Закупівля «Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі в гуртожитку Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова», за адресою: м. Київ, вул. Платонівська, 18 » від Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова».
«Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі в гуртожитку Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова», за адресою: м. Київ, вул. Платонівська, 18 »
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі в гуртожитку Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова», за адресою: м. Київ, вул. Платонівська, 18 »
Очікувана вартість
2 182 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10914,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі в гуртожитку Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова», за адресою: м. Київ, вул. Платонівська, 18 »
Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п.16 Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо).
1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
2.2. На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.
2.3. Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ.
2.4.На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань:
- Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)
- Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів
2.4. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
2.5. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або копія ЦПД та/або інші документи
Довідка довільної форми про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був виконаний протягом останніх трьох років.
Також, надати Оригінал або копію позитивного відгуку від замовника щодо співпраці з учасником під час виконання аналогічного договору. Обов’язково додається оригінал або копія аналогічного договору укладеного між учасником і замовником, що надає відгук
В Довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен зазначити дату та номер договору; назву об’єкту будівництва; суму повного виконання робіт за договором; дату завершення робіт на об’єкті.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:19
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова»
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА КОБЕЛЄВА, будинок 1/5
«Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі в гуртожитку Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова», за адресою: м. Київ, вул. Платонівська, 18 »
1. У Додатку № 1 п. 1.3 Тендерної документації ( та в п. 1.3 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) від учасників вимагається надати дискримінаційними відносно Скаржника:
« 1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої)
1. У Додатку № 1 п. 1.3 Тендерної документації ( та в п. 1.3 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) від учасників вимагається надати дискримінаційними відносно Скаржника:
« 1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань».
Скаржник зазначає, що діяльність з надання послуг які відносяться до предмету закупівлі відноситься до діяльності яка підлягає обов’язковому ліцензуванню , тоб-то передбачає виконання обов’язкових кадрових, організаційних та технологічних умов для надання ліцензії (дозволу) на провадження вказаного виду діяльності.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Таким чином законодавчо визначено вичерпний перелік необхідних кадрових, організаційних та технологічних умов необхідних для зайняття вказаною діяльністю, що прямо визначено вказаним нормативно-правовим актом.
Згідно до предмету закупівлі у Учасників повинна буди матеріально-технічна база визначена пунктом 16 Ліцензійних умов зазначено перелік необхідних приладів:
пункт 16:-Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного
заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для провдення перевірки системи пожежної сигналізаціїе (імітатор тепла та диму);
-необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп
населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування
замовників.
Таким чином Ліцензійними умовами визначена наявність необхідних вимірювальних приладів, але жодним чином не визначено наявність, чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
Скаржник має в наявності нові та справні вимірювальні прилади у відповідності до вимог встановлених п. 16 Ліцензійних умов та взмозі повністю виконати умови закупівлі, але зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги Замовником, які не відповідають Ліцензійним умовам не передбачено отримання чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. прийняти участь в закупівлі Скаржник не може.
Вказані вимоги в п.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації являються дискримінаційними відносно Скражника та утворюють штучні першкоди для участі в закупівлі, окрім того Замовником жодним чином не доведено та не аргументовано необхідність вказаних Вимог.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
2. В пункті 1.4 Додатку № 1 (та в п. 1.4 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження госпо
2. В пункті 1.4 Додатку № 1 (та в п. 1.4 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».
Вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки скаржник не має відповідних документів що вказані в даному розділі, вказана вимога створює штучні перешкоди та обмежує коло учасників проведення процедури закупівлі.
Дана вимога є надмірною та не відповідає предмету та характеру закупівлі, оскільки у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 (надалі- Ліцензійні умови), в яких
в пункті 1 зазначено, що «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
- Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
в статті 7 зазначено, що орган ліцензування - державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності;
- відповідно до п. 43 положення Про державну службу з надзвичайних ситуацій затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №1052 від 16.12.2015
пункт 43) (Положення) здійснює відповідно до закону ліцензування господарської діяльності з надання послуг і проведення робіт протипожежного призначення;
Таким чином Факт наявності Ліцензії на зайняття вказаною діяльністю і є підтвердженням наявності відповідних кваліфікаційних критеріїв встановлених Замовником, оскільки Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», прямо встановлено, що надання підтвердження вказаних вимог здійснюється суб’єктом господарювання під час отримання ліцензії в уповноваженого на це Органом центральної влади, даному випадку Державною Службою України з Надзвичайних ситуацій.
Згідно предмету закупівлі, а саме « Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі, ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи»
Учасник закупівлі повинен відповідати критеріям Ліцензій них умов, встановлених в розділі «Вимоги, щодо виконання робіт з монтажу,підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень», у вказаному розділі наявність документів зазначених Замовником як вимоги для підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі відсутня.
Виходячи з зазначеного, Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу, яка не узгоджується з предметом закупівлі, яка є дискримінаційними відносно Скаржника та інших учасників, вказана вимога не узгоджується з предметом закупівлі, що являється порушення принципів статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вказані дискримінаційні вимоги можуть бути усунуті шляхом видалення з Тендерної документації.
3. В пункті 2.4 Додатку № 1 (та в п. 2.4 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«2.4.На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань:
- Правила безпечної експлуатації електроустанов
3. В пункті 2.4 Додатку № 1 (та в п. 2.4 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«2.4.На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань:
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів).
Вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки скаржник не має відповідних документів що вказані в даному розділі, вказана вимога створює штучні перешкоди та обмежує коло учасників проведення процедури закупівлі.
Дана вимога є надмірною та не відповідає предмету та характеру закупівлі, оскільки у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 (надалі- Ліцензійні умови), в яких
в пункті 1 зазначено, що «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
- Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
в статті 7 зазначено, що орган ліцензування - державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності;
- відповідно до п. 43 положення Про державну службу з надзвичайних ситуацій затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №1052 від 16.12.2015
пункт 43) (Положення) здійснює відповідно до закону ліцензування господарської діяльності з надання послуг і проведення робіт протипожежного призначення;
Таким чином Факт наявності Ліцензії на зайняття вказаною діяльністю і є підтвердженням наявності відповідних кваліфікаційних критеріїв встановлених Замовником, оскільки Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», прямо встановлено, що надання підтвердження вказаних вимог здійснюється суб’єктом господарювання під час отримання ліцензії в уповноваженого на це Органом центральної влади, даному випадку Державною Службою України з Надзвичайних ситуацій.
Згідно предмету закупівлі, а саме « Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі, ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи»
Учасник закупівлі повинен відповідати критеріям Ліцензій них умов, встановлених в розділі «Вимоги, щодо виконання робіт з монтажу,підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень», у вказаному розділі в п.п. 14 та 15 встановлені необхідні вичерпні критерії до виконавців робіт, наявність документів зазначених Замовником як вимоги для підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі відсутня.
Виходячи з зазначеного, Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу, яка не узгоджується з предметом закупівлі, яка є дискримінаційними відносно Скаржника та інших учасників, вказана вимога не узгоджується з предметом закупівлі, що являється порушення принципів статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вказані дискримінаційні вимоги можуть бути усунуті шляхом видалення з Тендерної документації.
4. В пункті 2.4 Додатку № 1 ( та в п. 2.4 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«2.4. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням
4. В пункті 2.4 Додатку № 1 ( та в п. 2.4 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі) зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«2.4. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях)
Вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки скаржник не має відповідних документів що вказані в даному розділі, вказана вимога створює штучні перешкоди та обмежує коло учасників проведення процедури закупівлі.
Дана вимога є надмірною та не відповідає предмету та характеру закупівлі, оскільки у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 (надалі- Ліцензійні умови), в яких
в пункті 1 зазначено, що «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
- Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
в статті 7 зазначено, що орган ліцензування - державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності;
- відповідно до п. 43 положення Про державну службу з надзвичайних ситуацій затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №1052 від 16.12.2015
пункт 43) (Положення) здійснює відповідно до закону ліцензування господарської діяльності з надання послуг і проведення робіт протипожежного призначення;
Таким чином Факт наявності Ліцензії на зайняття вказаною діяльністю і є підтвердженням наявності відповідних кваліфікаційних критеріїв встановлених Замовником, оскільки Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», прямо встановлено, що надання підтвердження вказаних вимог здійснюється суб’єктом господарювання під час отримання ліцензії в уповноваженого на це Органом центральної влади, даному випадку Державною Службою України з Надзвичайних ситуацій.
Згідно предмету закупівлі, а саме « Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі, ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи»
Учасник закупівлі повинен відповідати критеріям Ліцензій них умов, встановлених в розділі «Вимоги, щодо виконання робіт з монтажу,підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень», у вказаному розділі в пункті 16 зазначені технологічні вимоги, щодо матеріально-технічної бази та пункті 17 зазначені організаційні вимоги, яким встановлені необхідні вичерпні критерії до організаційних та технологічних вимог, наявність документів зазначених Замовником як вимоги для підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі відсутня.
Виходячи з зазначеного, Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу, яка не узгоджується з предметом закупівлі, яка є дискримінаційними відносно Скаржника та інших учасників, вказана вимога не узгоджується з предметом закупівлі, що являється порушення принципів статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вказані дискримінаційні вимоги можуть бути усунуті шляхом видалення з Тендерної документації.
5. В Додатку № 2 в розділі «Загальні вимоги» в абз. 2 ( та в п. 5.1. Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі ) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«Учасник повинен надати у cкладi пропозиції копію документів, що підтверджують працевлаштування інженера проектувальника в частині кошторис
5. В Додатку № 2 в розділі «Загальні вимоги» в абз. 2 ( та в п. 5.1. Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі ) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«Учасник повинен надати у cкладi пропозиції копію документів, що підтверджують працевлаштування інженера проектувальника в частині кошторисної документації (копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або копія ЦПД та/або інші документи згідно Кодексу Законів про працю України).»
Вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки скаржник не має документів що вказані в даному розділі (а саме щодо працевлаштування інженера проектувальника в частині кошторисної документації), вказана вимога створює штучні перешкоди та обмежує коло учасників проведення процедури закупівлі.
Дана вимога є надмірною та не відповідає предмету та характеру закупівлі, оскільки у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 (надалі- Ліцензійні умови), в яких
в пункті 1 зазначено, що «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
- Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
в статті 7 зазначено, що орган ліцензування - державний орган, уповноважений законом або Кабінетом Міністрів України на здійснення ліцензування господарської діяльності;
- відповідно до п. 43 положення Про державну службу з надзвичайних ситуацій затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №1052 від 16.12.2015
пункт 43) (Положення) здійснює відповідно до закону ліцензування господарської діяльності з надання послуг і проведення робіт протипожежного призначення;
Таким чином Факт наявності Ліцензії на зайняття вказаною діяльністю і є підтвердженням наявності відповідних кваліфікаційних критеріїв встановлених Замовником, оскільки Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», прямо встановлено, що надання підтвердження вказаних вимог здійснюється суб’єктом господарювання під час отримання ліцензії в уповноваженого на це Органом центральної влади, даному випадку Державною Службою України з Надзвичайних ситуацій.
Згідно предмету закупівлі, а саме « Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі, ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи»
Учасник закупівлі повинен відповідати критеріям Ліцензій них умов, встановлених в розділі «Вимоги, щодо виконання робіт з монтажу,підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень», у вказаному розділі в пункті 14 та пункті 15 зазначені необхідні Кадрові вимоги, наявність і інженера проектувальника в частині кошторисної документації зазначеного Замовником як вимоги для підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі відсутня.
Скаржник з метою виготовлення кошторисної документації звертається до суб’єктів господарювання в яких в штаті є інженер проектувальник в частині кошторисної документації, які здійснюють відповідні розрахунки на підставі Договорів надання послуг з виготовлення кошторисної документації, але вказані договори не визначені Замовником, як підтвердження наявності договірних відноси, та можуть підтвердити наявність відповідно кваліфікованого фахівця по виготовленню кошторисної документації.
Виходячи з зазначеного, Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу, яка не узгоджується з предметом закупівлі, яка є дискримінаційними відносно Скаржника та інших учасників, вказана вимога не узгоджується з предметом закупівлі, що являється порушення принципів статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вказані дискримінаційні вимоги можуть бути усунуті шляхом видалення з Тендерної документації.
6. В Додатку № 2 в розділі «Загальні вимоги» в абз. 4 ( та в п. 5.2 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі ) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне:
«Для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії власних або залучених у субпідрядної організації наступ
6. В Додатку № 2 в розділі «Загальні вимоги» в абз. 4 ( та в п. 5.2 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі ) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне:
«Для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії власних або залучених у субпідрядної організації наступних сертифікатів відповідності:
1) сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації .
2) сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
3) сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
4) сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
5) сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації
6) сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) « Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.»
У Скаржника відсутні вказані Сертифікати, які вимагає замовник, та Скаржник наголошує, що:
Ліцензійні умови не встановлюють обов’язкової вимоги щодо наявності у суб’єктів господарювання, які виконують роботи та надають послуги протипожежного призначення, усіх зазначених вище сертифікатів. Це підтверджується копією Ліцензійних умов. Ліцензійними умовами не передбачено наявності даних документів. Тому дані вимоги документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Вказана вимога в Тендерній документації створює переваги для учасників, які вже мають такі документи, що є дискримінацією стосовно інших учасників, зокрема Скаржника.
Скаржник повністю здатен якісно виконати договір про закупівлю, але через зазначені вимоги позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Такі положення Тендерної документації суперечать чинним нормам законодавства.
У зв’язку з вищезазначеним Замовнику необхідно усунути цю невідповідність, видаливши зазначені вимоги із Тендерної документації.
7. В Додатку № 2 в розділі «Загальні вимоги» в абз. 4 ( та в п. 5.3 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі ) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне:
«7) гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці), або пред
7. В Додатку № 2 в розділі «Загальні вимоги» в абз. 4 ( та в п. 5.3 Переліку документів які мають бути надані учасниками процедури закупівлі ) зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне:
«7) гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника - дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та надане йому від виробника право (з наданням документального підтвердження від виробника про таке право) здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання (сповіщувачів; гучномовців), зазначеного з тендерній документації (перелік та кількість всього обладнання потрібно зазначити у цьому гарантійному листі), а також зазначити про можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі.»
Вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки скаржник не має відповідних документів що вказані в даному розділі, вказана вимога створює штучні перешкоди та обмежує коло учасників проведення процедури закупівлі.
По-перше:
Дана вимога є надмірною та не відповідає предмету та характеру закупівлі, оскільки у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 (надалі- Ліцензійні умови), в яких
в пункті 1 зазначено, що «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Ліцензійними умовам не передбачено наявність зазначених в даному пункті вимог для здійснення господарської діяльності в сфері протипожежного призначення.
По-друге:
Між Скаржником та ТОВ «ВІАТЕК», який є офіційним дилером продукції ТОВ «Тірас12» (виробник протипожежного обладнання бренд ТМ «TIRAS») укладено договір поставки № 01/05-25П від 01.05.2025 строком дії до 31.12.2025року в розділі 4 вказаного договору «Якість товару та гарантії» зазначено всі необхідні параметри щодо гарантійного обслуговування, які відповідають встановленим вимога згідно Закону України «Про захист прав споживачі», але не зважаючи на наявність даного договору, що фактично гарантує поставку товару від виробника та наявність гарантійних умов, які відповідають законодавчим нормам, скаржник не може брати участь у вказаній закупівлі, а у разі надання вказаних документів на підтвердження вимог зазначених у вказаному пункті пропозиція Скаржника буде дискваліфікована в зв’язку з невідповідністю умовам Тендерної документації.
По-третє:
відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зазначена у вказаному пункті вимога не відповідає та не узгоджується з кваліфікаційними критеріями визначеними вказаним нормативно-правовим актом.
Окрім того всі в пункті 2 статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів» Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції, таким чином, гарантія буде йти разом з паспортом в комплекті з виробом, обладнанням, яке буде встановлюватись у відповідності до предмету закупівлі.
Також Скаржник зазначає , що відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» який розповсюджується на юридичні особи, встановлений загальний строк розгляду звернень встановлений в розмірі одного місяця (у випадку Скаржника до 09.08.2025року), таким чином Скаржник звернувшись за листом визначеним замовником у вказаному пункті тендерної документації не зможе встигнути отримати вказаний лист у строк до закінчення прийому пропозицій по вказаній закупівлі ( 19.07.2025, до 23.00 ). Окрім того представник може на надати вказаний лист, оскільки на всі вироби відповідно до чинного законодавства (ст. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів») повинен іти паспорт виробу та гарантія.
Таким чином прийняти участь в процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники у кого вже є гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника - дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та надане йому від виробника право (з наданням документального підтвердження від виробника про таке право) здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання (сповіщувачів; гучномовців), зазначеного з тендерній документації (перелік та кількість всього обладнання потрібно зазначити у цьому гарантійному листі), а також зазначити про можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі.»
Виходячи з зазначеного, Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу, яка не узгоджується з предметом закупівлі, яка є дискримінаційними відносно Скаржника та інших учасників, вказана вимога не узгоджується з предметом закупівлі, що являється порушення принципів статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо зобов’язати замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
«Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі в гуртожитку Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова», за адресою: м. Київ, вул. Платонівська, 18 »
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт зі встановленням та облаштуванням автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про виникнення пожежі в гуртожитку Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова», за адресою: м. Київ, вул. Платонівська, 18 »
Тема:
Неточності у формулванні документів додатку 2 тендерної документації
Зміст:
Зверніть увагу, що в таблиця "Будівельні матеріали, вироби і комплекти" вами вказується як обсяги робіт (це відомість ресурсів, а не обсяги робіт). Виправте невідповідність, оскільки це може призвести до відміни закупівлі через неможливість усуення порушень. Також, у формі додатку 4 "Тенедерна пропозиція", вами вказується графа "товар" *це помилка, оскільки закповуються роботи. Виправте невідповідність
Дата оприлюднення звернення:
09.07.2025 13:09
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 182 800
грн.
Період подання пропозицій
до
19.07.2025 23:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова»