Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Львівське комунальне підприємство "Зелене місто".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-011763-a
Id Tender 4edafd4b63da463a9571c34bfa8812a0
План UA-P-2025-07-03-014058-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.07.2025 16:45
Остання зміна 05.08.2025 12:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 448 401 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
92 242.01 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 16:45 до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 16:45
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 16:45
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00
до 04.08.2025 09:41
Залишилось 1 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 09:41
до 10.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.08.2025 09:41
-
Період уточнень
з 03.07.2025 16:45 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 16:45 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00 до 04.08.2025 09:41
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:00 до 04.08.2025 09:41
Основні параметри
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
18 448 401 грн.
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 448 401 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
92242,01
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
90 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.03.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс в розмірі 30% від договірної ціни, згідно п.4.1. цього Договору протягом 15 календарних днів з моменту отримання Дозволу на початок будівельних робіт. У такому разі Підрядник звертається із заявою про отримання авансу, в якій зазначає на які матеріали йому необхідно отримання авансу. Підрядник, у випадку надання авансу, зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 90 днів після одержання авансу. В обґрунтованих випадках наведений строк може бути продовжений. По закінченні вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, крім випадку надання підрядником документального підтвердження необхідності продовження строку надання авансу.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані Роботи проміжними платежами протягом 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка) та рахунка на оплату. Підрядник несе повну відповідальність за правильність вказаних ним у цьому Договорі банківських реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти Замовника про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РЕМ"
Пропозиція:
18 431 262.18 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина ІВАНИШИН
Електронна пошта
Телефон
+380975984423
Сайт:
http://zelenemisto.info/
Замовник
ЄДРПОУ
13838331
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Поштовий індекс
79035
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 153
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 04.08.2025 09:41 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 00:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.08.2025 09:41
Довідка НАЗК
04.08.2025 09:41
Повідомлення про рішення
30.07.2025 11:18
Електроний протокол про продовження строку
24.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР «30» липня 2025 р. «(м. Львів)» уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РЕМ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною , поданої під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів». (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника потребує більш детального вивчення та опрацювання є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа: Фахівець з публічних закупівель КЕП Христина ІВАНИШИН_______________
Дата продовження строку розгляду
30.07.2025 11:18
Дата кінця розгляду
22.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Замовником в пункті 1.2 Додатку 1 до тендерної документації були встановлені наступні вимоги: «1.2.1. Інформаційна довідка про наявність в учасника працівників у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ та посади. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів». На виконання вищенаведених вимог Вами у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, як мають необхідні знання та досвід (міститься у файлі «Довідка працівники.jpeg»), в якій зазначено про наявність наступних працівників: інженера з охорони праці Соломчак Микола Миколайович та інженера з проектно-кошторисної роботи (інженер-проектувальник) Савенко Олександр Олександрович. Проте, на зазначених працівників Вами не надано копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. Просимо усунути цю невідповідність шляхом надання копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів на інженера з охорони праці Соломчак Микола Миколайович та інженера з проектно-кошторисної роботи (інженер-проектувальник) Савенко Олександр Олександрович. 2. У підпункті 1.2.6 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога: «1.2.6..У складі тендерної пропозиції необхідно надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Також, Учасники повинні надати чинний страховий поліс інженера-проектувальника». На виконання вищенаведеної вимоги Вами не надано жодних документів. Просимо усунути цю невідповідність шляхом надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Також, Учасники повинні надати чинний страховий поліс інженера-проектувальника.
Створено
31.07.2025 16:50
Надати до
01.08.2025 16:50
Договір
UA-2025-07-03-011763-a-a1
Очікує підписання
18 431 262.18 грн.
18 431 262.18 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічного переоснащення внутрішніх інженерних систем адміністративної будівлі, вул.Пластова, 13, м.Львів» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13838331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РЕМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РЕМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44478843

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 448 401 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Контактний телефон:
+380975984423
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 448 401 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Контактний телефон:
+380975984423
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності