Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по утриманню кладовищ від Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-004531-a
Id Tender 9c1c4d090a6641baa6f4b6f84f23e188
План UA-P-2025-07-03-005126-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 11:52
Остання зміна 25.07.2025 08:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
104 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
523 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 11:51 до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 11:51
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 11:51
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00
до 18.07.2025 09:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 09:05
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 09:05
до 25.07.2025 08:53
Період уточнень
з 03.07.2025 11:51 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 11:51 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00 до 18.07.2025 09:05
Період кваліфікації
з 14.07.2025 00:00 до 18.07.2025 09:05
Основні параметри
Послуги по утриманню кладовищ
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
104 600 грн.
Послуги по утриманню кладовищ
Назва предмета закупівлі
Послуги по утриманню кладовищ
Очікувана вартість
104 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
523,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по утриманню кладовищ
Код ДК 021:2015
98370000-7 - Поховальні та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, кладовища Вознесенської Територіальної громади
Дата постачання по
31.12.2025 11:51
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги по утриманню кладовищ
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги по утриманню кладовищ
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "РЕГСПОД"
Пропозиція:
104 465.47 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 11:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мазурець Сергій Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mazurets Sergey Valerievich
Електронна пошта
Телефон
+380664178760
Сайт:
http://voz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20908003
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Поштовий індекс
56500
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Вознесенськ
Адреса
площа Центральна,1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по утриманню кладовищ
Період вимог/скарг з 18.07.2025 09:05 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 00:00 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 09:05
Довідка НАЗК
18.07.2025 09:05
Повідомлення про рішення
18.07.2025 09:02
Пропозиція, що перемогла
14.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 03.07.2025р. №96 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги по утриманню кладовищ” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «98370000-7 - Поховальні та супутні послуги», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-03-004531-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) Комунальне підприємство "РЕГСПОД". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунальне підприємство "РЕГСПОД" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиції 1-8 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №196 від 04.07.2025р., а саме: Газонокосарка моторна, Бензопила «Штиль-180», Граблі, Сапа, Бензотример, Топор, Пила, Болгарка «Зенит». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиції 1-8 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №196 від 04.07.2025р., а саме: Газонокосарка моторна, Бензопила «Штіль-180», Граблі, Сапа, Бензотример, Топор, Пила, Болгарка «Зенит». Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 15 липня 2025 року.
Створено
15.07.2025 14:25
Надати до
16.07.2025 14:25
Договір
UA-2025-07-03-004531-a-a1
Підписаний і діє
Номер
118
104 465.47 грн.
87 054.56 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по утриманню кладовищ
Номенклатура
Послуги по утриманню кладовищ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
104 465.47
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20908003

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "РЕГСПОД"
Повна назва
КП "РЕГСПОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24796802

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 08:53
Повідомлення про договір
25.07.2025 08:52
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
104 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
104 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності