Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт даху будівлі від Військова частина A4623.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-006543-a
Id Tender 80d80efc7bb84a43935007efdad360de
План UA-P-2025-07-03-006378-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.07.2025 13:35
Остання зміна 12.07.2025 12:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 174 166.83 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 870.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 13:33 до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 13:33
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 13:33
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00
до 11.07.2025 17:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 17:19
до 17.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.07.2025 17:19
-
Період уточнень
з 03.07.2025 13:33 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 13:33 до 08.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 11.07.2025 17:19
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 11.07.2025 17:19
Основні параметри
Поточний ремонт даху будівлі
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 174 166.83 грн.
Поточний ремонт даху будівлі
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт даху будівлі
Очікувана вартість
2 174 166.83 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10870,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
60 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
629.09
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Б.Підгайного, 15
Дата постачання з
01.08.2025 00:00
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Пропозиція:
2 170 369.91 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Горбач
Електронна пошта
Телефон
+380637004453
Замовник
ЄДРПОУ
08349877
Повна назва
Військова частина A4623
Поштовий індекс
80400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Кам`янка-Бузька
Адреса
вул. Гвардійська, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт даху будівлі
Період вимог/скарг з 11.07.2025 17:19 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 00:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 17:20
Довідка НАЗК
11.07.2025 17:19
Повідомлення про рішення
11.07.2025 16:11
-
11.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-03-006543-a-a1
Очікує підписання
2 170 369.91 грн.
2 170 369.91 грн.
З ПДВ
Номенклатура
629.09 (метри квадратні)
Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
629.09
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина A4623
Повна назва
Військова частина A4623
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08349877

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Повна назва
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42598367

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-22-000009
Дата створення проекту
22.07.2025 14:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
22.07.2025 16:05
Дата завершення моніторингу
13.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.07.2025 №191 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 22.07.2025 №191. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-03-006543-a, 03.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.07.2025 00:00
Документи рішення
22.07.2025 16:05
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-07-03-006543-a, яка проводиться Військовою частиною A4623 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час моніторингу встановлено, що у пункті 3 розділу III тендерної документації Замовника наведено перелік (умови) неповернення забезпечення тендерної пропозиції, серед яких: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Одночасно, у пункті 3 розділу III тендерної документації Замовника вказано, що зважаючи на те, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Водночас, моніторингом встановлено, що ПП «Новітні технологій захід» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №2724/25-ТГ, видану 10.07.2025 АТ «БІЗБАНК», яка містить умову її неповернення «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону». Отже, надання забезпечення тендерної пропозиції учасником ПП «Новітні технологій захід» здійснено без урахування чинних норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), вищевказана банківська гарантія містить умову неповернення забезпечення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам пункту 3 розділу III тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати обгрунтовану інформацію про причини та підстави не застосування норм пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Новітні технологій захід» та не надання вказаному учаснику можливості виправити невідповідністі у його тендерній пропозиції про які зазначено вище. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.07.2025 17:52
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 17:53
-
Відповідь
Пояснення до моніторингу
Військова частина А4623 доводить до відома, що згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон 922), проводять закупівлі відповідно до Закону 922 з урахуванням Особливостей. Варто зазначити, що Особливостями не змінено та не зупинено норми щодо можливості витребування від учасників забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, залишаються чинними норми пункту 9 частини 2 статті 21 та пункту 15 частини 2 статті 22 Закону 922, згідно з якими оголошення про проведення відкритих торгів, а також тендерна документація, можуть містити умови щодо витребування забезпечення тендерної пропозиції. У свою чергу за абзацом 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей визначено підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника, коли ним не надано забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначені статтею 25 Закону 922, які, так само не змінені та не зупинені, існують у редакції від початку введення воєнного стану. Так, наприклад, за пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону 922 забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною 6 статті 17 Закону 922, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону 922. Така ж умова неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначена формою забезпечення, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі — Наказ 2628). Проте з огляду на норми Особливостей на період дії правового режиму воєнного стану норма частини 6 статті 17 Закону 922 не застосовуються. З 25.02.2023 також не застосовуються підстави для відмови учаснику в участі в закупівлі, що визначались за частинами 1 і 2 статті 17 Закону 922. Ці положення тепер врегульовані пунктом 47 Особливостей (на момент 25.02.2023 це був п.44) . Зокрема, за абзацом 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Такий же строк визначався цим пунктом до 25.02.2023 щодо документів переможця по підставах норм частин 1 і 2 статті 17 Закону 922. Тим самим вбачається колізія норм за пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону 922 та пунктом 47 Особливостей. Отже, варто зазначити, що здійснено певний аналіз законодавства самотужки перед складанням тендерної документації, оскільки жодних роз?яснень, як вірно трактувати норми законодавства саме в частині такої колізіх не було. Відповідей не було ані від профільного органу Міністерства економіки України (далі- Мінекономіки), ані від контролюючих органів, зокрема ДАСУ. Спираючись на відповіді у розділі «Консультації з питань публічних закупівель» на сайті https://me.gov.ua, інших замовників - Мінекономіки надавали відповідь такого характеру: «вимоги в тендерній документації, у тому числі ті, що стосується забезпечення тендерної пропозиції, встановлюються самостійно замовником з дотриманням законодавства в цілому. З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей.» Відтак, нами самостійно змінити Наказ 2628, чи будь-які інші норми законодавства, хоч такі є колізійними не можливо оскільки діє у межах своїх повноважень (частина друга статті 19 Конституції України). Проте, з урахуванням відповідей на консультації Мінекономіки, зокрема відповідь на запит 1068/2022 Здійснено примітку до тендерної документації п.3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» (сторінка 10 тендерної документації) такого змісту: «Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.». Пункт 3.4. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» відредаговано аналогічно. У тому числі врахований той факт, що п.47 Особливостей майже відповідає за своїм змістом ч.6 ст.17 Закону 922 по всіх пунктах (у редакції на дату оголошення закупівлі), а Учасник надав підтвердження підстав по п.47 Особливостей і як Учасник у вигляді довідки вих №68 від 10.07.2025 року (файл з назвою «довідка п.47.pdf»), і як Переможець торгів у вигляді довідки вих№145 від 12.07.2025 року ( файл з назвою «довідка п.47.pdf»). Взятий до уваги критерій пропорційності, що передбачає дотримання справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Що свідчить про той факт, що військовою частиною враховані всі можливі варіанти, які були доступні на той момент. Зрештою, виходячи із загальної логіки Учасником виконані умови пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації, оскільки, загалом банківська гарантія присутня № 2724/25-ТГ, видана 10.07.2025 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ». Таким чином, вищенаведеними умовами Особливостей не передбачено жорстких умов, поряд зі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а головне надав, або не надав Учасник забезпечення. Важливо наголосити, що особа не може нести відповідальність за ті чи інші норми, що породжують колізію у законодавстві.
Рішеня
28.07.2025 08:52
Замовник
Документи повідомлення
29.07.2025 09:45
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 174 166.83 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Військова частина A4623
Контактний телефон:
+380637004453
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 174 166.83 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Військова частина A4623
Контактний телефон:
+380637004453
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності