Показати схожі тендери

Закупівля Кора соснова від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-000516-a
Id Tender 39e816f32f2344bc89fe401a52054b93
План UA-P-2025-06-26-004328-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.07.2025 09:12
Остання зміна 29.07.2025 09:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
331 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 657.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 09:11 до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 09:11
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 09:11
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 16:13
до 16.07.2025 09:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 09:27
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2025 09:30
до 29.07.2025 09:09
Період уточнень
з 04.07.2025 09:11 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 09:11 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 16:13 до 16.07.2025 09:30
Період кваліфікації
з 14.07.2025 16:13 до 16.07.2025 09:30
Основні параметри
Кора соснова
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
331 500 грн.
Кора соснова
Назва предмета закупівлі
Кора соснова
Очікувана вартість
331 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1657,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.07.2025 15:50
Закінчення аукціону
14.07.2025 16:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кора соснова (Фракція кори 3-6 см (середня) Фасування в мішки по 50 літрів)
Код ДК 021:2015
03416000-9 - Відходи деревини
Кількість
1 700
Одиниця виміру
BG
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
31.12.2025 09:04
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЮРЧЕНКО ВОЛОДИМИР ФЕДОРОВИЧ
Пропозиція:
221 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Біленька Наталія Петрівна"
Пропозиція:
323 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.07.2025 15:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 09:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василенко Оксана Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380445660174
Факс
+380445660003
Замовник
ЄДРПОУ
31722949
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Поштовий індекс
02121
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Горлівська 220
Кваліфікація
Лот № 1 Кора соснова
Період вимог/скарг з 16.07.2025 09:27 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 16:13 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено: - не змінено в електронній системі строк дії тендерної пропозиції із 90 днів на 120 днів; - не надано на фірмовому бланку тендерну пропозицію Додаток 5; - не надано Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про дату, номер договору, суму договору, рік виконання договору, назву та контактні данні замовників; - не надано довідку з інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації; - не надано технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1; - не надано лист – гарантія наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість виконання робіт/надання послуг/поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації »; - не надано Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку, виданих за підписом і з печаткою компетентного органу; - не надана довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчена печаткою у разі її використання, яка містить відомості про учасника; поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
16.07.2025 09:27
Повідомлення про рішення
14.07.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 08:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 08:59
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.07.2025 16:13
Надати до
16.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) В Тендерній документації розд.3 п.4 «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.», Учасник вказав 90 днів!!!!!!; 2)Згідно Додатку 1 п.1, п.п 1.1.1. потрібно надати «Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про дату, номер договору, суму договору, рік виконання договору, назву та контактні данні замовників, Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг / виконання робіт /поставки товару за назвою предмета закупівлі та або (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але у будь-якому випадку аналогічний договір повинен бути пов'язаний із подібним предметом закупівлі» Учасник не надав вище вказаного документу; 3) Згідно Додатку 1 п.1, п.п 1.1.2-1.1.3 потрібно надати копії аналогічних договорів та документи, що підтверджують їх виконання, Учасник надав копії договорів та видаткових на ЗОВСІМ інший товар, що не співпадає із закупівлею ні по назві товару, ні по четвертому знаку національного класифікатора ДК 021:2015; 4) Згідно Додатку 1 п.1, п.п 1.1.4 вказана вимога надання листа-відгуку від контрагента з аналогічним договором, Учасник цього листа не надав; 5) Згідно Додатку 1 п.2 Учаснику потрібно надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, цей документ не надано; 6) Згідно Додатку 1 п.3, п.п. 3.1 «..учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.», Учасник не надав довідку із описом товару, та НАЗВОЮ виробника товару; 7) Згідно Додатку 1 п.3, п.п.3.3. вказана вимога надання довідки у вигляді листа – гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість виконання робіт/надання послуг/поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації », учасник НЕ НАДАВ цього лита; 8) Згідно Додатку 1 п.4, п.п.4.6. вимога надати «Для фізичних осіб- підприємців - документ що підтверджує реєстрацію фізичної особи-підприємця (виписка з ЄДР, або свідоцтво про державну реєстрацію або витяг з ЄДР, актуальний станом на 2025 рік). - Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку, виданих за підписом і з печаткою компетентного органу. - Копію паспорту та реєстраційний номер облікової картки платника податків.», вказаних документів Учасник не надав; 9) Згідно Додатку 1 п.4, п.п.4.7. «Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчена печаткою у разі її використання, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (місцезнаходження фактичне та юридичну адресу, телефон, факс, телефон для контактів, електронну адресу); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання учасника переможцем закупівлі, код ЄДРПОУ, ІПН», Учасник не надав вищевказану довідку; 10) Згідно Додатку 5 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасник повинен надавати її на фірмовому бланку, однак ця умова була не виконана Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Змінити в електронній системі строк дії тендерної пропозиції із 90 днів на 120 днів; 2) Надати правильно оформлену Тендерну пропозицію; 3) Надати усі довідки і оригінали або копії документів , що вимагаються у Додатку 1 у наступних пунктах: - пункт 1 підпункти 1.1.1. – 1.1.4.; - пункт 2; - пункт 3 підпункти 3.1., 3.3.; - пункт 4 підпункти 4.6., 4.7.
Створено
15.07.2025 09:01
Надати до
16.07.2025 09:01
Період вимог/скарг з 16.07.2025 09:30 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 09:27 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 09:30
Довідка НАЗК
16.07.2025 09:30
Повідомлення про рішення
16.07.2025 09:29
-
16.07.2025 09:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-04-000516-a-b1
Підписаний і діє
Номер
Б/77/Е
323 000 грн.
323 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 700 (BG)
Кора соснова (Фракція кори 3-6 см (середня) Фасування в мішки по 50 літрів)
Номенклатура
Кора соснова (Фракція кори 3-6 см (середня) Фасування в мішки по 50 літрів)
Кількість
1 700
Одиниця виміру
BG
Ціна за одиницю
190
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31722949

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Біленька Наталія Петрівна"
Повна назва
ФОП "Біленька Наталія Петрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2620309761

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 16:38
-
29.07.2025 09:09
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
331 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Контактний телефон:
+380445660174
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
331 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Контактний телефон:
+380445660174
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності