Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт) від Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-009863-a
Id Tender 4c027543e2734279b72659f0742fe195
План UA-P-2025-07-01-012070-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 15:38
Остання зміна 24.07.2025 09:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 215 684 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
96 078.42 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 15:38 до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 15:38
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 15:38
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00
до 15.07.2025 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 15:18
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2025 15:18
до 24.07.2025 09:29
Період уточнень
з 03.07.2025 15:38 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 15:38 до 08.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 15.07.2025 15:18
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 15.07.2025 15:18
Основні параметри
Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
19 215 684 грн.
Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)
Очікувана вартість
19 215 684 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96078,42
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт) (ДК 021:2015: 45221110-6 – Мостобудівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, міст на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт). Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
Пропозиція:
19 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 15:38
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вовчук Віталій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380958573950
Замовник
ЄДРПОУ
40270150
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Поштовий індекс
76006
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Максимовича, 13,
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)
Період вимог/скарг з 15.07.2025 15:18 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 00:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Надана Учасником інформація та документи відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, та вимогам тендерної документації в повному обсязі.
Документи кваліфікації
15.07.2025 15:18
Довідка НАЗК
15.07.2025 15:18
Повідомлення про рішення
11.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку № 1 до тендерної документації;. Усі додатки до тендерної документації є її невід’ємною частиною. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно пункту 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку № 1 до Тендерної документації (ВИМОГИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)), учасник має надати: 1.1. Довідка за встановленою формою на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі про виконання аналогічного договору за 2021-2024 роки* не менше одного договору. Аналогічним буде вважатися договір: поточного ремонту, або ремонту, або будівництва, або капітального ремонту, або реконструкції тощо мосту (мостів), конструкцій (споруд) мосту (мостів) чи будь яких інших елементів мосту (мостів). Аналогічним договором не буде вважатися достроково розірваний (припинений) договір, крім випадків його дострокового виконання через зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати (завантажити) скан-копії з оригіналу(-ів) чи належним чином засвідченої(-их) копії(-й) вказаного(-их) договору(-ів) зі всіма додатками вказаними в договорі(-ах). 1.3. Учасник має надати (завантажити) скан-копії з оригіналів чи належним чином засвідчених копій документа (документів), які свідчать хоча б про часткове виконання аналогічного(-их) договору (договорів), зазначеного (-их) в довідці, для підтвердження виконання аналогічного договору. 1.4. Учасник має надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента (замовника) згідно з аналогічним договором (аналогічними договорами), який (які) зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (цих договорів) (з обов’язковим зазначенням предмета договору, номера та дати його укладення). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Учасник надав (завантажив) інформацію/документи передбачені Додатком № 1 до Тендерної документації. Однак, Замовником здійснивши перевірку, встановлено, що у колонці таблиці Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Найменування контрагента, Учасник зазначив код ЄДРПОУ Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради – 05394574, а має бути – 05397574. Тому, Учаснику необхідно надати (завантажити) оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням у колонці таблиці довідки Найменування контрагента правильного коду ЄДРПОУ Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, а саме – 05397574. 2. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, а саме у Додатку № 3 до тендерної документації;. Усі додатки до тендерної документації є її невід’ємною частиною. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно пункту 7 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати: Копія чинної ліцензії або чинного документа дозвільного характеру (або іншого документу, який посвідчує її видачу) (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період постачання товару, надання послуг, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення про не отримання такого дозволу або ліцензії. Учасник надав (завантажив) ліцензію видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 21 березня 2018 року № 15-Л, однак Замовнику не зрозуміла інформація про її чинність. Тому, Учаснику необхідно надати інформацію про чинність ліцензії виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 21 березня 2018 року № 15-Л. 3. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, а саме у Додатку № 3 до тендерної документації;. Усі додатки до тендерної документації є її невід’ємною частиною. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно пункту 8 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати: Гарантійний лист про не застосування санкцій. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, Указу Президента України «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 15.05.2017 № 133/2017 учасник надає гарантійний лист про те, що закупівля послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Замовник здійснює закупівлю з урахуванням обмежень, встановленими Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» Рішення РНБО від 21.06.2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України № 176/2018. Учасник надав (завантажив) гарантійний лист про не застосування санкцій, однак у цьому листі не міститься інформації, що учасник надає гарантійний лист про те, що закупівля послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Тому, Учаснику необхідно, на виконання вимоги п. 8 Додатку № 3 до Тендерної документації, надати гарантійний лист про не застосування санкцій в якому міститься інформація, що учасник надає гарантійний лист про те, що закупівля послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України; або надати окремо гарантійний лист в якому учасник гарантує, що закупівля послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. 4. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, а саме у Додатку № 3 до тендерної документації;. Усі додатки до тендерної документації є її невід’ємною частиною. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно пункту 15 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 до Тендерної документації Учасник має завантажити пропозицію за встановленою формою згідно із Додатком № 5 до тендерної документації при поданні документів тендерної пропозиції. Учасник надав (завантажив) Пропозицію згідно Додатку № 5 до Тендерної документації, однак в абзаці першому пропозиції зазначив: «Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», надаємо свою пропозицію на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)) на умовах, наданих замовником торгів відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.». Проте, дотримуючись встановленої Замовником форми, абзац перший Пропозиції Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник мав викласти наступним чином: Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону на закупівлю послуг / проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)) на умовах, наданих замовником торгів відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. Тому, Учаснику необхідно надати (завантажити) оновлену Пропозицію, за встановленою формою згідно із Додатком № 5 до Тендерної документації, в якій абзац перший викласти за наступним змістом: Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону на закупівлю послуг / проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)) на умовах, наданих замовником торгів відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» невідповідностей, шляхом: 1) надати (завантажити) оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням у колонці таблиці довідки Найменування контрагента правильного коду ЄДРПОУ Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, а саме – 05397574; 2) надати інформацію про чинність ліцензії виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 21 березня 2018 року № 15-Л; 3) на виконання вимоги п. 8 Додатку № 3 до Тендерної документації, надати гарантійний лист про не застосування санкцій в якому міститься інформація, що учасник надає гарантійний лист про те, що закупівля послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України; або надати окремо гарантійний лист в якому учасник гарантує, що закупівля послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України; 4) надати (завантажити) оновлену Пропозицію, за встановленою формою згідно із Додатком № 5 до Тендерної документації, в якій абзац перший викласти за наступним змістом: Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону на закупівлю послуг / проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)) на умовах, наданих замовником торгів відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї, в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Створено
14.07.2025 12:13
Надати до
15.07.2025 12:13
Договір
UA-2025-07-03-009863-a-a1
Підписаний і діє
Номер
Т-99/25
19 000 000 грн.
15 833 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт) (ДК 021:2015: 45221110-6 – Мостобудівельні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт) (ДК 021:2015: 45221110-6 – Мостобудівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40270150

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36972558

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.07.2025 09:29
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-05-000004
Дата створення проекту
05.08.2025 11:35
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
05.08.2025 11:43
Дата публікації висновку про результати
20.08.2025 11:59
Дата завершення усунення порушень
26.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.08.2025 № 67-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.08.2025 №67-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-07-03-009863-a від 03.07.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.08.2025 00:00
Документи рішення
05.08.2025 11:43
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.07.2025 №200, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ»), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 15.07.2025 №209, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2025, договір про закупівлю послуг від 23.07.2025 №Т-99/25 на суму 19 000 000,00 грн, додаткову угоду від 18.08.2025 №1, пояснення Замовника від 08.08.2025 отримане через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.08.2025 00:00
Дата публікації
20.08.2025 11:59
Документи висновку
20.08.2025 11:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-009863-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.08.2025 17:41
Орган перевірки
13.08.2025 00:00
Документи повідомлення
07.08.2025 17:42
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення (дата запиту: 2025-08-07 17:41:21)
Надаємо пояснення на отриманий 07 серпня 2025 року 17:41:21 Запит замовнику на пояснення (Запит про надання пояснення) наступного змісту: 1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)) здійснено на підставі виготовленої Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» Кошторисної документації 3-61/25-ЗКР «Невідкладні протиаварійні заходи (роботи) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську», з проведеною експертною оцінкою щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Невідкладні протиаварійні заходи (роботи) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську. Так, міською комісією з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Івано-Франківської міської територіальної громади (Протокол № 3 від 17.03.2025 р. позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Івано-Франківської міської територіальної громади (Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради – Департамент по взаємодії зі Збройними Силами України, Національною гвардією України, правоохоронними органами та надзвичайними ситуаціями Івано-Франківської міської ради)) вирішено: «2.1. КП «Муніципальна дорожня компанія» (В. Бурко): - забезпечити виконання протиаварійних заходів для безпечної експлуатації конструкцій мосту на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську; - укласти угоду на виконання протиаварійних робіт конструкцій мосту на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську. 2.2. Фінансовому управлінню міської ради (Г. Яцків) передбачити кошти на виконання протиаварійних робіт, згідно поданої проектно-кошторисної документації.» З метою забезпечення виконання протиаварійних заходів для безпечної експлуатації конструкцій мосту на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську, виникла необхідність у виконанні протиаварійних робіт конструкцій зазначеного вище мосту, що, в першу чергу, спонукало КП «Муніципальна дорожня компанія» до необхідності у виготовленні проектно-кошторисної документації з експертизою на виконання протиаварійних робіт конструкцій мосту на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську. У зв’язку із зазначеним вище, КП «Муніципальна дорожня компанія» укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» договір по предмету закупівлі «Виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації з експертизою на виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» на суму 717 036,90 грн. з ПДВ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-09-001298-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-09-001298-a?oldVersion=true)). Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» виготовлено Кошторисну документацію 3-61/25-ЗКР «Невідкладні протиаварійні заходи (роботи) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську» (надалі - ПКД) та проведено експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Невідкладні протиаварійні заходи (роботи) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську. Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Невідкладні протиаварійні заходи (роботи) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську ПКД (надалі – Зведений кошторис ПКД), складеного за поточними цінами станом на 19 червня 2025 р., загальна вартість невідкладних протиаварійних заходів (робіт) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську становить 20 448 198,00 грн. з ПДВ. Однак, у Зведеному кошторисі ПКД включена кошторисна вартість: кошти на утримання служби замовника (1%) – 149 042,00 грн. без ПДВ, а з ПДВ – 178 850,40 грн.; кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) – 223 562,00 грн. без ПДВ, а з ПДВ – 268 274,40 грн.; вартість проектно-вишукувальних робіт – 588 869,00 грн. без ПДВ, а з ПДВ – 706 642,80 грн.; вартість експертизи проектної документації – 8 662,00 грн. без ПДВ, а з ПДВ – 10 394,40 грн.; кошти на здійснення авторського нагляду – 56 960,00 грн., а з ПДВ – 68 352,00 грн. Разом сума перелічених пунктів Зведеного кошторису ПКД становить 1 232 514,00 грн. з ПДВ. Зазначені (перелічені) вище пункти Зведеного кошторису ПКД не можуть входити в обсяг поточного ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт), а, як наслідок, сума в розмірі 1 232 514,00 грн. з ПДВ не входить у кошторисну вартість зазначеного вище поточного ремонту. Таким чином, від загальної вартості невідкладних протиаварійних заходів (робіт) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську згідно Зведеного кошторису ПКД - 20 448 198,00 грн. з ПДВ, необхідно відняти 1 232 514,00 грн. з ПДВ. 20 448 198,00 грн. з ПДВ - 1 232 514,00 грн. з ПДВ = 19 215 684,00 грн. з ПДВ – вартість ремонту згідно ПКД. Отже, очікувана вартість предмета закупівлі «Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)» згідно ПКД - 19 215 684,00 грн. з ПДВ. 1.2. Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно для потреб замовника: з метою забезпечення виконання протиаварійних заходів для безпечної експлуатації конструкцій мосту на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську, є необхідність у виконанні протиаварійних робіт конструкцій зазначеного вище мосту, а саме, здійснення поточного ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт). Як зазначається вище, Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» виготовлено Кошторисну документацію 3-61/25-ЗКР «Невідкладні протиаварійні заходи (роботи) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську» (надалі - ПКД) та проведено експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Невідкладні протиаварійні заходи (роботи) щодо ремонту конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську. У ПКД визначено перелік основних матеріальних ресурсів, перелік робіт, завдання та кошторис (вартість) на будівельні роботи згідно локальних кошторисів, що становлять необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт)», та його вартість. Для відома, КП «Муніципальна дорожня компанія» від Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради надійшов лист вих. № 158/24.2-09 від 01.04.2025, яким доведено до відома, що 01.04.2025 р. внесено зміни до бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади, та передбачено додаткові кошти для КП «Муніципальна дорожня компанія»: ТПКВКМБ 1216030 КЕКВ 2610 «Виконання будівельно-монтажних робіт з метою застосування невідкладних протиаварійних заходів щодо ремонту споруди мосту на вул. Галицькій через р. Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (поточний ремонт) 25 000 000,0 грн. 07.04.2025 р. підписано довідку про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2025 рік № 3, якою надано КП «Муніципальна дорожня компанія» бюджетні призначення (видатки) в розмірі 25 000 000,00 грн. під поточні видатки – використання товарів і послуг – оплата послуг (крім комунальних). У відповідності до виготовленої ПКД передбачені роботи є протиаварійними заходами з улаштування страхувальних опор для запобігання раптового руйнування прогонових будов естакадної частини мосту в прогонах 5-6, 6-7, 7-8, 8-9. Дані роботи виконуються в рамках поточного ремонту, для якого клас наслідків (відповідальності) не визначається. 1.3. Веб-сайт КП «Муніципальна дорожня компанія» з назвою https://www.mdk.if.ua/ уже більше трьох років не підтримується та не обслуговується і до нього немає доступу. Даний веб-сайт розроблений та обслуговувався сторонньою організацією за рахунок бюджетних кошів. З метою економії бюджетних коштів та через воєнний стан в Україні, керівництво замовника вирішило не підтримувати та не обслуговувати власний веб-сайт. Тому, з усією повагою, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі, з незалежних від неї причин, не може надати конкретне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник для проведення процедур закупівель користується офіційним електронним торговельним майданчиком ProZorro – «SmartTender». При оголошенні процедур закупівлі на зазначеному майданчику, уповноважена особа обов’язково зазначає обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження того, що уповноваженою особою замовника у даній закупівлі зазначено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, надаємо копію роздруківки із дзеркала торгів майданчика SmartTender по проведеній замовником закупівлі Поточний ремонт конструкцій мосту (споруди мосту) на вул. Галицькій через річку Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську (виконання невідкладних протиаварійних заходів (робіт) (ID: UA-2025-07-03-009863-a) (https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=22685).
Рішеня
08.08.2025 15:04
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 215 684 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 215 684 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності