Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування. від БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-011947-a
Id Tender 08574f529cb643c0b16b94e5d29aa55e
План UA-P-2025-07-03-011625-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 16:52
Остання зміна 22.08.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
57 251 130 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
572 511.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 16:52 до 28.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 16:52
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 16:52
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 10:00
до 05.08.2025 14:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 14:34
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 14:34
до 22.08.2025 16:09
Період уточнень
з 03.07.2025 16:52 до 25.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 16:52 до 25.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 10:00 до 05.08.2025 14:34
Період кваліфікації
з 28.07.2025 10:00 до 05.08.2025 14:34
Основні параметри
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
57 251 130 грн.
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.
Назва предмета закупівлі
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.
Очікувана вартість
57 251 130 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
572511,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
171 753.39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.
Код ДК 021:2015
45252000-8 - Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "УТБ"
Пропозиція:
57 209 182.17 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
33000
Назва
Європейський інвестиційний банк
Повна назва
Європейський інвестиційний банк
Адреса
Велике Герцогство Люксембург, 98-100, Boulevard Konrad Adenauer
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мощенко Анна Федорівна
Електронна пошта
Телефон
380931374519
Замовник
ЄДРПОУ
04061990
Повна назва
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
17400
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Бобровиця
Адреса
вул.Незалежності, будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.
Період вимог/скарг з 05.08.2025 14:34 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 10:00 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям замовника, та не має підстав для відмови згідно Особливостей та ЗУ "Про публічні закупівлі".
Документи кваліфікації
05.08.2025 14:34
Довідка НАЗК
05.08.2025 14:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
05.08.2025 11:42
Електроний протокол про продовження строку
28.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 2 Розділ ІІІ Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» містить вимогу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Пункт 5 Розділ ІІІ Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» містить вимогу: 5.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів : 5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. 2.2. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації : У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 3. Пункт 5 Розділ ІІІ Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» містить вимогу: 5.2. Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): 5.2.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.2.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) . 5.2.3. Копії звітів про рух грошових коштів. з. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 5 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. 4. Пункт 1 Розділ ІІІ Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції » - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації, зокрема довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: 1. Файл «Забезпечення тендерної пропозиції.zip», в якому строк дії гарантії менший 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Файл «2.1.2.Договір 975-11.pdf», в якому сума виконання (грн) по актах не сходиться з сумою договору разом з додатковими угодами та вартістю цього договору зазначеною в довідці 396/07 від 24.07.2025р. На підтвердження підтвердження введення об’єкта в експлуатацію за договором №975-11 Учасником надано Сертифікат №ІУ123240513271, в якому зазначено, що його видано на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації від 13 травня 2024 р. (копія додається). Однак копії готовності об’єкта до експлуатації від 13 травня 2024 р. не додано. Сертифікат №ІУ123240513271 не містить зазначення класу наслідків, що унеможливлює перевірку дотримання вимоги Додатку 5 до ТД, що аналогічним вважається договір не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. 2.2. Файл «2.1.2. Договір 975-11. pdf» копії перед скануванням завірені підписом Голови правління Корпорації «Укртрансбуд» Романенко С.Д., а не уповноваженою особою та печаткою Учасника. 2.2. Файл «2.1.1.2 Договір _7310-12 УЖКГ ЧМР частина 2.pdf» Форма № КБ-3 за вересень 2023 року у формі скан-копії не завірена перед скануванням підписом уповноваженої усоби та печаткою Учасника. 3. Файл «2. 2. Документи_ які підтверджують наявність фінансової спроможності.pdf», в якому загальний досвід роботи менше 5 років. При цьому копії фінансової звітності за 2021-2023 роки завірені підписом колишнього директора Консорціуму «УТБ», а не уповноваженою особою цієї закупівлі. 4. Не надано копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 Тендерної документації. До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів: -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. 2.2 У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 3. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 5 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно пункту 5.3.2 розділ ІІІ Тендерної документації: У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у цьому п.5 здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У такому випадку документальне підтвердження відповідності одному або декільком кваліфікаційним критеріям може бути надане безпосередньо щодо об’єднання учасників в цілому (як сума кваліфікаційних даних учасників об’єднання) та/або окремо щодо учасників такого об’єднання (кваліфікаційні дані того чи іншого учасника відповідають параметрам встановленого кваліфікаційного критерію). При цьому за сукупністю наданої інформації, згідно способу документального підтвердження передбаченого цією тендерною документацією, учасник процедури закупівлі в цілому має відповідати кваліфікаційним критеріям, установленим замовником згідно п. 5 цієї Тендерної Документації. У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 4. Копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи).
Створено
04.08.2025 11:27
Надати до
05.08.2025 11:27
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з виявленими невідповідностями, згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
05.08.2025 11:42
Дата кінця розгляду
26.08.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-03-011947-a-b1
Підписаний і діє
Номер
CH06A_02_W
57 209 182.17 грн.
47 674 318.48 грн.
З ПДВ
Підписано
20.08.2025
Строк дії договору з
20.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.
Номенклатура
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04061990

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ "УТБ"
Повна назва
КОНСОРЦІУМ "УТБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44547450

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA463348510000000026007163706
ПІБ підписанта
Стогов Євген Іванович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380504640807
Електронна пошта
Документи договору
22.08.2025 16:09
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000024
Дата створення проекту
12.08.2025 11:14
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 12:23
Дата публікації висновку про результати
01.09.2025 17:42
Дата завершення усунення порушень
16.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-07-03-011947-a 03.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 12:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бобровицької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03 липня 2025 року № 19 (зі змінами), реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «УТБ» (далі – КОНСОРЦІУМ «УТБ»), вимогу про усунення невідповідності до 05 серпня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.08.2025 № 28, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2025 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 05 серпня 2025 року, договір про закупівлю робіт від 20.08.2025 № СН06А_02_W (далі – Договір) на загальну суму 57 209 182,17 грн, пояснення та документи Замовника надані 15.08.2025 та 27.08.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час моніторингу установлено, що у Додатку 3 до Договору «План фінансування виконання робіт» не зазначено фінансування на поточний рік з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 84 Постанови № 668, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 84 Постанови № 668 та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини 1 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору про закупівлю робіт у відповідність до норм пункту 84 Постанови № 668 (з оприлюдненням в електронній системі закупівель відповідно до законодавства) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.08.2025 00:00
Дата публікації
01.09.2025 17:42
Документи висновку
01.09.2025 17:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання висновку на виконання рішення викладених про результати моніторингу відповідно норм пункту 84 Постанови № 668 та пунктів 3 та 17 Особливостей, закупівлі - UA-2025-07-03-011947-a Договір № СН06А_02_W від 20.08.2025 року укладений між Бобровицькою міською радою та КОНСОРЦІУМ «УТБ», через функціонал змін до договору через покращення якості було прийнято рішення укласти додаткову угоду. Додаткова угода № 1 від 5 вересня 2025 року додається.
Дата публікації
05.09.2025 12:22
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
10.09.2025 12:11
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
10.09.2025 12:11
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-03-011947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.08.2025 16:33
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 16:34
-
Відповідь
Пояснення на звернення
Доброго дня! Надаємо відповідь на запит замовнику на пояснення. Питання: постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом по об’єкту "Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування", згідно Фінансової угоди (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель та Угоди про передачу коштів позики № 13110-05/269 від 27.12.2023 р. між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Бобровицькою міською радою.
Рішеня
15.08.2025 11:01
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області. Коригування.» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-03-011947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації, пояснень щодо підстав невідповідності календарного плану фінансування робіт (додаток № 3) до договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 20.08.2025 № СН06А_02_W пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення визначених джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.08.2025 11:22
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 11:23
-
Відповідь
Пояснення на звернення
Доброго дня! Надаємо відповідь на запит замовнику на пояснення. Питання: постала потреба в отриманні інформації, пояснень щодо підстав невідповідності календарного плану фінансування робіт (додаток № 3) до договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 20.08.2025 № СН06А_02_W пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення визначених джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. Відповідь: п.3.4 Договору містить визначені джерела фінансування : кошти спеціального фонду державного бюджету (кошти ЄІБ ) без ПДВ та кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ), що вказано в додатку№3 до Договору окремими колонками «Сума без ПДВ» та «ПДВ», крім того даний проєкт договору з додатками є складовою тендерної документації розробленої відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Рішеня
27.08.2025 09:47
Замовник
Документи повідомлення
27.08.2025 09:47
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 251 130 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 10:00
Замовник:
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380931374519
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 251 130 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 10:00
Замовник:
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380931374519
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності