Показати схожі тендери

Закупівля Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання) від Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-012639-a
Id Tender 42945fb234694b1ba4602062ed0feac5
План UA-P-2025-07-03-015001-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 17:52
Остання зміна 31.07.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
164 305 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 643.05 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 17:50 до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 17:50
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 17:50
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 11:44
до 22.07.2025 15:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 12:15
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 15:35
до 31.07.2025 14:50
Період уточнень
з 03.07.2025 17:50 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 17:50 до 08.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 11:44 до 22.07.2025 15:35
Період кваліфікації
з 11.07.2025 11:44 до 22.07.2025 15:35
Основні параметри
Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
164 305 грн.
Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
Очікувана вартість
164 305 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1643,05
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.07.2025 11:21
Закінчення аукціону
11.07.2025 11:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підйомник автомобільний
Код ДК 021:2015
42413500-9 - Автомобільні підіймачі
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська, 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється за Договором та видатковою накладною на Товар, на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
Пропозиція:
160 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
150 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.07.2025 11:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 17:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віта Криштоф
Електронна пошта
Телефон
+380680384400
Сайт:
http://cheluash.chmr.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05445296
Повна назва
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18003
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул. Бидгощська, буд. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
Період вимог/скарг з 18.07.2025 12:15 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 11:44 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.07.2025 12:15
Повідомлення про рішення
11.07.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 17:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТО КОМПЛЕКТ» (далі - Учасник) по закупівлі Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання) необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає: 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, що наведено в Табл. 1 до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (не менше 1-го аналогічного договору). 2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1-го), що вказаний в довідці: - копія аналогічного договору, що зазначений в довідці зі всіма додатками та додатковими угодами; - копія первинних документів на повне виконання аналогічного договору, що зазначений в довідці. - лист-відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці (лист-відгук повинен містити: дату видачі та реєстраційний номер; реквізити договору по якому надається лист-відгук (дата та номер)). Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, на поставку (купівлю-продаж) підйомника(-ів). В складі пропозиції учасника міститься договір на поставку домкрата № 545Д від 19.12.2023 який не відповідає умовам документації, оскільки за умовами документації аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, на поставку (купівлю-продаж) підйомника(-ів). Інший договір наданий Учасником на поставку підйомника ножичного з монтажем № 111 від 30.05.2025 наданий Учасником не в повному обсязі, а саме відсутня четверта сторінка договору. Також довідка про досвід виконання аналогічного договору надана Учасником не за формою, яка встановлена Замовником в Табл. 1 до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та не містить всієї інформації, яку мав зазначити Учасник в наданій довідці відповідно до Табл. 1 до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї Учасник повинен надати Довідку з інформацією про Учасника (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)) за формою, яка встановлена в підпункті 4.2. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї. В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказана довідка. 3. Відповідно до підпункту 4.4. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником. В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказана довідка. 4. Відповідно до підпункту 4.5. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. В складі пропозиції Учасника міститься довідка в якій Учасник повідомляє, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, що не відповідає умовам документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї, відповідно до підпункту 4.4. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї, відповідно до підпункту 4.5. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї. Перелік документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, що наведено в Табл. 1 до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (не менше 1-го аналогічного договору). 2 Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1-го), що вказаний в довідці: - копія аналогічного договору, що зазначений в довідці зі всіма додатками та додатковими угодами; - копія первинних документів на повне виконання аналогічного договору, що зазначений в довідці. - лист-відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці (лист-відгук повинен містити: дату видачі та реєстраційний номер; реквізити договору по якому надається лист-відгук (дата та номер)). Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, на поставку (купівлю-продаж) підйомника(-ів). 2. Довідка з інформацією про Учасника (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)) за формою, яка встановлена в підпункті 4.2. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Створено
16.07.2025 14:36
Надати до
17.07.2025 14:36
Період вимог/скарг з 22.07.2025 15:35 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 12:15 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 15:36
Довідка НАЗК
22.07.2025 15:35
Повідомлення про рішення
18.07.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-03-012639-a-b1
Підписаний і діє
Номер
93
159 999.96 грн.
133 333.3 грн.
З ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Підйомник автомобільний
Номенклатура
Підйомник автомобільний
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05445296

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42504525

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 14:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
164 305 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380680384400
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
164 305 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380680384400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності