Показати схожі тендери

Закупівля Заправка, відновлення та технічне обслуговування картриджів за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» від Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-003267-a
Id Tender 3e282c427d3e4f41a5007c8fffad1b99
План UA-P-2025-07-04-002681-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.07.2025 11:13
Остання зміна 24.07.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 11:11 до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 11:11
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 11:11
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 14:28
до 18.07.2025 13:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 09:49
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 13:42
до 24.07.2025 14:24
Період уточнень
з 04.07.2025 11:11 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 11:11 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 14:28 до 18.07.2025 13:42
Період кваліфікації
з 14.07.2025 14:28 до 18.07.2025 13:42
Основні параметри
Заправка, відновлення та технічне обслуговування картриджів за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
150 000 грн.
Заправка, відновлення та технічне обслуговування картриджів
Назва предмета закупівлі
Заправка, відновлення та технічне обслуговування картриджів
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.07.2025 14:05
Закінчення аукціону
14.07.2025 14:28
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 385 (послуга)
послуги з заправка картриджів
Опис предмета закупівлі
послуги з заправка картриджів
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
385
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 105 (послуга)
послуги з відновлення картриджів
Опис предмета закупівлі
послуги з відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
105
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
04.07.2025 11:11
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГОЛОВАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
53 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
83 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.07.2025 14:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
-
04.07.2025 11:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петро Дреженков
Електронна пошта
Телефон
+380977535893
Замовник
ЄДРПОУ
05484126
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Поштовий індекс
21029
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
Хмельницьке шосе, будинок 96
Кваліфікація
Лот № 1 Заправка, відновлення та технічне обслуговування картриджів
Період вимог/скарг з 17.07.2025 09:49 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 14:28 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.07.2025 09:49
Повідомлення про рішення
14.07.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.07.2025 14:28
Надати до
16.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.1.2.1 Додатку 1 Тендерної документації визначено, що учасник має надати: Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі - Довідка). Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі - Довідка). Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми. Зазначена обставина є невідповідністю в інформації та документах, що подані Учасником. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно надати Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Відповідно до п.1.2.3 Додатку 1 Тендерної документації визначено, що учасник надає Позитивний лист-відгук, який виданий контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори), інформація про який наведена в довідці, за підписом представника контрагента із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про належне виконання Учасником послуг за ним, у тому числі стосовно якості та строків, та інформації про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань Учасником не надано листа відгуку від ФОП Годлевського Д.В. та лист відгук Агрономічна сільської ради (файл Лист відгук.PDF) не містить всіх вимог зазначених в п.1.2.3 Додатку 1 Тендерної документації Зазначена обставина є невідповідністю в інформації та документах, що подані Учасником. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно надати належним чином оформлені листи відгуки. 3. Відповідно до п.1.2.4 Додатку 1 Тендерної документації визначено, що учасник надає Копії документів, що підтверджують приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду, а саме Акту(-ів) приймання виконаних послуг, підписаного(-их) сторонами. У завантажених файлах Акт 3.PDF та Акт 7.PDF наявні акти які не в повному обсязі відповідають сумі договору. З ФОП Годлевського Д.В. взагалі відсутні акти наданих послуг. Зазначена обставина є невідповідністю в інформації та документах, що подані Учасником. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно надати Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договоналежним чином та в повному обсязі акти наданих послуг. 4. Відповідно до п.4 Додатку 1 Тендерної документації визначено, що учасник надає Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей щодо юридичної особи/фізичної особи -підприємця, отриманий не раніше 01 липня 2025 року з офіційного реєстру Міністерства юстиції України. Учасником не надано відповідну Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей щодо юридичної особи/фізичної особи -підприємця, отриманий не раніше 01 липня 2025 року з офіційного реєстру Міністерства юстиції України. Зазначена обставина є невідповідністю в інформації та документах, що подані Учасником. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно надати Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договоналежним чином та в повному обсязі акти наданих послуг. Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей щодо юридичної особи/фізичної особи -підприємця, отриманий не раніше 01 липня 2025 року з офіційного реєстру Міністерства юстиції України
Створено
16.07.2025 08:34
Надати до
17.07.2025 08:34
Період вимог/скарг з 18.07.2025 13:42 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 09:49 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 13:42
Довідка НАЗК
18.07.2025 13:42
Повідомлення про рішення
17.07.2025 09:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.1.2.3 Додатку 1 Тендерної документації затвердженої уповноваженою особою від 04.07.2025 визначено, що учасник надає Позитивний лист-відгук, який виданий контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори), інформація про який наведена в довідці, за підписом представника контрагента із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про належне виконання Учасником послуг за ним, у тому числі стосовно якості та строків, та інформації про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань Учасником надано лист відгук Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Вінницькій області (файл 13.2. Лист-відгук правова допомога.pdf) не містить всіх вимог зазначених в п.1.2.3 Додатку 1 Тендерної документації Зазначена обставина є невідповідністю в інформації та документах, що подані Учасником. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно надати лист відгук Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Вінницькій області із зазначенням інформації відповідно до вимог п 1.2.3..
Створено
17.07.2025 13:19
Надати до
18.07.2025 13:19
Договір
UA-2025-07-04-003267-a-a1
Підписаний і діє
Номер
7/145-Т
83 800 грн.
83 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
385 (послуга)
послуги з заправка картриджів
Номенклатура
послуги з заправка картриджів
Кількість
385
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
105 (послуга)
послуги з відновлення картриджів
Номенклатура
послуги з відновлення картриджів
Кількість
105
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05484126

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3200507413

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.07.2025 14:23
Підписаний договір
24.07.2025 14:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактний телефон:
+380977535893
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактний телефон:
+380977535893
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності