Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5» від Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-003207-a
Id Tender 99c28f1c7b7e47d78264a7febe4a5e08
План UA-P-2025-07-03-015690-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.07.2025 11:10
Остання зміна 22.08.2025 16:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 593 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 965 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 11:09 до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 11:09
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 11:09
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00
до 08.08.2025 14:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 10:27
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 14:17
до 22.08.2025 16:41
Період уточнень
з 04.07.2025 11:09 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 11:09 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00 до 08.08.2025 14:17
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00 до 08.08.2025 14:17
Основні параметри
«Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 593 000 грн.
«Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5»
Очікувана вартість
5 593 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27965,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
22 372
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03049, Україна, м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5
Дата постачання по
27.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БУД КОМФОРТ"
Пропозиція:
5 479 379.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 09:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Гончарук
Електронна пошта
Телефон
+380630660955
Замовник
ЄДРПОУ
02544371
Повна назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова»
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА КОБЕЛЄВА, будинок 1/5
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5»
Період вимог/скарг з 01.08.2025 10:27 по 04.08.2025 21:06
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 10:27
Довідка НАЗК
01.08.2025 10:27
Повідомлення про рішення
31.07.2025 12:23
Електроний протокол про продовження строку
26.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ « 31 » липня 2025р » № 70 м.Київ Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Положення про уповноважену особу, затверджене рішенням КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙЦНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ)ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОЛЕДЖУ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ІМЕНІ В.С.КУДРЯШОВА від 24 листопада 2021 р № 262 ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-07-04-003207-a щодо закупівлі робіт з ««Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5» (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення По першому питанню порядку денного: Відповідно до положень пункту 41 Особливостей, Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БУД КОМФОРТ" (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з значним обсягом документів поданих учасником тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 06.08.2025року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Посада уповноваженої особи (КЕП) Гончарук Валентина
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 12:22
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 08.08.2025 14:17 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 21:06 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 14:17
Довідка НАЗК
08.08.2025 14:17
Повідомлення про рішення
07.08.2025 11:42
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 21:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ « 07 » cерпня 2025р » № 73 м.Київ Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Положення про уповноважену особу, затверджене рішенням КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙЦНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ)ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОЛЕДЖУ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ІМЕНІ В.С.КУДРЯШОВА від 24 листопада 2021 р № 262 ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-07-04-003207-a щодо закупівлі робіт з ««Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5» (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення По першому питанню порядку денного: Відповідно до положень пункту 41 Особливостей, Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БУД КОМФОРТ" (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з значним обсягом документів поданих учасником тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 12.08.2025року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Посада уповноваженої особи (КЕП) Гончарук Валентина
Дата продовження строку розгляду
07.08.2025 11:41
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
. Відповідно до положень пункту 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На підтвердження відповідності встановленим вимогам учасник мав надати 1.1.Довідку1 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, складена за встановленою формою. Обов’язкова наявність машин та транспортних засобів (не менше): - автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 5 тон; - кран переносний, вантажопідйомність від 1 тон; - кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 10 тон; - підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність від 0,5 тон; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність не менше 2,2 м3/хв; - компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність від 0,5 м3/хв; - екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша від 0,25м3; - машини свердлильні електричні; - молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; - агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт; - автомобілі -самоскиди для вивезення будівельного сміття, або чинний договір на вивезення будівельного сміття; 1.2. відповідно до умов даної тендерної документації учасник для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію повинен зазначити тільки те обладнання та матеріально-технічну базу, які є власністю учасника та/або орендовані учасником та/або залучені за договором лізингу учасника та/або залучаються учасником за договором надання послуг та/або є власністю субпідрядної організації (залучення обладнання та матеріально-технічної бази на інших підставах – не допускається). 1.3. учасник в колонці 5 Довідки зазначає реквізити всіх документів, що вимагаються для підтвердження права власності чи користування на машини та транспортні засоби (згідно нижченаведених вимог). Для підтвердження наявності кожної одиниці машин та транспортних засобів, зазначених учасником в Довідці (розділ 1), учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати чинні документи, що підтверджують право власності чи користування, а саме: Для машин та транспортних засобів, що є власністю учасника–Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; для машин та транспортних засобів, що орендовані учасником – договір оренди, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності орендодавця; для машин та транспортних засобів за договором лізингу учасника – договір лізингу, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; для машин та транспортних засобів, що є власністю субпідрядної організації – договір наміру на виконання робіт за предметом закупівлі, діючий між учасником та субпідрядною організацією, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності субпідрядної організації. В договорі наміру на виконання робіт за предметом закупівлі має бути зазначений перелік машин та транспортних засобів субпідрядної організації, що будуть використовуватись. для машин та транспортних засобів, що залучаються учасником за договором надання послуг – договір надання послуг, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності надавача послуг; для кранів переносних, компресорів, машин свердлильних електричних, молотків відбійних, агрегатів фарбувальних, що є власністю учасника - інвентарні картки на зазначене будівельне обладанання; для кранів переносних, компресорів, машин свердлильних електричних, молотків відбійних, агрегатів фарбувальних, що залучаються учасником за договором надання послуг або оренди – договір надання послуг або договір оренди, а також інвентарні картки на зазначене будівельне обладанання. Вами не виконано встановлених вимог замовника, та, зокрема, не надано довідку встановленої форми про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Також, не підтверджено наявність: кран переносний, вантажопідйомність від 1 тон; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність не менше 2,2 м3/хв; - компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність від 0,5 м3/хв; - машини свердлильні електричні; - молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та, з урахуванням встановлених порушень, надати: 1.1.Довідку1 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, складена за встановленою формою. Обов’язкова наявність машин та транспортних засобів (не менше): - автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 5 тон; - кран переносний, вантажопідйомність від 1 тон; - кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 10 тон; - підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність від 0,5 тон; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність не менше 2,2 м3/хв; - компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність від 0,5 м3/хв; - екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша від 0,25м3; - машини свердлильні електричні; - молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; - агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт; - автомобілі -самоскиди для вивезення будівельного сміття, або чинний договір на вивезення будівельного сміття; 1.2. відповідно до умов даної тендерної документації учасник для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію повинен зазначити тільки те обладнання та матеріально-технічну базу, які є власністю учасника та/або орендовані учасником та/або залучені за договором лізингу учасника та/або залучаються учасником за договором надання послуг та/або є власністю субпідрядної організації (залучення обладнання та матеріально-технічної бази на інших підставах – не допускається). 1.3. учасник в колонці 5 Довідки зазначає реквізити всіх документів, що вимагаються для підтвердження права власності чи користування на машини та транспортні засоби (згідно нижченаведених вимог). Для підтвердження наявності кожної одиниці машин та транспортних засобів, зазначених учасником в Довідці (розділ 1), учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати чинні документи, що підтверджують право власності чи користування, а саме: Для машин та транспортних засобів, що є власністю учасника–Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; для машин та транспортних засобів, що орендовані учасником – договір оренди, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності орендодавця; для машин та транспортних засобів за договором лізингу учасника – договір лізингу, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; для машин та транспортних засобів, що є власністю субпідрядної організації – договір наміру на виконання робіт за предметом закупівлі, діючий між учасником та субпідрядною організацією, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності субпідрядної організації. В договорі наміру на виконання робіт за предметом закупівлі має бути зазначений перелік машин та транспортних засобів субпідрядної організації, що будуть використовуватись. для машин та транспортних засобів, що залучаються учасником за договором надання послуг – договір надання послуг, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності надавача послуг; для кранів переносних, компресорів, машин свердлильних електричних, молотків відбійних, агрегатів фарбувальних, що є власністю учасника - інвентарні картки на зазначене будівельне обладанання; для кранів переносних, компресорів, машин свердлильних електричних, молотків відбійних, агрегатів фарбувальних, що залучаються учасником за договором надання послуг або оренди – договір надання послуг або договір оренди, а також інвентарні картки на зазначене будівельне обладанання. ІІ. Відповідно до положень пункту 2 додатку 1 тендерної документації, Замовником було встановлено кваліфікаційну вимогу «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник мав надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням: ПІБ, посади, стажу роботи (в роках), а саме обов’язкова наявність таких працівників: - інженера з охорони праці; - виконроб; - стропальник; - машиніст крана; - покрівельники; - водій та машиніст; 2.2. На підтвердження інформації щодо наявності працівників, які зазначені учасником в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (сторінки, що містять записи) або накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво та/або переведення на посаду (у разі наявності) та/або цивільно-правовий договір про залучення працівника (-ів). 2.3. Крім того, учасником надається копія сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) та виконавця робіт, виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі. Також, учасником надається диплом про здобуття вищої освіти інженера з охорони праці, що підтверджує здобуття кваліфікації у сфері будівництва чи охорони праці/профілактичних робіт. 2.4 Учасником у складі тендерної пропозиції надається свідоцтво з додатком, що обов’язково завірене представником Держпраці та головою державної кваліфікаційної комісії, про присвоєння кваліфікації стропальника, машиніста крана, покрівельник сталевих покрівель, покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів. 2.5.Учаснком надаються посвідчення на водіїв/машиністів вказаних у довідці. 2.6. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме: - учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме –НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12 шляхом надання в складі пропозиції протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженера з охорони праці або керівника та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника; - учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо пожежної безпеки шляхом надання посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці на інженера з охорони праці за програмою ДСНС. Вами було частково виконано встановлену вимогу Замовника, зокрема, було надано лише накази про прийняття на роботу окремих працівників замовника. Вами не було надано: довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням: ПІБ, посади, стажу роботи (в роках), а саме обов’язкова наявність таких працівників: - інженера з охорони праці; - виконроб; - стропальник; - машиніст крана; - покрівельники; - водій та машиніст; копію сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) та виконавця робіт, виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі; свідоцтво з додатком, що обов’язково завірене представником Держпраці та головою державної кваліфікаційної комісії, про присвоєння кваліфікації стропальника, машиніста крана, покрівельник сталевих покрівель, покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів; посвідчення на водіїв/машиністів вказаних у довідці. Також, вами не підтверджено можливість дотримання під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме –НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12 шляхом надання в складі пропозиції протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженера з охорони праці або керівника та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника; Також, вами не підтверджено можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо пожежної безпеки шляхом надання посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці на інженера з охорони праці за програмою ДСНС. Вимагаємо привести документи тендерної пропозиції у відповідність згідно вимог тендерної документації та, з урахуванням встановлених порушень надати: 1.1.довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням: ПІБ, посади, стажу роботи (в роках), а саме обов’язкова наявність таких працівників: - інженера з охорони праці; - виконроб; - стропальник; - машиніст крана; - покрівельники; - водій та машиніст; 2.2. На підтвердження інформації щодо наявності працівників, які зазначені учасником в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (сторінки, що містять записи) або накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво та/або переведення на посаду (у разі наявності) та/або цивільно-правовий договір про залучення працівника (-ів). 2.3. Крім того, учасником надається копія сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) та виконавця робіт, виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі. Також, учасником надається диплом про здобуття вищої освіти інженера з охорони праці, що підтверджує здобуття кваліфікації у сфері будівництва чи охорони праці/профілактичних робіт. 2.4 Учасником у складі тендерної пропозиції надається свідоцтво з додатком, що обов’язково завірене представником Держпраці та головою державної кваліфікаційної комісії, про присвоєння кваліфікації стропальника, машиніста крана, покрівельник сталевих покрівель, покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів. 2.5.Учаснком надаються посвідчення на водіїв/машиністів вказаних у довідці. 2.6. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме: - учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме –НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12 шляхом надання в складі пропозиції протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженера з охорони праці або керівника та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника; - учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо пожежної безпеки шляхом надання посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці на інженера з охорони праці за програмою ДСНС. ІІІ. Відповідно до положень пункту 3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасник має надати Довідку довільної форми про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був виконаний протягом останніх трьох років. Також, надати Оригінал або копію позитивного відгуку від замовника щодо співпраці з учасником під час виконання аналогічного договору. Обов’язково додається оригінал або копія аналогічного договору укладеного між учасником і замовником, що надає відгук В Довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен зазначити дату та номер договору; назву об’єкту будівництва; суму повного виконання робіт за договором; дату завершення робіт на об’єкті. Вами не виконано встановлених вимог Замовника та не було надано вказаних документів. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та надати: Довідку довільної форми про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був виконаний протягом останніх трьох років. Також, надати Оригінал або копію позитивного відгуку від замовника щодо співпраці з учасником під час виконання аналогічного договору. Обов’язково додається оригінал або копія аналогічного договору укладеного між учасником і замовником, що надає відгук В Довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен зазначити дату та номер договору; назву об’єкту будівництва; суму повного виконання робіт за договором; дату завершення робіт на об’єкті. ІV. Відповідно до положень пункту 8 розділу 4 додатку 1 тендерної документації, учасник надає довідки з усіх обслуговуючих банків, щодо відсутності заборгованості (заборгованості за кредитами), надані (сформовані) банками не раніше дати оголошення відкритих торгів. Вами не виконано встановленої вимоги замовник та не надано вказаних документів. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та надати довідки з усіх обслуговуючих банків, щодо відсутності заборгованості (заборгованості за кредитами), надані (сформовані) банками не раніше дати оголошення відкритих торгів. V.Відповідно до положень пункту 10 розділу 4 додатку 1 тендерної документації, учасник має надати витяг або відомості з ЄДРПОУ. Вами не виконано встановлених вимог замовника. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності та надати витяг або відомості з ЄДРПОУ
Створено
07.08.2025 13:23
Надати до
08.08.2025 13:23
Угоди
UA-2025-07-04-003207-a-b2
Підписаний і діє
Номер
40
5 479 379.3 грн.
4 566 149.42 грн.
З ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5»
Номенклатура
«Капітальний ремонт покрівлі в учбово-виробничих майстернях комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В. С. Кудряшова" за адресою: м. Київ, вул. Архітектора Кобелєва, 1/5»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 27 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова»
Повна назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02544371

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БУД КОМФОРТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ БУД КОМФОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45747041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000050
Дата створення проекту
01.09.2025 15:30
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 18:19
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 862-10-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2025 № 309 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-07-04-003207-a 04.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 18:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 593 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова»
Контактний телефон:
+380630660955
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 593 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова»
Контактний телефон:
+380630660955
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності