Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 33115000-9 Томографічне обладнання від Комунальне некомерційне підприємство "Бобровицька опорна лікарня" Бобровицької міської ради Чернігівської області .

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-04-001868-a
Id Tender efe9e91f9a1646db8de1207607dfc17e
План UA-P-2025-07-03-013074-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.07.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 750 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015 33115000-9 Томографічне обладнання
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-06-17-010593-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трубка для КТ
Код ДК 021:2015
33115000-9 - Томографічне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, Озерянський шлях, 1
Дата постачання з
04.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Документи закупівлі
04.07.2025 10:16
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Буглак
Електронна пошта
Телефон
+380965527002
Замовник
ЄДРПОУ
02006171
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Бобровицька опорна лікарня" Бобровицької міської ради Чернігівської області
Поштовий індекс
17400
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Бобровицький р-н, м. Бобровиця
Адреса
вул. Озерянський шлях, буд. 1
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-04-001868-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2025-03-07
4 750 000 грн.
4 439 252.34 грн.
З ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Трубка для КТ
Номенклатура
Трубка для КТ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Бобровицька опорна лікарня" Бобровицької міської ради Чернігівської області
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Бобровицька опорна лікарня" Бобровицької міської ради Чернігівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02006171

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44110821

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.07.2025 10:16
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000108
Дата створення проекту
18.08.2025 17:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 09:40
Дата публікації висновку про результати
27.08.2025 17:29
Дата завершення усунення порушень
11.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 55-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-07-04-001868-a 04.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 09:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бобровицька опорна лікарня» Бобровицької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-04-001868-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 03.07.2025 № 2025-03-07 (далі – Договір), укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 26.08.2024. Відповідно до положень пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне. Вимогами абзацу сорокового пункту 13 Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі) визначено, що «У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника». Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель за посиланнями https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-001868-a та https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-07-04-001868-a-b1, Замовником 04.07.2025 оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та Договір, при цьому обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа в електронній системі закупівель не оприлюднено. На запит Управління щодо вищевикладених обставин, Замовником 26.08.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено наступне пояснення: «Обгрунтування викладено в графі «додати» в кінці закупівлі (не разом прикріпленим з договором)». Проте, на момент завершення моніторингу в електронній системі закупівель PROZORRO вищезазначене обгрунтування не оприлюднено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів його оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу сорокового пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.08.2025 00:00
Дата публікації
27.08.2025 17:29
Документи висновку
27.08.2025 17:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Обгрунтування оприлюдненно в системі закупівель (додано зміни до договору, так як більше можливостей оприлюднити не можливо). Проведена роз'яснювальна робота направленна на недопущення в подальшому здійсненню закупівель.
Дата публікації
02.09.2025 12:00
Документи інформації про усунення порушення
02.09.2025 12:01
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.09.2025 12:44
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
02.09.2025 12:45
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 33115000-9 Томографічне обладнання», очікуваною вартістю 4 750 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-001868-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю. 2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 3. Вимогами абзацу сорокового пункту 13 Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі) визначено, що «У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника». Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та договором від 03.07.2025 № 2025-03-07, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? 4. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору від 03.07.2025 № 2025-03-07, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС» за результатами даної закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.08.2025 14:20
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 14:21
-
Відповідь
Відповідь на запит про пояснення
1. Надається затверджений річний план закупівлі в файлі. 2.Документальне підстава обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в файлі. Було надано три комерційні пропозиції. 3. Обгрунтування викладено в графі "додати" в кінці закупівлі ( не разом прикріпленим з договором). 4. Підтверджуючи документи про фактичний стан виконання договору в файлах. Трубка вже установлена.
Рішеня
26.08.2025 16:10
Замовник
Відповідь
Здійснено заходів.
Обгрунтування оприлюдненно в системі закупівель (додано зміни до договору, так як більше можливостей оприлюднити не можливо). Проведена роз'яснювальна робота направленна на недопущення в подальшому здійсненню закупівель.
Висновку
29.08.2025 11:05
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 750 000 грн.
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Бобровицька опорна лікарня" Бобровицької міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380965527002
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Бобровицька опорна лікарня" Бобровицької міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380965527002
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності