Обгрунтування використання процедури
ЗАТВЕРДЖУЮ Директор Леонід РАДЗИВІЛЮК ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02004410 3. Місцезнаходження замовника: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 «г» 4. Вид предмета закупівлі: закупівля без використання електронної системи 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Інструменти для операційних блоків (Затискач зігнутий 140мм Велика Британія; Затискач зігнутий тонкий 140мм Велика Британія; Затискач зігнутий тонкий 160мм Велика Британія; Ножниці прямі тупокінцеві 150 мм; Ножниці прямі гострі 145мм; Затискач Кохера 200 мм; Затискач Москит 125 мм; Голкотримач 180 мм; Кусачки для спиць ТВС з подвійною передачею з золотими ручками 235 мм; Кусачки Лістона 200 мм прямі, подвійна передача; Кусачки Люєра 155 мм прямі, подвійна передача; Ручка скальпеля № 4 Велика Британія). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015-33160000-9 - Устаткування для операційних блоків. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 найменувань 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30000, Хмельницька обл., м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 «г» 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 р. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): протягом 21 дня. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Фізична особа-підприємець Драгун Наталія Михайлівна 12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 3593305828 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 76000, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано – Франківськ, вул. Дорошенка, будинок 22а, квартира 210 14. Ціна договору: 59 185,50 грн. 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) — підпункт 4 пункту 13 Особливостей, а саме: «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником». 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей: Станом на 01 липня 2025 року у замовника КП «Славутська МЛ» існує нагальна потреба у Інструментах для операційних блоків (Затискач зігнутий 140мм Велика Британія; Затискач зігнутий тонкий 140мм Велика Британія; Затискач зігнутий тонкий 160мм Велика Британія; Ножниці прямі тупокінцеві 150 мм; Ножниці прямі гострі 145мм; Затискач Кохера 200 мм; Затискач Москит 125 мм; Голкотримач 180 мм; Кусачки для спиць ТВС з подвійною передачею з золотими ручками 235 мм; Кусачки Лістона 200 мм прямі, подвійна передача; Кусачки Люєра 155 мм прямі, подвійна передача; Ручка скальпеля № 4 Велика Британія), очікувана вартість якого становить 59 185,50 грн. Наявність цієї потреби підтверджує доповідна записка лікаря ортопеда-травматолога Дроботуна Д.В. З огляду на терміновість задоволення потреби замовника КП «Славутська МЛ» в інструментах для операційних блоків, спричинену виникненням об’єктивних обставин відсутність в електронному каталозі необхідного переліку хірургічних інструментів та нагальна потреба у їх придбанні для проведення термінових хірургічних втручань, замовник не має можливості дотримати строків для проведення закупівлі із застосуванням електронного каталогу. Виникнення таких об’єктивних обставин та нагальність потреби у здійсненні закупівлі підтверджує документ: 1. Доповідна записка від 19.06.2025 р.. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей надає право замовникам придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на зазначене, уповноваженою особою прийнято рішення на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей та відповідно до положень чинного законодавства здійснити закупівлю інструментів для операційних блоків шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Додатки Додаток в 1 прим. на 1 арк.