Показати схожі тендери
Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне (Ножиці канцелярські Norma 21 см; Біндер №25 уп 12 шт; Біндер №32 уп 12 шт; Біндер №41 уп 12 шт; Біндер №51 уп 12 шт; Олівець чорнр-графітний; Файл А-4 40 мк (уп 100 шт); Папка картон зав"язка; Швидкозшивач картон; Клей ПВА 200 гр євро ковпачок; Клей сухий 21гр; Ручка кулькова автоматична 2067; Скоби №24 уп 1000шт; Скоби 10мм; Скотч 48*100 проз; Скотч 18*20; Коректор-олівець Scholz; Точилка з контейнером; Скрапки 28 мм 100шт; Підставка пластикова під блок паперу; Блок паперу для нотаток 80*90 500 арк; Папка реєстратор А-47 см JOBMAX) від ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-03-005370-a
Id Tender 90fd38205a8b4d6f9eb5f404e4b89143
План UA-P-2025-07-03-006716-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.07.2025 12:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 925.5 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне (Ножиці канцелярські Norma 21 см; Біндер №25 уп 12 шт; Біндер №32 уп 12 шт; Біндер №41 уп 12 шт; Біндер №51 уп 12 шт; Олівець чорнр-графітний; Файл А-4 40 мк (уп 100 шт); Папка картон зав'язка; Швидкозшивач картон; Клей ПВА 200 гр євро ковпачок; Клей сухий 21гр; Ручка кулькова автоматична 2067; Скоби №24 уп 1000шт; Скоби 10мм; Скотч 48*100 проз; Скотч 18*20; Коректор-олівець Scholz; Точилка з контейнером; Скрапки 28 мм 100шт; Підставка пластикова під блок паперу; Блок паперу для нотаток 80*90 500 арк; Папка реєстратор А-47 см JOBMAX)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ножиці канцелярські Norma 21 см; Біндер №25 уп 12 шт; Біндер №32 уп 12 шт; Біндер №41 уп 12 шт; Біндер №51 уп 12 шт; Олівець чорнр-графітний; Файл А-4 40 мк (уп 100 шт); Папка картон зав'язка; Швидкозшивач картон; Клей ПВА 200 гр євро ковпачок; Клей сухий 21гр; Ручка кулькова автоматична 2067; Скоби №24 уп 1000шт; Скоби 10мм; Скотч 48*100 проз; Скотч 18*20; Коректор-олівець Scholz; Точилка з контейнером; Скрапки 28 мм 100шт; Підставка пластикова під блок паперу; Блок паперу для нотаток 80*90 500 арк; Папка реєстратор А-47 см JOBMAX
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
155
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
10007, Україна, Житомирська область, Житомир, Коростишівська,54
Дата постачання з
03.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
03.07.2025 12:24
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Тарасенко
Електронна пошта
Телефон
+380677941135
Замовник
ЄДРПОУ
00698207
Повна назва
ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Поштовий індекс
10007
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Коростишівська, буд. 54
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-03-005370-a-a1
Підписаний і діє
Номер
300
2 925.5 грн.
2 925.5 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
155 (Одиниця)
Ножиці канцелярські Norma 21 см; Біндер №25 уп 12 шт; Біндер №32 уп 12 шт; Біндер №41 уп 12 шт; Біндер №51 уп 12 шт; Олівець чорнр-графітний; Файл А-4 40 мк (уп 100 шт); Папка картон зав'язка; Швидкозшивач картон; Клей ПВА 200 гр євро ковпачок; Клей сухий 21гр; Ручка кулькова автоматична 2067; Скоби №24 уп 1000шт; Скоби 10мм; Скотч 48*100 проз; Скотч 18*20; Коректор-олівець Scholz; Точилка з контейнером; Скрапки 28 мм 100шт; Підставка пластикова під блок паперу; Блок паперу для нотаток 80*90 500 арк; Папка реєстратор А-47 см JOBMAX
Номенклатура
Ножиці канцелярські Norma 21 см; Біндер №25 уп 12 шт; Біндер №32 уп 12 шт; Біндер №41 уп 12 шт; Біндер №51 уп 12 шт; Олівець чорнр-графітний; Файл А-4 40 мк (уп 100 шт); Папка картон зав'язка; Швидкозшивач картон; Клей ПВА 200 гр євро ковпачок; Клей сухий 21гр; Ручка кулькова автоматична 2067; Скоби №24 уп 1000шт; Скоби 10мм; Скотч 48*100 проз; Скотч 18*20; Коректор-олівець Scholz; Точилка з контейнером; Скрапки 28 мм 100шт; Підставка пластикова під блок паперу; Блок паперу для нотаток 80*90 500 арк; Папка реєстратор А-47 см JOBMAX
Кількість
155
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Повна назва
ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00698207

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОБРЯНСЬКИЙ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
Повна назва
ДОБРЯНСЬКИЙ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3209519198

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 925.5 грн.
Замовник:
ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380677941135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 925.5 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380677941135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності