Показати схожі тендери
Закупівля Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів, Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас (Верстати для оброблення деталей і матеріалів) від Комунальний заклад "Тячівський професійний ліцей" Закарпатської обласної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-013196-a
Id Tender ec4a7da2a3e644bdada53ab61cc2f481
План UA-P-2025-07-02-016415-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.07.2025 22:48
Остання зміна 01.08.2025 12:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 469 416 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 347.08 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 22:47 до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 22:47
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 22:47
до 11.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 03.07.2025 22:47 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 22:47 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00
Основні параметри
Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів, Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас (Верстати для оброблення деталей і матеріалів)
Закупівля відбувається в межах кроку Плану України «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» фінансується коштами ЄС через інструмент Ukraine Facility відповідно до Рамкової угоди, ратифікованої Законом України № 3786-IX від 06.06.2024, та Плану України згідно з постановою КМУ № 1318 від 15.11.2024.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 469 416 грн.
Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів, Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас (Верстати для оброблення деталей і матеріалів)
Назва предмета закупівлі
Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів, Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас (Верстати для оброблення деталей і матеріалів)
Очікувана вартість
2 469 416 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12347,08
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 1 (штуки)
Форматно-розкроювальний верстат
Опис предмета закупівлі
Форматно-розкроювальний верстат
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Стрічково-пильний верстат
Опис предмета закупівлі
Стрічково-пильний верстат
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Свердлильно-присадочний верстат
Опис предмета закупівлі
Свердлильно-присадочний верстат
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Чотирьохсторонній фрезерний верстат
Опис предмета закупівлі
Чотирьохсторонній фрезерний верстат
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Свердлильно-пазувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Свердлильно-пазувальний верстат
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Фугувальний верстат
Опис предмета закупівлі
Фугувальний верстат
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Рейсмусовий верстат
Опис предмета закупівлі
Рейсмусовий верстат
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Фрезерний верстат з ЧПК
Опис предмета закупівлі
Фрезерний верстат з ЧПК
Код ДК 021:2015
42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДН КОМПАНІ"
Пропозиція:
2 466 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2025 16:49
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Джуган Андріана Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380979008125
Замовник
ЄДРПОУ
02543762
Назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad "Tyachivskii profesiinii licei" Zakarpatskoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Комунальний заклад "Тячівський професійний ліцей" Закарпатської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad "Tyachivskii profesiinii licei" Zakarpatskoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
90500
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячів
Адреса
вул. Нересенська, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів, Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас (Верстати для оброблення деталей і матеріалів)
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 00:00 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 18:04
Електроний протокол про продовження строку
14.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 22:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 22:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із великим обсягом перевірки матеріалів тендерної пропозиції та технічних умов, достовірності зазначеної інформації у документації тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
17.07.2025 18:03
Дата кінця розгляду
12.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну системі закупівель протягом 24 годин в частині надання пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, де: 1. Згідно абзацу 3 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Учасником на виконання вимоги подання інформації та/або документів, що підтверджено відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що мітиться на сторінках 1 та 3 електронного документу «Скан_договору.pdf» у дних що представляються в нумерації номеру договору та невід’ємної частини що стосується підтвердження ступеню аналогічності зазначеного договору – СПЕЦИФІКАЦІЇ. Привести у відповідність виконання вимоги підпунктів пункту 1.3. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації із врахуванням, що аналогічний договір може надаватися без додатків невід’ємних частин договору (додатків, специфікацій, додаткових угод тощо), а їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 2. Згідно абзацу 3 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Учасником на виконання вимоги подання інформації та/або документів, що підтверджено відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації в частині надання інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників згідно переліку абзаців 1 та 2 пункту 4.1. частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником не підтверджено Повноваження щодо підпису документів пропозиції та договору в процедурі даної закупівлі з урахуванням Редакції Статуту товариства в складі тендерної пропозиції у формі електронного документу «ДН КОМПАНІ Статут.pdf», у зв’язку з чим вважається неналежним чином підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) через відсутність сканованого листа Учасника, у якому обов’язково має бути зазначений код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Переглянути Учаснику позицію щодо способу підтвердження повноважень представника учасника згідно переліку вимог абзаців 1 та 2 пункту 4.1. частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Згідно абзацу 3 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Учасником на виконання вимоги подання інформації та/або документів, що підтверджено відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації в частині надання інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників згідно пункту 4.7. частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником не підтверджено надання у складі тендерної пропозиції документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї) викладених іншими мовами разом із їх автентичним перекладом українською мовою) з урахуванням пункту 7 розділу 1 тендерної. Надати наявні перекладені документи що подані у складі пропозиції із завіреним підтвердженням їх автентичності. 4. Згідно абзацу 3 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Учасником на виконання вимоги подання інформації та/або документів, що підтверджено відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації в частині надання інших документів для Учасників згідно пункту 6.1. частини 6 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником допущено хибні арифметичні обрахунки, що не впливають на кінцевий результат у формі Додатку 5 до Тендерної документації. Оновити інформацію доведену в електронному документі «Тендерна пропозиція.pdf» шляхом завантаження нового документу. 5. Учасником надано інформацію у складі тендерної пропозиції шляхом надання електронних документів «Карта санкцій ЄС (бенефіціар).pdf» та «Карта санкцій ЄС (ДН КОМПАНІ).pdf» на підтвердження виконання вимоги абзацу 4 частини 5 Додатку 1 до Тендерної документації у формі «документу у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Учасника, його кінцевого бенефіціарного власника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу» з недотриманням вимоги Рамкової угоди в частині, що стосується відстежування збігів із даними в санкційному списку ЄС, до укладення договору про закупівлю або здійснення згідно з ним платежів, де посилання https://www.sanctionsmap.eu є ІТ-інструментом з розширенням *.eu для визначення санкційних режимів, що працює на модулях англійської мови, та не надає достовірної інформації в разі заповнення полів українською мовою. Надати документи у форматі PDF, що сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Учасника, його кінцевого бенефіціарного власника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу з урахуванням функціоналу роботи ІТ-інструменту.
Створено
01.08.2025 08:55
Надати до
02.08.2025 08:55
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-22-000005
Дата створення проекту
22.07.2025 11:02
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
22.07.2025 11:17
Дата завершення моніторингу
13.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.07.2025 № 50-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.07.2025 № 50-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-07-03-013196-a 03.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.07.2025 00:00
Документи рішення
22.07.2025 11:17
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 42640000-4 - Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів, Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 42642000-8 - Верстати для обробки деревини, кістки, корку, ебоніту чи твердих пластмас (Верстати для оброблення деталей і матеріалів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-03-013196-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.07.2025 10:51
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 10:52
-
Відповідь
Відповідь на запит для надання пояснення
У відповідь на Ваше звернення, в частині питання першого: «1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?» Уповноваженою особою, за результатом інформування щодо отримання фінансування на підставі поданої заявки Замовником у відповідності до Постанови КМУ від 14 січня 2025 р. № 64. Згідно наявного фінансування по КПКВ 1222 на Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, співфінансування по КПКВ по 1221 на Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору та інших не заборонених джерел, було надіслано запити на надання тендерних пропозицій обраних товарів потенційним постачальникам з дотриманням пункту 3 Розділу 2 чинного Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Кваліфікованими працівниками замовника самостійно здійснювався вибір технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі по кожному товару окремо з використанням як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо). На запит останніх було отримано цінові пропозиції, за даними яких вирахувано очікувану вартість даної закупівлі. У відповідь на Ваше звернення, в частині питання другого: «2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.» Замовник надає документ та посилання на власний веб-сайт з оприлюдненою інформацією з Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4-1 із постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», у визначені строки: https://tyachivlicey.com.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-derevyny-drovyanoyi-nepromyslovogo-vykorystannya-03410000-7-derevyna-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartost/ . У відповідь на Ваше звернення, в частині питання третього: «3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility» З урахуванням пов’язаності відповіді питання першого та третього, Уповноважена особа може повідомити, що на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility Замовником фінансування не здійснювалось, відтак такі закупівлі з укладенням договорів не відбувались, в свою чергу фінансування не здійснювалось. Додатково можемо повідомити про наявність невиконаного пункту Постанови КМУ від 7 липня 2025 р. № 807 «Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» в частині зазначення пункту Плану України в річному плані на майданчику знаходилось «на стадії завершення», яка планувалась до набрання чинності останніх змін.
Рішеня
28.07.2025 10:50
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 469 416 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Тячівський професійний ліцей" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
380979008125
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 469 416 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Тячівський професійний ліцей" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
380979008125
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності