГ ГРУПП"
Пропозиція:
7 850 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 13:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 17:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Міхель Світлана Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380930793509
Замовник
ЄДРПОУ
26434517
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДОРОСЛИХ"
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Книжковий провулок , будинок 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5
Період вимог/скарг з 31.07.2025 18:43 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 14:12 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 18:43
Довідка НАЗК
31.07.2025 18:43
Повідомлення про рішення
21.07.2025 14:12
Витяг з ЄДР
21.07.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 14:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 14:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для більш детального ознайомлення з документами (документами, що стосуються кваліфікаційної частини та кошторисної частини), що були надані Учасником ФОП КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ в складі тендерної пропозиції до закупівлі за предметом «Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), у Замовника виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
28.07.2025 13:33
Дата кінця розгляду
19.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ФОП КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: Учасником, ФОП КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ, в складі документів тендерної пропозиції надано документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Поряд з тим, Замовником встановлено, що назва довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить саме повного найменування підприємства-учасника, а також прізвище працівника Гноєвий Костянтин – слюсар будівельний у довідці не відповідає прізвищу згідно наказу №11-К від 17.07.2025 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.1.1. Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна містити повне найменування підприємства-учасника; прізвище працівника «слюсар будівельний» привести у відповідність. . 2. Виявлена невідповідність: Учасником, ФОП КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ, в складі документів тендерної пропозиції надано документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Однак, Замовником встановлено наступні невідповідності: - назва довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не містить саме повного найменування підприємства-учасника - у довідці не зазначено повної адреси замовника, коду ЄДРПОУ, телефону, e-mail - не надано копії документів, які згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.1.2. Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинна містити повне найменування підприємства-учасника; - у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно зазначити повну адресу замовника, код ЄДРПОУ, телефон, e-mail. - надати копії документів, які згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно договору № 183 від 31.05.2024 року
Створено
30.07.2025 16:38
Надати до
31.07.2025 16:38
Договір
UA-2025-07-04-006776-a-b1
Підписаний і діє
Номер
КР/41
7 601 683.74 грн.
7 601 683.74 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5
Номенклатура
Усунення аварії в бюджетних установах, а саме: Капітальний ремонт приміщення бібліотеки-філії № 41 КУ "ЦБС для дорослих" розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 5
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
7 601 683.74
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДОРОСЛИХ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДОРОСЛИХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26434517

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2280412773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 17:53
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
19.08.2025 15:31
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
19.08.2025 15:31
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
19.08.2025 15:31
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 738 175.2 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДОРОСЛИХ"
Контактний телефон:
380930793509
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 738 175.2 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДОРОСЛИХ"
Контактний телефон:
380930793509
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності