Показати схожі тендери
Закупівля Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади від Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-011285-a
Id Tender 79205e99a3904b9d884a61b6dd8d46ed
План UA-P-2025-07-03-013596-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 16:29
Остання зміна 21.07.2025 10:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 16:28 до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 16:28
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 16:28
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00
до 15.07.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 13:40
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2025 13:40
до 21.07.2025 10:19
Період уточнень
з 03.07.2025 16:28 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 16:28 до 08.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 15.07.2025 13:40
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 15.07.2025 13:40
Основні параметри
Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 500 000 грн.
Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Соборності, 36
Дата постачання по
21.11.2025 16:30
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС»
Пропозиція:
6 491 109.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Романченко Вікторія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532560662
Факс
+380532560662
Замовник
ЄДРПОУ
25165593
Повна назва
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
Соборності,36
Кваліфікація
Лот № 1 Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 15.07.2025 13:40 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 00:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.07.2025 13:40
Довідка НАЗК
15.07.2025 13:40
Повідомлення про рішення
15.07.2025 13:29
-
11.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1 Помилково вказаний не правильний номер закупівлі у листі № 1485/3 від 09.07.2025 Довідка від сертифікованої лабораторії п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної Документації Надати виправлену довідку 2 Відсутнє підписане технічне завдання П. 2. Додатку 1 до Тендерної Документації Надати підписаний додаток 1.1 до тендерної документації 3 У довідці №36 від 07.07.2025 щодо залучення субпідрядника/співвиконавця відсутній код ЄДРПОУ П. 7 Додатку 1 до Тендерної Документації Надати довідку з внесеними змінами 4 Відсутнє підтвердження відсутності підстав, визначених пп. 2 п. 45 Особливостей П. 5 Додатку 1 до Тендерної Документації Надати відповідні документи 5 Витяг має бути датований після оголошення закупівлі абз. 4 п. 3 Додатку 1 до Тендерної Документації Надати Витяг з ЄДР
Створено
14.07.2025 13:22
Надати до
15.07.2025 13:22
Договір
UA-2025-07-03-011285-a-c1
Завершився
Номер
92/25
6 491 109.2 грн.
6 491 109.2 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
6 491 109.2
Сума оплати за договором без ПДВ
6 491 109.2
Причина припинення договору
За згодою сторін
Номенклатура
1 (послуга)
Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади
Номенклатура
Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Повна назва
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25165593

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ІНСТИТУТ "ЗЕМРЕСУРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21049832

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 10:16
Підписаний договір
21.07.2025 10:19
Повідомлення про договір
Додатки до договору
25.08.2025 10:07
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000098
Дата створення проекту
04.08.2025 16:23
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 16:42
Дата публікації висновку про результати
18.08.2025 16:30
Дата завершення усунення порушень
02.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 812-49-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 № 87-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.08.2025 № 87-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-07-03-011285-a , 03.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 16:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради (далі ? замовник) UA-P-2025-07-03-013596-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 03.07.2025 № 24; запитання до процедури потенційних учасників та відповіді замовника, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно, 04.07.2025 та 07.07.2025, 07.07.2025 та 09.07.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ІНСТИТУТ «ЗЕМРЕСУРС» (далі – ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС», учасник); вимога про усунення невідповідностей учаснику ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС», затверджена протоколом уповноваженої особи від 14.07.2025 № 25; протокол уповноваженої особи замовника про визнання учасника переможцем закупівлі від 15.07.2025 № 26; повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2025; договір про закупівлю від 21.07.2025 № 92/25 на суму 6 491 109,20 грн (без ПДВ) з ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС». Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині невідхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС». Так, в ході моніторинга встановлено, що тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, і відповідно, містить вимогу про надання у складі тендерної пропозиції учасників інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що учасник, на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника взагалі відсутнє технічне завдання (специфікація), що не виконує вимоги, встановлені в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації замовника, хоча, як зазначено вище, учасник мав надати підписане технічне завдання (специфікація) за встановленою формою. Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС» не відповідає умовам тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником. Також, в ході моніторингу даного питання установлено, що замовник, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС», а надав неправомірну вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС», що суперечить абзацу 1 пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 05.08.2025 та 07.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідні запити Замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даних питань. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Департаментом підчас перевірки тендерної пропозиції Учасника ТОВ НАУКОВО ВИРОБНИЧИЙ ІНСТИТУТ «ЗЕМРЕСУРС», були виявлені невідповідності з тендерною документацією, згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол № 25 від 14.07.2025 про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій після їх розгляду, додається». Слід зазначити, що в Протоколі № 25 від 14.07.2025 про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій після їх розгляду, оприлюдненому в електронній системі закупівель, замовник, серед іншого, надає учаснику неправомірну вимогу про усунення невідповідностей, а саме: «надати підписане технічне завдання П. 2. Додатку 1 до Тендерної Документації.», чим порушив абзац 1 пункту 43 та абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Всупереч вищезазначеному, відповідно даних електронної системи закупівель, замовник уклав договір про закупівлю від 21.07.2025 № 92/25 на суму 6 491 109,20 грн (без ПДВ) з ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання роз’яснень щодо тендерної документації; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 21.07.2025 № 92/25 на суму 6 491 109,20 грн (без ПДВ) з ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.08.2025 00:00
Дата публікації
18.08.2025 16:30
Документи висновку
18.08.2025 16:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-03-011285-a оприлюдненого 18 серпня 2025 щодо закупівлі «Розробка проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області та встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади (ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» повідомляємо, що зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у Висновку виконано шляхом підписання Додаткової угоди №1 про розірвання Договору про розробку проектів землеустрою від 21.07.2025 № 92/25 з переможцем торгів ТОВ НВІ «ЗЕМРЕСУРС» та припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору. Також повідомляєм, що буде вжито заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Дата публікації
25.08.2025 10:21
Документи інформації про усунення порушення
26.08.2025 10:14
-
26.08.2025 13:41
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
09.09.2025 12:32
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
09.09.2025 12:32
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6500000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-03-011285-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі; - надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ); Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 18:05
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 18:05
-
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6500000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-03-011285-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - що слугувало підставою для надання замовником учаснику ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ІНСТИТУТ "ЗЕМРЕСУРС" вимоги про усунення невідповідностей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.08.2025 10:52
Орган перевірки
13.08.2025 00:00
Документи повідомлення
07.08.2025 10:53
-
Відповідь
Пояснення
Департаментом здійснено розрахунок очікуваної на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме запити комерційних пропозицій. Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено Замовником на офіційному сайті Полтавської міської ради, посилання - https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/. Фінансування за даним цільовим призначенням здійснюється за рахунок місцевого бюджету КПКВ 7130. Додатки що додаються: - Комерційні пропозиції - "Програма розвитку земельних відносин та охорони земель Полтавської міської територіальної громади на 2023-2027" - Рішення п’ятдесят п’ятої сесії восьмого скликання від 31 травня 2024 року про встановлення меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади - Рішення шістдесят дев’ятої сесії восьмого скликання від 18 червня 2025 року «Про надання дозволу на розробку проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду, та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використання земель та їх режимоутворюючих об’єктів – встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг річки Ворскла в межах м. Полтава Полтавської області. - Обгрунтування
Рішеня
08.08.2025 14:01
Замовник
Відповідь
Пояснення
Департаментом підчас перевірки тендерної пропозиції Учасника ТОВ НАУКОВО ВИРОБНИЧИЙ ІНСТИТУТ «ЗЕМРЕСУРС», були виявлені невідповідності з тендерною документацією, згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол № 25 від 14.07.2025 про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій після їх розгляду, додається.
Рішеня
08.08.2025 14:03
Замовник
Документи повідомлення
08.08.2025 14:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532560662
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент земельних і водних ресурсів та земельного кадастру Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532560662
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності