Показати схожі тендери

Закупівля Зворотні клапани від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-004151-a
Id Tender 95a7a48e6ac54967b8aee5a347d4165c
План UA-P-2025-07-02-014793-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 11:32
Остання зміна 10.09.2025 10:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 552 474.94 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
57 762.37 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 11:32 до 29.07.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 11:32
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 11:32
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 11:38
до 26.08.2025 16:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 17:07
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 16:47
до 10.09.2025 10:23
Період уточнень
з 03.07.2025 11:32 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 11:32 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 11:38 до 26.08.2025 16:47
Період кваліфікації
з 30.07.2025 11:38 до 26.08.2025 16:47
Основні параметри
Зворотні клапани
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 552 474.94 грн.
Зворотні клапани
Назва предмета закупівлі
Зворотні клапани
Очікувана вартість
11 552 474.94 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57762,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
115 524.75
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 11:15
Закінчення аукціону
30.07.2025 11:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Клапан зворотний DN 32
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Check valve DN 32
Код ДК 021:2015
42131145-4 - Клапани, затвори зворотні
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш
Дата постачання по
11.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРАТ "КЦКБА"
Пропозиція:
8 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ES Group Europe s.r.o.
Пропозиція:
11 171 022.98 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 11:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
16.07.2025 17:06
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скубрій Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380442069767
Сайт:
http://www.energoatom.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24584661
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Зворотні клапани
Період вимог/скарг з 12.08.2025 17:07 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 11:38 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості): відповідно до абз. 5 пп 1. п. 44 учасник ПрАТ «КИЇВСЬКЕ ЦЕНТРАЛЬНЕ КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО АРМАТУРОБУДУВАННЯ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: • Учасник не виправив виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним на виконання вимог пп. 1.1 п. 1 Додатка 1 до тендерної документації – не надав страхову гарантію (забезпечення тендерної пропозиції), яка має діяти протягом строку дії тендерної пропозиції, встановленому у тендерній документації, а саме 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій разом з файлом, який містить електронний підпис уповноваженої особи страхової компанії, та який можливо перевірити на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify; • Учасник не виправив виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним на виконання вимог пп. 2.1 п. 2 Додатка 1 до тендерної документації – на підтвердження інформації, зазначеній у довідці за формою Додатка 6 до ТД «Довідка про досвід виконання аналогічного(них) договору(ів)», не надав: договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ); або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів) учасника, з яким (-и) було укладено договір (-ори), на який (-і) є посилання у довідці, який (-і) підтверджує (-ють) відсутність зауважень щодо постачання товару за зазначеним (-ими) договором (-ами), із зазначенням назви предмета договору (найменування обладнання/запчастин). Учасник мав надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного; • Учасник не виправив виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним на виконання вимог п.п 4.1 п. 4 Додатка 1 до тендерної документації та з урахуванням «Додаткового роз’яснення на звернення від 10.07.2025», оприлюдненого 16.07.2025 - не надав документ за формою Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про запропонований до постачання товар», в якому зазначено актуальна інформація щодо позначення клапана зворотного (коректно зазначене позначення з урахуванням вимог Замовника); • Учасник не виправив виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним на виконання вимог п. 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації - не надав документ за формою Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про запропонований до постачання товар», в якому зазначено умови оплати відповідно до умов, визначених в тендерній документації, а саме: «Оплата товару здійснюється наступним чином: – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару»; • Учасник не виправив виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним на виконання вимог п.п 4.1 п. 4 Додатка 1 до тендерної документації – не надав лист від виробника (резидента) запропонованої учасником продукції про задіяні потужності під час її виробництва, який містить інформацію що: використовуються тільки власні потужності виробника або задіяні потужності інших підприємств (у т.ч. із застосуванням аутсорсингу, субпідряду тощо). У разі якщо будуть задіяні потужності інших підприємств у листі зазначається інформація, про те що для виробництва продукції не будуть залучені підприємства, до яких застосовані міжнародні/національні санкції та/або інші спеціальні економічні та обмежувальні заходи, крім випадку, коли активи такого підприємства в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Документи кваліфікації
12.08.2025 17:07
Повідомлення про рішення
05.08.2025 16:15
Електроний протокол про продовження строку
30.07.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника – ПрАТ «КЦКБА» на відповідність вимогам тендерної документації Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ВИРІШИЛА: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника – ПрАТ «КЦКБА» до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель.
Дата продовження строку розгляду
05.08.2025 16:15
Дата кінця розгляду
28.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог чинного законодавства повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано страхову гарантію (забезпечення тендерної пропозиції) сертифікат від 11.07.2025 р. № 00820364, в якій строк дії забезпечення тендерної пропозиції, з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції складає 107 календарних днів. 1.2. Завантажений учасником у систему prozorro.gov.ua документ (забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії) унеможливлює перевірку на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, оскільки він не має електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії. 1.3. Відсутнє підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасника за формою Додатка 6 до ТД стосовно виконання аналогічних договорів. 1.4. Умови розрахунків, зазначені учасником у Додатку 2 до ТД «Інформація про запропонований до постачання товар» не відповідають умовам розрахунків визначених в ТД. 1.5. Наданий у складі тендерної пропозиції лист від виробника запропонованої учасником продукції про задіяні потужності під час її виробництва (файл «Довідка про виробничі потужності товаровиробника.pdf») не містить інформацію про те, що використовуються тільки власні потужності виробника або задіяні потужності інших підприємств (у т.ч. із застосуванням аутсорсингу, субпідряду тощо). 1.6. В документі за формою Додатку 2 до ТД «Інформація про запропонований до постачання товар», з урахуванням наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТУ У 28.1-33096208-144:2017 (з проєктом зміни № 3), некоректно зазначено інформацію щодо позначення запропонованого клапана зворотного, а саме: АИ30 827-200/300-032.Д. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 2.1. пп. 1.1 «Забезпечення тендерної пропозиції» переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є Додатком 1 до тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції повинно діяти протягом строку дії тендерної пропозиції, встановленому у тендерній документації». У свою чергу пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації визначено «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», а саме: «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується)». 2.2. пп. 1.1 «Забезпечення тендерної пропозиції» переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є Додатком 1 до тендерної документації «…страхова гарантія надається з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії». 2.3. п. 2.1 Розділу 2 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.4. п. 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. 2.5. п. 4.7 Розділу 4 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.6. п.п 4.1 п. 4 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», «Додаткове роз’яснення на звернення від 10.07.2025» оприлюднене 16.07.2025. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати страхову гарантію (забезпечення тендерної пропозиції), яка має діяти протягом строку дії тендерної пропозиції, встановленому у тендерній документації, а саме 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.2 Страхову гарантію надати разом з файлом, який містить електронний підпис уповноваженої особи страхової компанії, та який можливо перевірити на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 3.3 На підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ); або - лист-відгук (-и) від контрагента (-ів) учасника, з яким (-и) було укладено договір (-ори), на який (-і) є посилання у довідці, який (-і) підтверджує (-ють) відсутність зауважень щодо постачання товару за зазначеним (-ими) договором (-ами), із зазначенням назви предмета договору (найменування обладнання/запчастин). Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF. 3.4 Надати документ за формою Додатку 2 до ТД, в якому зазначено умови оплати відповідно до умов, визначених в тендерній документації, а саме: «Оплата товару здійснюється наступним чином: – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару». 3.5 Надати лист від виробника (резидента) запропонованої учасником продукції про задіяні потужності під час її виробництва, який містить інформацію що: - використовуються тільки власні потужності виробника або задіяні потужності інших підприємств (у т.ч. із застосуванням аутсорсингу, субпідряду тощо). У разі якщо будуть задіяні потужності інших підприємств у листі зазначається інформація, про те що для виробництва продукції не будуть залучені підприємства, до яких застосовані міжнародні/національні санкції та/або інші спеціальні економічні та обмежувальні заходи, крім випадку, коли активи такого підприємства в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Виробництво запропонованої учасником продукція не повинно здійснюватися з використанням потужностей підприємств (у т.ч. на умовах аутсорсингу, субпідряду тощо), до яких застосовані міжнародні/національні санкції та/або інші спеціальні економічні та обмежувальні заходи, крім випадку, коли активи такого підприємства в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. У разі встановлення факту залучення до виробництва продукції підприємств, до яких застосовані міжнародні/національні санкції та/або інші спеціальні економічні та обмежувальні заходи, крім випадку, коли активи такого підприємства в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, тендерна пропозиція буде визнана такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, та буде відхилена замовником відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей. 3.6 В документі за формою Додатку 2 до ТД «Інформація про запропонований до постачання товар» надати актуальну інформацію щодо позначення клапана зворотного (коректно зазначене позначення з урахуванням вимог Замовника). АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до чинного законодавства виправити невідповідності в Інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Створено
07.08.2025 17:38
Надати до
08.08.2025 17:38
Період вимог/скарг з 26.08.2025 16:47 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 17:07 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами оцінки та розгляду визначити переможцем процедури закупівлі – ES Group Europe s.r.o. Прийняти рішення про намір укласти договір з ES Group Europe s.r.o. з ціною пропозиції – 11 171 022,98 грн.
Документи кваліфікації
26.08.2025 16:47
Довідка НАЗК
26.08.2025 16:47
Повідомлення про рішення
26.08.2025 16:46
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 16:27
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника – ES Group Europe s.r.o. на відповідність вимогам тендерної документації Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ВИРІШИЛА: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника – ES Group Europe s.r.o. до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель.
Дата продовження строку розгляду
19.08.2025 16:27
Дата кінця розгляду
10.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-03-004151-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53-129-01-25-03516
11 171 022.98 грн.
11 171 022.98 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2027
Номенклатура
4 (штуки)
Клапан зворотний DN 32
Номенклатура
Клапан зворотний DN 32
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 11 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24584661

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ES Group Europe s.r.o.
Повна назва
ES Group Europe s.r.o.
Місцезнаходження
Чеська Республіка
Реєстр
CZ-ICO
Код ЄДРПОУ
06003885

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
10.09.2025 10:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 552 474.94 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 11:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 552 474.94 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 11:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності