Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22 від Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-010981-a
Id Tender 9ffeecf0ee354ba0a88a9cef3456adcd
План UA-P-2025-07-03-013003-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.07.2025 16:17
Остання зміна 25.07.2025 08:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 565 230 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 826.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 16:16 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 16:16
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 16:16
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00
до 24.07.2025 15:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 15:22
до 30.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.07.2025 15:22
-
Період уточнень
з 03.07.2025 16:16 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 16:16 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:22
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:22
Основні параметри
Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 565 230 грн.
Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Очікувана вартість
6 565 230 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32826,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 16:19
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"
Пропозиція:
6 476 984 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бережна Анжела Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380544625859
Замовник
ЄДРПОУ
40516392
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Поштовий індекс
42700
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Охтирка
Адреса
вулиця Чкалова,27-а
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Період вимог/скарг з 24.07.2025 15:22 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 15:22
Довідка НАЗК
24.07.2025 15:22
Повідомлення про рішення
24.07.2025 15:20
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1 На вимогу підпункту 2.1.4 пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати для працівників робітничих спеціальностей: - посвідчення не менше 5 працівників, що дають право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» згідно НПАОП 0.00-1.15-07; -посвідчення не менше 2 особи, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» згідно НПАОП 0.00-1.80-18; -посвідчення не менше 1 особи, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, норм та інструкцій з охорони праці» згідно НПАОП 0.00-1.75-15. - посвідчення не менше 5 особи, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» згідно НПАОП 0.00-1.71-13. У наданій Учасником інформації знайдено невідповідності, щодо «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» згідно НПАОП 0.00-1.80-18; Учасником надано відповідне посвідчення лише на одного працівника - муляра Стулень О. М. 1.2 На вимогу пункту 4.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) не менше 75% очікуваної вартості предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати. Фізичні особи та фізичні особи підприємці документи для підтвердження наявності фінансової спроможності не подають. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2024 рік. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним органом, до якого вона мала бути подана, шляхом надання квитанції про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття». Учасником надана звітність за 2023 рік. 1.3 На вимогу підпункту 2 пункту 4 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати Документ, що підтверджує статус платника податків: копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше). В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію окремою довідкою в складі пропозиції. Учасником не надано відповідного документу. 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1 На вимогу підпункту 2.1.4 пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати для працівників робітничих спеціальностей посвідчення, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» згідно НПАОП 0.00-1.80-18. 2.2 На вимогу пункту 4.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати фінансову звітність за останній звітний період, тобто за 2024 рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) не менше 75% очікуваної вартості предмета закупівлі. 2.3 На вимогу підпункту 2 пункту 4 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати Документ, що підтверджує статус платника податків: копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше). В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію окремою довідкою в складі пропозиції.
Створено
23.07.2025 14:09
Надати до
24.07.2025 14:09
Договір
UA-2025-07-03-010981-a-c1
Очікує підписання
6 476 984 грн.
6 476 984 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Номенклатура
Капітальний ремонт пошкодженої частини будівлі ліцею № 3 з цокольним поверхом за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Шевченка, буд. 22
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40516392

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"
Повна назва
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41631772

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
253052990000026006025203351
ПІБ підписанта
Гордієнко Сергій Миколайович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статут, наказ
Номер телефону
+380992576323
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 565 230 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 565 230 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності