Показати схожі тендери

Закупівля 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-07-04-001629-a
Id Tender 5f93a566c0fe448098ed3dc993a6c9ac
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.07.2025 10:04
Остання зміна 05.08.2025 12:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 861 440 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 307.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 01:00 до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 10:04
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:56
до 01.08.2025 10:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 10:22
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 10:22
-
Період уточнень
з 04.07.2025 10:04 до 10.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:56 до 01.08.2025 10:22
Період кваліфікації
з 15.07.2025 13:56 до 01.08.2025 10:22
Основні параметри
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3)
По результатах тендеру планується укладення договору на закупівлю паперу офісного формату А4 та А3 для АТ Сенс Банк терміном 12 місяців
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 861 440 грн.
Лот 1. 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3)
Назва предмета закупівлі
Лот 1. 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3)
Очікувана вартість
4 861 440 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24307,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.07.2025 13:33
Закінчення аукціону
15.07.2025 13:56
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 8 500 (паковання)
Папір офісний А4 - поставка в м. Київ
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А4 - поставка в м. Київ
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
8 500
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №2 21 500 (паковання)
Папір офісний А4- поставка в регіони України
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А4- поставка в регіони України
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
21 500
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Позиція : №3 4 (паковання)
Папір офісний А3
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А3
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
4
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: 100% по факту поставки товару, протягом 10 р.дн. з моменту надання повного пакету документів для сплати.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
4 349 959.68 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
4 448 907.6 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.07.2025 13:33
Документи закупівлі
04.07.2025 10:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клименко
Електронна пошта
Телефон
380672381121
Сайт:
https://sensebank.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
23494714
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Поштовий індекс
03150
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Велика Васильківська, 100
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3)
Період вимог/скарг з 01.08.2025 10:22 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 13:56 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
обраний переможцем. рішення ТК додається
Документи кваліфікації
01.08.2025 10:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику , 1.Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації , для підтвердження Тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ «Український папір , ЄДРПОУ 43977041 за результатами Аукціону у тендері UA-2025-07-04-001629-a необхідно завантажити оновлені Додаток 1.1 та Додаток 1.2 протягом 24 (двадцяти чотирьох ) робочих годин , починаючи з часу розміщення запиту у системі Prozorro . 2.Відповідно до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації в рамках проведення кваліфікаційного етапу тендеру UA-2025-07-04-001629-a у тендерній пропозиції ТОВ «ТВГ «Український папір , ЄДРПОУ 43977041 виявлено невідповідності та\або відсутність документів, передбачених Тендерною документацією , які необхідно усунути протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин, починаючи з часу розміщення в системі Prozorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей / відсутність документів . Протягом визначеного вище часу очікуємо на надання уточнених документів , які передбачені у Додатку 3 Тендерної документації , а саме ( збережена нумерація пунктів з Додатку 3 Тендерної пропозиції ) : 22.1. Додаток 1.1 - усунути невідповідність у п.4.3 розміру курсу валюти , який не відповідає умові : що є курсом продажу валюти \закриття торгів міжбанківського валютного ринку станом на дату 10.07.2025 . 22.4. Договір (по формі Додатку 4 ) - додати до складу пропозиції . 7. Довідка Товариства складена в довільній формі, про те, що не існує жодних обмежень повноважень для укладення уповноваженою особою Товариства відповідного правочину одноособово (без отримання відповідної згоди загальних зборів учасників Товариства) (відповідна довідка подається Товариством за умови, якщо рішення загальних зборів не вимагається відповідно до ст. 98 Цивільного кодексу України та статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» », або статті106 Закону України «Про акціонерні товариства») – вказати у тексті посиланням на передбачені нормативні акти . 8. Довідка, про те, що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення – вказати у тексті посилання на витяг з реєстру та додати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення 9. Довідка, про те, що керівника учасника, службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення – вказати у тексті посилання на витяг з реєстру та додати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення . 13. Довідка, складена у довільній формі, про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника – додати до складу пропозиції. Також звертаємо увагу , що за даними відкритих джерел на дату виконання запиту про усунення невідповідності в Учасника відбулись зміни , щодо особи , яка уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Тому необхідно актуалізувати документи з переліку у Додатку 3 , які пов’язані з такими змінами та надати оновлені документи ( збережена нумерація пунктів з Додатку 3 Тендерної пропозиції ) : 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку. 5. Копій документів або витяги з документів , що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів Пропозиції та укладення договору : протокол (виписка, витяг з протоколу) зборів (засідань, тощо) засновників про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника, наказ про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника та/або довіреність (доручення), до якої додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (у разі, якщо Учасником процедури закупівлі є фізична особа/фізична особа-підприємець – копія паспорту). 9. Довідка, про те, що керівника учасника, службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення . 12. Довідка, видана компетентним державним органом, про те, що керівник учасника або службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 19. Лист в довільній формі, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
Створено
22.07.2025 09:18
Надати до
23.07.2025 09:18
Договір
UA-2025-07-04-001629-a-a1
Очікує підписання
4 349 959.68 грн.
4 349 959.68 грн.
З ПДВ
Номенклатура
8 500 (паковання)
Папір офісний А4 - поставка в м. Київ
Номенклатура
Папір офісний А4 - поставка в м. Київ
Кількість
8 500
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.
Номенклатура
21 500 (паковання)
Папір офісний А4- поставка в регіони України
Номенклатура
Папір офісний А4- поставка в регіони України
Кількість
21 500
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.
Номенклатура
4 (паковання)
Папір офісний А3
Номенклатура
Папір офісний А3
Кількість
4
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23494714

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 861 440 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Контактний телефон:
380672381121
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 861 440 грн.
Період подання пропозицій
до 15.07.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Контактний телефон:
380672381121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності