Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область, код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів. від Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-002644-a
Id Tender 5e72791b835748c8b76c3a5d54f2c253
План UA-P-2025-07-04-002837-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.07.2025 10:54
Остання зміна 01.08.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 277 124.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 771.24 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 10:46 до 21.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 10:46
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 10:46
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 14:12
до 25.07.2025 12:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 14:19
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.07.2025 12:18
до 01.08.2025 11:43
Період уточнень
з 04.07.2025 10:46 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 10:46 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 14:12 до 25.07.2025 12:18
Період кваліфікації
з 22.07.2025 14:12 до 25.07.2025 12:18
Основні параметри
Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область, код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 277 124.4 грн.
Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область, код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область, код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Очікувана вартість
3 277 124.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32771,24
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.07.2025 13:49
Закінчення аукціону
22.07.2025 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область.
Код ДК 021:2015
45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
16500, Україна, Чернігівська область, м.Бахмач, вул. Ярослава Мудрого, 2
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД"
Пропозиція:
3 275 624.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Коваленко Анастасія Володимирівна"
Пропозиція:
3 150 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.07.2025 13:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 10:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Молдожонова
Електронна пошта
Телефон
+380977779658
Замовник
ЄДРПОУ
44259125
Повна назва
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Поштовий індекс
16500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Бахмач
Адреса
вулиця Ярослава Мудрого, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область, код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Період вимог/скарг з 23.07.2025 14:19 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 14:12 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
23.07.2025 14:19
Повідомлення про рішення
22.07.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.07.2025 12:18 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 14:19 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 12:18
Довідка НАЗК
25.07.2025 12:18
Повідомлення про рішення
23.07.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Для усунення невідповідності, відповідно до вимог у Додатку 1 підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Розділу 1 Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» для документального підтвердження необхідно додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), Учаснику необхідно додати документи на працівників: - Косигіна Ігоря Анатолійовича, електрозварника; - документ на призначення директора Косигіна Олександра Анатолійовича; - пояснення стосовно Майського Євгена Григоровича, а саме: у довідці зазначено, що він технічний директор, а у договорі ЦПД №25/04-01 від 25.04.2025 р. інженер будівельник, який надає послуги з технагляду). 2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) Учасником надано документ про Технічні характеристики, щодо товару MASTER 40/165, в яких зазначений Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/11269 від 22.05.2020, але ж до тендерної пропозиції Учасник підвантажує Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №2025/04/2677 від 05.06.2025. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати пояснення та відповідні документи для підтвердження технічних характеристик. 3. Для усунення невідповідності, відповідно до вимог у Додатку 1 підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу 1 Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» для документального підтвердження необхідно додати документ: Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасник надає довідку про наявність обладнання та наявність матеріально-технічної бази, але зазначає в ній: Додаток 7 до Тендерної документації, але ж це Додаток 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку про наявність обладнання з зазначенням вірного додатка, а саме: Додаток 1 до Тендерної документації..
Створено
24.07.2025 11:53
Надати до
25.07.2025 11:53
Договір
UA-2025-07-04-002644-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53
3 275 624.4 грн.
2 729 687 грн.
З ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область.
Номенклатура
Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Повна назва
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44259125

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД"
Повна назва
ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44426051

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000070
Дата створення проекту
11.08.2025 16:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 17:20
Дата публікації висновку про результати
27.08.2025 17:30
Дата завершення усунення порушень
11.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 541-86-55
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 54-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Олена БОНДАРЕНКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-07-04-002644-a 04.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 17:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства з питань публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бахмацького ліцею № 1 Бахмацької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.07.2025 № 59, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Коваленко Анастасія Володимирівна» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПРО-СПОРТ-БУД» (далі – ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД», Учасник), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.07.2025 № 71 та від 25.07.2025 № 76, вимога про усунення невідповідностей до 11:53 год. 25 липня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.07.2025, договір підряду від 01.08.2025 № 53, укладений Замовником з ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 01.08.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.08.2025, 25.08.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в розділі І «Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 до тендерної документації». В свою чергу Додатком № 4 до тендерної документації Замовника передбачено: «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи…1.1. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/сформований/отриманий у поточному році». Так, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 25.07.2025, проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД», документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей в електронну систему закупівель не завантажено, чим недотримано вимоги абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та Додатку № 4 до тендерної документації Замовника. Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.07.2025 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.07.2025 № 76 про визначення ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» переможцем процедури закупівлі. В результаті чого Замовником укладено з ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» договір підряду від 01.08.2025 № 53.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства з питань публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Дата висновку
27.08.2025 00:00
Дата публікації
27.08.2025 17:30
Документи висновку
27.08.2025 17:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Проаналізувавши інформацію, наведену у Висновку, Замовник надає наступні заперечення стосовно виявлених порушень. 1. Дійсно, відповідні документи, а саме: документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у складі тендерної пропозиції переможця відсутні. 2. Разом з тим, переможець відповідає вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та фактично не має корупційних правопорушень, що підтверджується Витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 03.05.2025 рік та сформований у поточному році. Витяг наданий переможцем у попередній закупівлі: «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів, за номером UA-2025-04-14-008379-a. 3. На момент укладення договору замовник мав підтверджену інформацію, яка свідчить про відсутність корупційних правопорушень. Отже, підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. 4. Договір уже укладений і перебуває на виконанні, його дострокове припинення призведе до негативних наслідків для замовника та суспільних інтересів (затримка виконання робіт/постачання товарів/надання послуг, додаткові витрати бюджету тощо). Враховуючи викладене, вважаємо зобов’язання про припинення договору непропорційним та таким, що не враховує фактичних обставин проведення процедури закупівлі. Замовник діяв добросовісно та в межах законодавства. Підстав для розірвання укладеного договору немає. Надалі буде посилено контроль за повнотою документів учасників, щоб уникнути подібних випадків.
Дата публікації
02.09.2025 15:23
Документи інформації про усунення порушення
02.09.2025 15:23
-
02.09.2025 15:26
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область, код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-002644-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (коштів місцевого бюджету) та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)? 2. Надайте інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 01.08.2025 № 53, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРО-СПОРТ-БУД». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.08.2025 16:23
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 16:23
-
Відповідь
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби від 13.08.2025 щодо моніторингу закупівлі "Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради" (ID: UA-2025-07-04-002624-a) надаємо наступні пояснення:
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу у встановленому законодавством порядку, що підтверджено експертним звітом. 2. Щодо фактичного стану виконання договору підряду від 01.08.2025 №53 з ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД". На даний момент роботи перебувають на початковому етапі реалізації. Замовником подано повідомлення про початок будівельних робіт до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю. До пояснень додаються: - проєктно-кошторисна документація; - зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва; - експертний звіт; - рішення про затвердження ПКД.
Рішеня
18.08.2025 12:24
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область, код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-002644-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.08.2025 17:08
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 17:08
-
Відповідь
Пояснення на запит про надання пояснень щодо закупівлі «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-002644-a)
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: Надаємо посилання на сторінку, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://bakhmach-lyceum1.e-schools.info/news (обґрунтування по закупівлі «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів» від 04.07.2025 року.
Рішеня
25.08.2025 15:38
Замовник
Документи повідомлення
25.08.2025 15:41
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 277 124.4 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 10:00
Замовник:
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Контактний телефон:
+380977779658
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 277 124.4 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 10:00
Замовник:
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Контактний телефон:
+380977779658
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності