Показати схожі тендери
Закупівля Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-012581-a
Id Tender 3b379da1dc094c51b003dea5924bb093
План UA-P-2025-07-03-014945-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 17:42
Остання зміна 22.07.2025 18:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 121 886.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 218.87 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 17:44 до 11.07.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 17:44
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 17:44
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 07:00
до 16.07.2025 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 12:52
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2025 12:52
до 22.07.2025 18:07
Період уточнень
з 03.07.2025 17:44 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 17:44 до 08.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 07:00 до 16.07.2025 12:52
Період кваліфікації
з 11.07.2025 07:00 до 16.07.2025 12:52
Основні параметри
Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 121 886.67 грн.
Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії»
Назва предмета закупівлі
Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії»
Очікувана вартість
1 121 886.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11218,87
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії»
Код ДК 021:2015
90711400-8 - Послуги з оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЦЕНТР ЛТД"
Пропозиція:
1 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 17:42
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Бєлова-Костяна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oksana Bielova-Kostyana
Електронна пошта
Телефон
380503435973
Замовник
ЄДРПОУ
30990215
Назва (англійською мовою)
UTILITY COMPANY KHARKIV MUNICIPAL COMPANY FOR WASTE MANAGEMENT
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UTILITY COMPANY KHARKIV MUNICIPAL COMPANY FOR WASTE MANAGEMENT
Поштовий індекс
61072
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Вартових Неба, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії»
Період вимог/скарг з 16.07.2025 12:52 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 07:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 12:53
Довідка НАЗК
16.07.2025 12:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.07.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступних документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: … - при наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином; 2. Підпунктом 1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання копія чинного договору про надання послуг лабораторних досліджень, укладеного з організацією, яка має акредитовану лабораторію, а також лист-підтвердження з боку цієї організації про готовність надати відповідних фахівців. 3. Підпунктом 2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції: … 1. Довідки у табличній формі, що містить інформацію про наявність фахівців та належність (штат Учасника або залучена організація), які будуть залучені до надання послуг (незалежно від того, є вони працівниками Учасника чи залученими спеціалістами акредитованої лабораторії або іншої організації, залученої Учасником на підставі договору про надання послуг лабораторних досліджень). Обов’язковою є наявність наступних фахівців: • Інженер-лаборант — не менше 2 осіб; • Інженер-хімік — не менше 1 особи; • Еколог — не менше 2 осіб; • Провідний інженер-проєктувальник — не менше 1 особи, який має право виконувати інженерно-будівельне проєктування щодо об'єктів будівництва класу наслідків СС3 (значні наслідки), включаючи питання безпеки життя, здоров'я та охорони довкілля. … . Перелік виявлених невідповідностей: 1.На вимогу пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації в наданих документах що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю а саме в копії протоколу загальних зборів Учасників №б/н від 04.06.2025 відсутня інформація щодо суми наданої пропозиції. 2. На вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації не надано копії чинного договору про надання послуг лабораторних досліджень, укладеного з організацією, яка має акредитовану лабораторію, а також лист -підтвердження з боку цієї організації про готовність надати відповідних фахівців. 3. На вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації в наданих документах, що підтверджують взаємовідносини працівників та Учасника, в копії наказу №01/06/23 від 01.06.2022 «Про покладення обов’язків» на директора вказано про виконання обов’язків директором обов’язків інженера-проєктувальника, а згідно вимоги тендерної документації обов’язкова наявність в штаті Учасника провідного інженера-проєктувальника. Також в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначений інженер-проєктувальник замість провідного інженера-проєктувальника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.На вимогу пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації надати документи що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: а) для учасників-юридичних осіб: - при наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином; 2. На вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації надати копію чинного договору про надання послуг лабораторних досліджень, укладеного з організацією, яка має акредитовану лабораторію, а також лист-підтвердження з боку цієї організації про готовність надати відповідних фахівців або лист-пояснення. 3. На вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації надати документи що підтверджують наявність в штаті Учасника провідного інженера-проєктувальника. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 частини 1 пункту 44 Особливостей в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
14.07.2025 14:51
Надати до
15.07.2025 14:51
Договір
UA-2025-07-03-012581-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2025/82
1 100 000 грн.
1 100 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії»
Номенклатура
Послуги розробки та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності з управління відходами по об’єкту: «Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30990215

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЦЕНТР ЛТД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЦЕНТР ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37656348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 18:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 121 886.67 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380503435973
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 121 886.67 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380503435973
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності