Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир від Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-002853-a
Id Tender c097a34de4db407aa5ffd7e6aba53ed8
План UA-P-2025-07-04-003388-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.07.2025 11:36
Остання зміна 30.07.2025 15:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 383 880.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 838.8 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 11:34 до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 11:34
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 11:34
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00
до 21.07.2025 11:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 11:06
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 11:06
до 30.07.2025 15:03
Період уточнень
з 04.07.2025 11:34 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 11:34 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00 до 21.07.2025 11:06
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00 до 21.07.2025 11:06
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир
Перелік та обсяги виконання робіт - згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_", "Додаток 1. Перелік документів_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_", "Додаток 3. Технічне завдання_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_", "Додаток 4. Проект договору_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_2025", "Додаток 6. Документи учасника_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025_", "Додаток 7. Документи переможця_Кап. ремонт покрівлі Г3_Ос_2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Особливостей надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 383 880.4 грн.
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир
Очікувана вартість
2 383 880.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23838,8
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 4
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кінцевий (повний) розрахунок за Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ після повного завершення робіт, включаючи усунення виявлених під час приймання недоліків, не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (/та витрати/ (Форма № КБ-3), в залежності від реального фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"
Пропозиція:
1 726 563.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Романюк Михайло Борисович
Електронна пошта
Телефон
380412431522
Замовник
ЄДРПОУ
02125208
Назва (англійською мовою)
Zhytomyr Ivan Franko State University
Повна назва
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Повна назва (англійською мовою)
Zhytomyr Ivan Franko State University
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир
Період вимог/скарг з 21.07.2025 11:06 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 00:00 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 11:06
Довідка НАЗК
21.07.2025 11:06
Повідомлення про рішення
14.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"(код 25304787) 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) копії наданих документів оформлені неналежним чином відповідності до вимог чинного законодавства; 1.2) копії аналогічних договорів (зі всіма додатками та додатковими угодами) на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів оформлені неналежним чином (відсутні підписи, печатки, тощо); 1.3) відсутня копія виписки ЄДР, що підтверджує здійснення юридичною особою видів економічної діяльності; 1.4) відсутня довідка з переліком наданих документів на підтвердження повноваження Учасника та представника Учасника; 1.5) в листі-згоді на обробітку персональних даних відсутні дані про повну дату народження 2) посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких)виявлені невідповідності: 2.1) п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.2) п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.3) п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.4) п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.5) Додаток 4 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, подати: 3.1) копії документів оформлені неналежним чином відповідності до вимог чинного законодавства; 3.2) копії аналогічних договорів (зі всіма додатками та додатковими угодами) на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; 3.3) копію виписки ЄДР, що підтверджує здійснення юридичною особою видів економічної діяльності; 3.4) довідку з переліком наданих документів на підтвердження повноваження Учасника та представника Учасника; 3.5) лист-згоду на обробітку персональних даних (Додаток 4 до тендерної документації).
Створено
17.07.2025 17:32
Надати до
18.07.2025 17:32
Договір
UA-2025-07-04-002853-a-a1
Підписаний і діє
Номер
249
1 726 563.37 грн.
1 438 802.81 грн.
З ПДВ
Підписано
29.07.2025
Строк дії договору з
29.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
1 438 802.81
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Повна назва
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02125208

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"
Повна назва
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25304787

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.07.2025 15:03
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000085
Дата створення проекту
04.08.2025 16:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 16:38
Дата публікації висновку про результати
21.08.2025 17:57
Дата завершення усунення порушень
05.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 04.08.2025 № 75-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.08.2025 № 75-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2025-07-04-002853-a._Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 16:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Житомирського державного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.07.2025 № 5452, тендерна пропозиція учасника Приватного підприємства будівельно-монтажної фірми «Майстер» (далі – ПП БМФ «Майстер», переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.07.2025 № 5725, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 17.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2025 № 243, договір про закупівлю робіт від 29.07.2025 № 249, додаткова угода від 13.08.2025 № 1 до вказаного договору, повідомлення про внесення змін до договору 14.08.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 07.08.2025, 08.08.2025, 12.08.2025 та 15.08.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП БМФ «Майстер» установлено наступне. Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник повинен надати у складі пропозиції: - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку фактично наявних в учасника об’єктів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання даних робіт, у тому числі передбачених Додатком 3 (підсумкова відомість ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожного такого об’єкту, підстав набуття учасником права користування зазначеними об’єктами; - копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти, обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки про наявність матеріально-технічної бази визначені учасником як фактично наявні в останнього. В ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП БМФ «Майстер» надано довідку від 11.07.2025 № 25 про наявність у власності машин та механізмів, зокрема, газового покрівельного паяльника та котка ручного. Однак, учасником ПП БМФ «Майстер» у складі пропозиції не надано копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на вищевказане обладнання, чим не дотримано вимоги передбачені у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації, та як наслідок не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Також, Замовником у пункті 3 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які необхідно надати учаснику у складі пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема, довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена довідка повинна містити інформацію, щодо наявності працівників основного інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи, та щодо кожного з таких працівників, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб. Проте, на порушення вищевказаних вимог тендерної документації, у складі пропозиції ПП БМФ «Майстер» не надано документальне підтвердження трудових відносин з електрослюсарем будівельним Повторейком О.М. та машиністом екскаватора Ткачуком В.М., інформацію про залучення яких до виконання робіт, що є предметом закупівлі, зазначено учасником у довідці про наявність кваліфікованих працівників від 12.07.2025 № 24 (далі – Довідка № 24), чим не дотримано вимоги передбачені у пункті 3 Додатку № 1 до тендерної документації, та як наслідок не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Крім того, посада працівника Онопрійчука О.М., яку зазначено учасником ПП БМФ «Майстер» у Довідці № 24, не відповідає посаді визначеній у наказі від 08.01.2020 № 1-к, який надано вказаним учасником на підтвердження наявності трудових відносин з працівником. На запит органу державного фінансового контролю від 05.08.2025, Замовником надано протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 07.07.2025 та пояснення, що при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП БМФ «Майстер» виявлено формальні помилки, зокрема ті, що стосуються обставин, які викладені вище та стосуються підтвердження учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте, вищевказане пояснення Замовника не спростовує встановлене порушення, оскільки, ні умовами пункту 2 розділу V тендерної документації Замовника, ні нормами Переліку формальних помилок, затверджених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, не віднесено до формальних помилок – відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів, необхідних для підтвердження на відповідність кваліфікаційним критеріям, при встановлені у тендерній документації відповідних вимог замовником. Крім того, в ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП БМФ «Майстер» надано довідку від 11.07.2025 № 25 про наявність машин та механізмів, яка не містить інформації щодо наявності для виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації (підсумкова відомість ресурсів) машин та механізмів, зокрема відсутні: котел електричний бітумний, місткістю 1 м?; бадді, місткістю 2 м?; шуруповерти; люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомністю 300/500 кг, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПП БМФ «Майстер» у тендерній пропозиції. Також проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник має надати, зокрема: - довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання аналогічних договорів виконаних в повному обсязі в період 2022 - 2025 роки; - копії аналогічних договорів (учасник повинен підтвердити повне виконання не менше ніж двох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією зі всіма додатками та додатковими угодами) зазначених у вищевказаній довідці; - акти виконаних робіт (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують виконання робіт (акт приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3)) та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів на підтвердження виконання яких надаються такі документи. Учасником ПП БМФ «Майстер» на виконання вищевказаних вимог надано у складі пропозиції довідку від 12.07.2025 № 37 (далі – Довідка № 37) про досвід виконання аналогічних договорів: від 01.09.2022 № 0109 укладений з КНП «Черняхівське територіальне медичне об’єднання» Черняхівської селищної ради (сума виконання становить 864 252,94 грн) та від 11.11.2022 № 242 укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради (сума виконання становить 836 905,81 грн). Проте, у складі пропозиції учасника ПП БМФ «Майстер» не надано в повному обсязі копію договору від 11.11.2022 № 242 та не надано в повному обсязі підтвердження виконання аналогічних робіт за договором від 01.09.2022 № 0109. Замовником, з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, в електронній системі закупівель 17.07.2025 розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей, та зазначено, що на усунення невідповідностей учаснику ПП БМФ «Майстер» необхідно, зокрема, надати копії аналогічних договорів (зі всіма додатками та додатковими угодами) на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На усунення вищевказаних невідповідностей, учасником ПП БМФ «Майстер» надано нову довідку від 18.07.2025 № 51 (далі – Довідка № 51) з відомостями про досвід виконання аналогічних договорів, які відповідають тим, що зазначені учасником у довідці від 12.07.2025 № 37. Проте, сума стану виконання договору від 01.09.2022 № 0109 зазначена у Довідці № 51 (864 252,94 грн) не відповідає сумі, яка зазначена в документах наданих учасником ПП БМФ «Майстер» на підтвердження виконання аналогічних договорів (у довідці вартості будівельних робіт форми КБ-3 та актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В (864 152,94 грн)). Крім того, на підтвердження виконання аналогічного договору від 01.09.2022 № 0109, при наданні документів на усунення невідповідностей, учасником ПП БМФ «Майстер» не надано копію сторінки № 2 акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) за вересень 2022 року, чим не дотримано вимоги передбачені у пункті 1 Додатку № 1 до тендерної документації, та як наслідок не усунуто виявлені Замовником невідповідності у складі тендерної пропозиції ПП БМФ «Майстер». Також, відповідно до пункту 1.3 розділу 1 аналогічного договору від 01.09.2022 № 0109 передбачено, що вартість робіт згідно кошторису та твердої договірної ціни складає 876 521,89 грн з ПДВ. Пунктом 6.2 розділу 6 вищевказаного аналогічного договору передбачено, що зміна умов договору може мати місце згідно з письмовою угодою сторін. Відповідно ж до інформації, яку викладено ПП БМФ «Майстер» у Довідці № 51 сума виконання умов договору від 01.09.2022 № 0109 становить 864 252,94 гривень. Проте, ні у складі тендерної пропозиції, ні на виправлення невідповідностей, учасником ПП БМФ «Майстер» не надано додаткові угоди на зменшення суми виконання за договором від 01.09.2022 № 0109. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП БМФ «Майстер», як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель додатки до договору про закупівлю від 29.07.2025 № 243 (розрахунки № 1-14 вартості договірної ціни), пізніше ніж протягом трьох робочих днів з дня укладання договору про закупівлю, чим порушено норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 11.08.2025 надано пояснення: «Додатки (розрахунки № 1 - 14 вартості договірної ціни) не оприлюднювались в зв’язку з тим, що Замовником при оприлюдненні договору в електронній системі закупівель була оприлюднена проектно-кошторисна документація як додаток до договор», яке не спростовує встановлене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП БМФ «Майстер» установлено порушення пункту 43 та абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення договору про закупівлю з додатками установлено порушення норм пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю робіт від 29.07.2025 № 249, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.08.2025 00:00
Дата публікації
21.08.2025 17:57
Документи висновку
21.08.2025 17:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником прийнято рішення розірвати договір про закупівлю № 249 від 29.07.2025. Розпочата процедура розірвання договору та направлено лист від 28.08.2025 № 1302/19-1/2025 про розірвання договору з Приватним підприємством будівельно-монтажна фірма "Майстер". Підписання додаткової угоди про розірвання договору сторонами відбудеться в термін відповідно до норм законодавства України.
Дата публікації
28.08.2025 17:46
Документи інформації про усунення порушення
28.08.2025 17:46
-
28.08.2025 17:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 05.08.2025 № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Житомирським державним університетом ім. Івана Франка (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку № 3 (Літ. «А») Житомирського державного університету імені Івана Франка, за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-002853-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Житомирський державний університет ім. Івана Франка є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710. 3) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства будівельно-монтажної фірми «Майстер» на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення). 4) Відповідно до пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Абзацом 2 частини 1 статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Враховуючи вищевикладене, поясніть чому проект договору, передбачений Додатком № 4 до тендерної документації, не містить невід’ємних частин до договору – документів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси? 5) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі пропозиції: - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку фактично наявних в учасника об’єктів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання даних робіт, у тому числі передбачених Додатком 3 (підсумкова відомість ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожного такого об’єкту, підстав набуття учасником права користування зазначеними об’єктами; - копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти, обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки про наявність матеріально-технічної бази визначені учасником як фактично наявні в останнього. Відтак, у складі тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства будівельно-монтажної фірми «Майстер» (далі – ПП БМФ «Майстер»), якого протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 5725 визнано переможцем торгів, надано довідку від 11.07.2025 № 25 про наявність у власності машин та механізмів, зокрема, газового покрівельного паяльника та котка ручного. Проте, на порушення вищевказаних вимог тендерної документації ПП БМФ «Майстер» у складі пропозиції не надано копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на вищевказане обладнання. Також відповідно до пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено перелік документів, які необхідно надати у складі пропозиції: - довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка повинна містить інформацію про наявність основного інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність робітників необхідних професій відповідної кваліфікації, які будуть задіяні при виконанні робіт капітального ремонту відповідно до технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації). Зазначена довідка повинна містити інформацію, щодо наявності працівників основного інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи, та щодо кожного з таких працівників, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб. Проте, на порушення вищевказаних вимог тендерної документації, у складі пропозиції ПП БМФ «Майстер» не надано документальне підтвердження трудових відносин з електрослюсарем будівельним Повторейком О.М. та машиністом екскаватора Ткачуком В.М., які зазначено учасником у довідці про наявність кваліфікованих працівників від 12.07.2025 № 24. Крім того, посада зазначена у довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід від 12.07.2025 № 24, працівника Онопрійчука О.М. не відповідає посаді, яку зазначено у наказі від 08.01.2020 № 1-к. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що до розрахунку договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: - договірна ціна; - відомість ресурсів до договірної ціни; - зведений кошторисний розрахунок; - локальний кошторис; - розрахунок загальновиробничих витрат. Обсяг робіт щодо проведення будівництва об’єкта передбачає проведення необхідних підрядних робіт відповідно до основних вимог документації згідно з Додатком 3. При цьому зазначено, що тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам (технічна частина документації) буде відхилена, як така, що не відповідає умовам документації. Разом з тим, пунктом 45 Дефектного акту та пунктом 45 Обсягу робіт, зазначених Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації, передбачено використання в ході виконання робіт плит парапетів з/б марки АП 1-5 (ПП 1000х500х80/60) у кількості 15 штук. Проте, у складі тендерної пропозиції ПП БМФ «Майстер» надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 та підсумкову відомість ресурсів, якими передбачено використання плит парапетів з/б марки АП 1-6 (ПП 1000х500х80/60) у кількості 15 штук. Крім того, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни (частина договору про закупівлю від 29.07.202 № 243), пунктом 51 якої передбачено використання при виконанні робіт - плит парапетів з/б марки АП 1-6 (ПП 1000х500х80/60), тобто, іншої марки, а ніж та, яку передбачено у пропозиції учасника ПП БМФ «Майстер». Враховуючи вищевикладене, поясність чи виявлялися Замовником вищевказані невідповідності у складі тендерної пропозиції поданої ПП БМФ «Майстер»?Якщо так, то чому Замовником при оприлюдненні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не вказано про усунення даних невідповідностей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 14:34
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 14:34
-
Відповідь
Пояснення
Житомирський державний університет імені Івана Франка на Ваш запит надає пояснення
Рішеня
07.08.2025 18:18
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 08.08.2025 № 2
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Житомирським державним університетом ім.Івана Франка (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку № 3 (Літ. «А») Житомирського державного університету імені Івана Франка, за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-002853-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що посилання на конкретні торгові марки та виробника відображені у проектній документації на об’єкт будівництва, а саме у специфікаціях до креслень, пояснювальний записці, примітках до креслень, тощо та визначені безпосередніми розробниками відповідних розділів проектної документації на об’єкт будівництва. У зв’язку з викладеним прошу надати проектну документацію? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.08.2025 11:46
Орган перевірки
14.08.2025 00:00
Документи повідомлення
08.08.2025 11:46
-
Відповідь
Пояснення
Житомирський державний університет імені Івана Франка на Ваш запит від 08.08.2025 щодо надання пояснень повідомляє: 1. Посилання на конкретні торгові марки та виробника відображені в проектній документації на об’єкт виробництва. 2. До виготовлення проектно-кошторисної документації Житомирський державний університет імені Івана Франка провів відкриті торги з особливостями UA-2025-05-13-013849-a на закупівлю основних матеріалів, частина матеріалів була закуплена по прямим договорам. 3. Надаємо перелік закуплених матеріалів. Додатки: - робочий проект на "Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку № 3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир" том 1; - робочий проект на "Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку № 3 (Літ. "А") Житомирського державного університету імені Івана Франка за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир" том 2; - експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Рішеня
08.08.2025 16:51
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 11.08.2025 № 3
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Житомирським державним університетом ім. Івана Франка (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку № 3 (Літ. «А») Житомирського державного університету імені Івана Франка, за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-002853-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Аналогічно відповідно до пункту 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) передбачено, що договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт. Поряд з тим, відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. Водночас, відповідно до пункту 3 Постанови № 668 також передбачено, що кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Разом з тим, у додатку 30 Настанови передбачено, що договірна ціна складається з обгрунтовуючих розрахунків № 1-14 її вартості, що кореспондується з нормами пунктів 5.1 та 5.2 розділу V Настанови, а також пунктом 3 Постанови № 668. Таким чином, з урахуванням норм пунктів 5.1, 5.2 розділу V Настанови, додатку 30 Настанови та пункту 3 Постанови № 668, розрахунки № 1-14 вартості договірної ціни є невід’ємною частиною договірної ціни (кошторису вартості підрядних робіт), які обґрунтовують статті витрат договірної ціни. Слід зазначити, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Враховуючи вищевикладене, поясніть чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель, разом з договором про закупівлю від 29.07.2025 № 243, додатки (розрахунки № 1- 14 вартості договірної ціни), які є його невід’ємною частиною? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.08.2025 17:01
Орган перевірки
15.08.2025 00:00
Документи повідомлення
11.08.2025 17:01
-
Відповідь
Пояснення 3
Житомирський державний університет імені Івана Франка на Ваш запит від 11.08.2025, щодо надання пояснення, чому Замовником не оприлюднена в електронній системі закупівель, разом з договором про закупівлю від 29.07.2025 № 249 додатки (розрахунки № 1 - 14 вартості договірної ціни), які є його невід’ємною частиною до договору, пояснюємо наступне: 1. Додатки (розрахунки № 1 - 14 вартості договірної ціни) не оприлюднювались в зв’язку з тим, що Замовником при оприлюдненні договору в електронній системі закупівель була оприлюднена проектно-кошторисна документація як додаток до договору. 2. Надаємо розрахунки № 1 - 14 вартості договірної ціни та локальний кошторис. 3. Зазначені зауваження будуть враховані та викладені в додатковій угоді до договору про закупівлю від 29.07.2025 № 249.
Рішеня
12.08.2025 14:20
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 12.08.2025 № 4
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Житомирським державним університетом ім. Івана Франка (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку № 3 (Літ. «А») Житомирського державного університету імені Івана Франка, за адресою вул. Івана Франка, 4 в м. Житомир» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-002853-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) На запит органу державного фінансового контролю від 05.08.2025 № 1, Замовником надано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.07.2025 № 5625 та пояснення, що при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП БМФ «Майстер» виявлено формальні помилки, зокрема ті, що зазначені посадовою особою органу державного фінансового контролю у пункті 5 вищевказаного запиту. Проте, ні умовами пункту 2 розділу V тендерної документації Замовника, ні нормами Переліку формальних помилок, затверджених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Перелік № 710), не віднесено до формальних помилок – відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів, необхідних для підтвердження на відповідність кваліфікаційним критеріям, при встановлені у тендерній документації відповідних вимог. Крім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника та пункту 2 Переліку формальних помилок, затверджених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Перелік № 710), до формальних помилок віднесено помилку, зроблену учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, поясніть чому Вами віднесено відсутність підтверджуючих документів на підтвердження відповідності учасника ПП БМФ «Майстер» кваліфікаційним критеріям до формальних помилок, за умови відсутності серед переліку формальних помилок (перелік передбачений Замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації та Переліком № 710 та є виключним) даних підстав? 2) На усунення невідповідностей, які зазначені Замовником у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей від 17.07.2025, учасником ПП БМФ «Майстер» надано довідку від 18.07.2025 № 51 (далі – Довідка № 51) з відомостями про досвід виконання аналогічних договорів, зокрема, договорів від 01.09.2022 № 0109 та від 11.11.2022 № 242, із зазначенням сум стану виконання вказаних договорів. Слід зазначити, що в ході аналізу встановлено, що сума стану виконання договору від 01.09.2022 № 0109 зазначена у Довідці № 51 (864 252,94 грн) не відповідає сумі, яка зазначена в документах, наданих ПП БМФ «Майстер» на підтвердження виконання аналогічних договорів (у довідці вартості будівельних робіт форми КБ-3 та актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В (864 152,94 грн)). Враховуючи вищевикладене, поясність чи були виявлені Замовником вищевказані невідповідності у складі тендерної пропозиції поданої ПП БМФ «Майстер»?Якщо так, то чому Замовником при оприлюдненні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не вказано про усунення даних невідповідностей? Також, в ході аналізу встановлено, що відповідно до пункту 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку фактично наявних в учасника об’єктів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання даних робіт, у тому числі передбачених Додатком 3 (підсумкова відомість ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожного такого об’єкту, підстав набуття учасником права користування зазначеними об’єктами Додатком № 3 до тендерної документації (підсумкова відомість ресурсів) передбачено залучення до виконання робіт, що є предметом закупівлі: - будівельних машин та механізмів: кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10т; автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5т; кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т; крану переносного, вантажопідйомністю 1т; екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,25 м?; агрегатів електронасосних з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2 м?/год, напір 150 м; кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3т; агрегатів зварювальних пересувних з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А; установки для зварювання ручного дугового (постійного струму); - будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витратах: котла електричного бітумного, місткістю 1 м?; бадді, місткістю 2 м?; апарату для газового зварювання і різання; шуруповертів; люльок двомісних самопідйомних, вантажопідйомністю 300/500 кг; перфораторів електричних; пальника газопламеневого; котка ручного, 30-40 кг. Проте, у складі тендерної пропозиції ПП БМФ «Майстер» надано довідку від 11.07.2025 № 25 про наявність машин та механізмів, яка не містить інформації щодо наявності для виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації (підсумкова відомість ресурсів) машин та механізмів, зокрема відсутні: котел електричний бітумний, місткістю 1 м?; бадді, місткістю 2 м?; шуруповерти; люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомністю 300/500 кг, що суперечить вимогам визначеним у Додатку № 3 до тендерної документації. Разом з тим, відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 розділу V тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. У складі тендерної пропозиції ПП БМФ «Майстер» не надавались листи-роз’яснення щодо підстав та обставин не залучення до виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, вищевказаних машин та механізмів. Враховуючи вищевикладене, поясніть чи перевірялася Замовником тендерна пропозиція ПП БМФ «Майстер» на відповідність вимогам визначеним у пункті 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема, щодо наявності всіх необхідних для виконання робіт машин та механізмів, які передбачені Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації (підсумковій відомості ресурсів)? Якщо так, то прошу вказати обґрунтування наявності об’єктивних обставин щодо не відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, відповідно до норм абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з не включенням до виконання робіт (довідки про наявність матеріально-технічної бази та підсумкової відомості робіт) вищевказаних машин та механізмів? Крім того, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації Замовника передбачено можливість залучення до виконання робіт матеріалів Замовника, зокрема, плит парапетних ПП 1000х600х80/60 у кількості 50 шт. Учасником ПП БМФ «Майстер» у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, яка передбачає використання для виконання робіт плит парапетних ПП 1000х600х80/60 у кількості 100 шт., в т.ч. зазначено, що витрати вказаних матеріалів становлять - 100 шт., що не відповідає інформації, яку викладено Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть чи виявлялися Замовником вищевказані невідповідності у складі тендерної пропозиції поданої ПП БМФ «Майстер»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 16:42
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 16:42
-
Відповідь
Пояснення 4
Житомирський державний університет імені Івана Франка на Ваш запит від 12.08.2025, надає пояснення №4. Дивись вкладення.
Рішеня
15.08.2025 16:23
Замовник
Документи повідомлення
15.08.2025 16:38
-
Відповідь
Пояснення 4
Житомирський державний університет імені Івана Франка на Ваш запит від 12.08.2025, надає пояснення №4. Дивись вкладення.
Рішеня
15.08.2025 16:41
Замовник
Документи повідомлення
15.08.2025 16:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 383 880.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
380412431522
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 383 880.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
380412431522
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності