Показати схожі тендери

Закупівля 85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров?я різні» (Послуги з проведення первинних, періодичних та позачергових медичних оглядів та проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-007785-a
Id Tender af6634bb78d5421fb66abf6449ee5a4f
План UA-P-2025-07-03-009346-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 03.07.2025 14:28
Остання зміна 03.07.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
560 235.76 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 602.36 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 22 год. 44 хв. )
з 03.07.2025 14:27 до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 14:27
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 14:27
до 08.07.2025 00:00
Період уточнень
з 03.07.2025 14:27 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 14:27 до 08.07.2025 00:00
Основні параметри
85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров?я різні» (Послуги з проведення первинних, періодичних та позачергових медичних оглядів та проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Слободенюк Лариса Андріївна, провідний інженер господарського сектору, господарського відділу, 83-34 ДП «МТП « Чорноморськ», адреса: 68001, Одеська обл. м.Чорноморськ, вул. Транспортна буд. № 5. [email protected] 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення первинних, періодичних та позачергових медичних оглядів та проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги у сфері охорони здоров?я різні, за кодом ДК 021:2015 - 85140000-2 8. Кількість товарів, робіт послуг: 826 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця, або Замовника, відповідно заявки. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 560 235,76 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.07.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
560 235.76 грн.
Послуги з проведення первинних, періодичних та позачергових медичних оглядів та проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення первинних, періодичних та позачергових медичних оглядів та проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин
Примітки
Місце надання послуг – Медичний заклад виконавця Обсяг закупівлі – 4 найменування (826 послуг)
Очікувана вартість
560 235.76 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5602,36
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.07.2025 14:30
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 390 (послуга)
Попередній, періодичний та позачергових медичний огляд зі шкідливими та небеспечними факторами
Опис предмета закупівлі
Попередній, періодичний та позачергових медичний огляд зі шкідливими та небеспечними факторами
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
390
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 40 (послуга)
Попередній, періодичний та позачергових медичний огляд зі шкідливими та небеспечними факторами
Опис предмета закупівлі
Попередній, періодичний та позачергових медичний огляд зі шкідливими та небеспечними факторами
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 6 (послуга)
Річний періодичний медичний огляд з медичною книжкою
Опис предмета закупівлі
Річний періодичний медичний огляд з медичною книжкою
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 390 (послуга)
Попередній, періодичний та позачерговий психіатричний огляд, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (з лабораторним дослідженням, оглядом лікаря психіатра та бланком довідки)
Опис предмета закупівлі
Попередній, періодичний та позачерговий психіатричний огляд, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (з лабораторним дослідженням, оглядом лікаря психіатра та бланком довідки)
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
390
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
03.07.2025 14:27
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайліна Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
0487388177
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
560 235.76 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
560 235.76 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності