Показати схожі тендери
Закупівля Послуги комп’ютерного програмування код ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням» у частині проектування, розроблення, впровадження та введення в експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи у сфері звітування про інгредієнти тютюнових та трав’яних виробів для куріння, викиди внаслідок вживання тютюнових виробів, обсяги продажів тютюнових виробів та оприлюднення окремої інформації, включаючи забезпечення можливості підключення і взаємодії Системи «еТютюн» з власними програмними рішеннями виробників та імпортерів тютюнових і трав’яних виробів для куріння та оприлюднення інформації з Системи «еТютюн» (крім конфіденційної інформації, до якої виробником або імпортером тютюнових та трав’яних виробів для куріння обмежено доступ) та Єдиним державним вебпорталом відкритих даних. від ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-003269-a
Id Tender af4fc368d4fd4389923def7b93ed02fa
План UA-P-2025-07-03-004045-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.07.2025 11:34
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 122 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 612.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 11:32 до 14.07.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 11:32
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 11:32
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 14:00
до 21.07.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 15:02
до 27.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2025 15:02
-
Період уточнень
з 03.07.2025 11:32 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 11:32 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 14:00 до 21.07.2025 15:02
Період кваліфікації
з 14.07.2025 14:00 до 21.07.2025 15:02
Основні параметри
Послуги комп’ютерного програмування код ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням» у частині проектування, розроблення, впровадження та введення в експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи у сфері звітування про інгредієнти тютюнових та трав’яних виробів для куріння, викиди внаслідок вживання тютюнових виробів, обсяги продажів тютюнових виробів та оприлюднення окремої інформації, включаючи забезпечення можливості підключення і взаємодії Системи «еТютюн» з власними програмними рішеннями виробників та імпортерів тютюнових і трав’яних виробів для куріння та оприлюднення інформації з Системи «еТютюн» (крім конфіденційної інформації, до якої виробником або імпортером тютюнових та трав’яних виробів для куріння обмежено доступ) та Єдиним державним вебпорталом відкритих даних.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 122 500 грн.
Послуги комп’ютерного програмування код ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням» у частині проектування, розроблення, впровадження та введення в експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи у сфері звітування про інгредієнти тютюнових та трав’яних виробів для куріння, викиди внаслідок вживання тютюнових виробів, обсяги продажів тютюнових виробів та оприлюднення окремої інформації, включаючи забезпечення можливості підключення і взаємодії Системи «еТютюн» з власними програмними рішеннями виробників та імпортерів тютюнових і трав’яних виробів для куріння та оприлюднення інформації з Системи «еТютюн» (крім конфіденційної інформації, до якої виробником або імпортером тютюнових та трав’яних виробів для куріння обмежено доступ) та Єдиним державним вебпорталом відкритих даних.
Назва предмета закупівлі
Послуги комп’ютерного програмування код ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням» у частині проектування, розроблення, впровадження та введення в експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи у сфері звітування про інгредієнти тютюнових та трав’яних виробів для куріння, викиди внаслідок вживання тютюнових виробів, обсяги продажів тютюнових виробів та оприлюднення окремої інформації, включаючи забезпечення можливості підключення і взаємодії Системи «еТютюн» з власними програмними рішеннями виробників та імпортерів тютюнових і трав’яних виробів для куріння та оприлюднення інформації з Системи «еТютюн» (крім конфіденційної інформації, до якої виробником або імпортером тютюнових та трав’яних виробів для куріння обмежено доступ) та Єдиним державним вебпорталом відкритих даних.
Очікувана вартість
6 122 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30612,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
180 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги комп’ютерного програмування код ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням» у частині проектування, розроблення, впровадження та введення в експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи у сфері звітування про інгредієнти тютюнових та трав’яних виробів для куріння, викиди внаслідок вживання тютюнових виробів, обсяги продажів тютюнових виробів та оприлюднення окремої інформації, включаючи забезпечення можливості підключення і взаємодії Системи «еТютюн» з власними програмними рішеннями виробників та імпортерів тютюнових і трав’яних виробів для куріння та оприлюднення інформації з Системи «еТютюн» (крім конфіденційної інформації, до якої виробником або імпортером тютюнових та трав’яних виробів для куріння обмежено доступ) та Єдиним державним вебпорталом відкритих даних.
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, м.Київ, Бориса Грінченка, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
3.3. Оплата за отримані Послуги за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ поетапно на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (Додаток 4 до Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання обома СТОРОНАМИ Акта. 3.4. Оплата в рамках Договору здійснюється ЗАМОВНИКОМ у національній валюті України – гривні на банківський рахунок ВИКОНАВЦЯ, визначений в розділі 15 Договору. 3.5. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на банківський рахунок ВИКОНАВЦЯ. 3.6. СТОРОНИ погодили, що вартість гарантійного обслуговування, яка надаватиметься ВИКОНАВЦЕМ відповідно до пункту 2.2. Договору, включена до вартості Послуг та не передбачає додаткової оплати іншими СТОРОНАМИ Договору такого обслуговування. 3.7. У разі затримки бюджетного фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання відповідного бюджетного призначення.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МК-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
5 902 926 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Тузинська
Електронна пошта
Телефон
+380442790022
Сайт:
https://dpss.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
39924774
Повна назва
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Бориса Грінченка, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги комп’ютерного програмування код ДК 021:2015: 72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням» у частині проектування, розроблення, впровадження та введення в експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи у сфері звітування про інгредієнти тютюнових та трав’яних виробів для куріння, викиди внаслідок вживання тютюнових виробів, обсяги продажів тютюнових виробів та оприлюднення окремої інформації, включаючи забезпечення можливості підключення і взаємодії Системи «еТютюн» з власними програмними рішеннями виробників та імпортерів тютюнових і трав’яних виробів для куріння та оприлюднення інформації з Системи «еТютюн» (крім конфіденційної інформації, до якої виробником або імпортером тютюнових та трав’яних виробів для куріння обмежено доступ) та Єдиним державним вебпорталом відкритих даних.
Період вимог/скарг з 21.07.2025 15:02 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 14:00 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.07.2025 15:02
Повідомлення про рішення
14.07.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МК-КОНСАЛТИНГ" (далі – Учасник) виявлено невідповідності. Відповідно до Додатку І «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації Учасник надає в своїй тендерній пропозиції: На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: «Копії двох аналогічних договорів з наданням підтверджуючих документів про виконання договорів (первинні бухгалтерські документи, копії інших документів, що підтверджують факт виконання відповідного аналогічного договору з виконання його у повному обсязі). Лист-відгук від контрагента, який повинен містити наступні дані: предмет закупівлі, стан виконання аналогічного договору, зазначення номеру, дати, суми договору; підписаний керівництвом та виданий в поточному році. Аналогічними договорами вважаються договори з надання послуг комп’ютерного програмування та/або розроблення та/або впровадження та введення в експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи (комп’ютерної програми) побудованої на Програмній платформі для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів (не менше одного договору).» Учасником у складі пропозиції надано: 1. Договір від 12.04.2023 року № ІL2/04-23 укладений Учасником з Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та Міністерством аграрної політики та продовольства України у якому приховано ціну послуг, що унеможливлює перевірку його виконання (відповідно до положень договору ціна не визначена конфіденційною інформацією). Пунктом 13.1.4 Розділу 13 «Додатки» передбачено наявність Додатку 4 до Договору, який відсутній у сканованій копії договору. Лист-відгук від контрагента до зазначеного договору відсутній. 2. Договір від 12.04.2023 року № ІL1/04-23 укладений Учасником з Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та Міністерством аграрної політики та продовольства України у якому приховано ціну послуг, що унеможливлює перевірку його виконання (відповідно до положень договору ціна не визначена конфіденційною інформацією). Пунктом 13.1.4 Розділу 13 «Додатки» передбачено наявність Додатку 4 до Договору, який відсутній у сканованій копії договору. Лист-відгук від контрагента до зазначеного договору відсутній. 3. Договір від 28.07.2023 року № ІL1/07-23 укладений Учасником з Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення у якому приховано ціну послуг, що унеможливлює перевірку його виконання (відповідно до положень договору ціна не визначена конфіденційною інформацією). Пунктом 13.1.4 Розділу 13 «Додатки» передбачено наявність Додатку 4 до Договору, який відсутній у сканованій копії договору, Лист-відгук Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення не містить інформації про суму договору та виданий не в поточному році (лист від 14.03.2024 №17/2075), що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Договір від 17.11.2023 року № ЕГАП 11/11-23 укладений Учасником з Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та Міністерством молоді та спорту України у якому приховано ціну послуг, що унеможливлює перевірку його виконання (відповідно до положень договору ціна не визначена конфіденційною інформацією). Пунктом 13.1.4 Розділу 13 «Додатки» передбачено наявність Додатку 4 до Договору, який відсутній у сканованій копії договору. У Акті приймання-передачі наданих послуг № 2 та Акті передавання-прийняття Програмного забезпечення за зазначеним договором міститься інформація про Додаткову угоду №1 від 18.12.2023 та Додаткову угоду № 2 від 22.03.2024, вказані Додаткові угоди № 1, № 2 у складі пропозиції не надано зазначені додаткові угоди. Лист-відгук Міністерства молоді та спорту України від 15.08.2024 №9452/17 не містить даних номеру, дати, суми договору та виданий не в поточному році, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Договір від 01.03.2024 року № ЕГАП 6/02-24/41 укладений Учасником з Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та Міністерством охорони здоров’я України. Пунктом 13.1.1. Розділу 13 «Додатки» передбачено наявність Додатку 1 до Договору, який відсутній у сканованій копії договору. Лист-відгук Міністерства охорони здоров’я України від 01.11.2024 № 28/41526/2-24 не містить даних стану виконання, зазначення номеру, дати, суми договору та видано його не в поточному році. 6. Договір від 09.04.2024 року № TAPAS-AGR-2024-015 укладений Учасником з Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у якому приховано ціну послуг, що унеможливлює перевірку його виконання (відповідно до положень договору ціна не визначена конфіденційною інформацією). Розділом 12. «Додатки до договору» передбачено наявність Додатків 1, 2, 3, 4 до Договору, які відсутній у сканованій копії договору. Лист-відгук від контрагента до зазначеного договору відсутній. 7. Договір від 14.05.2019 року № 140524 укладений Учасником з Громадською організацією «Діксі Груп» та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у якому приховано ціну послуг, що унеможливлює перевірку його виконання. Розділом 13. «Додатки до договору» передбачено наявність Додатків 1, 2, 3, 4,5 до Договору, які відсутній у сканованій копії договору. Також надано не всі Акти приймання-передачі. Лист-відгук від контрагента до зазначеного договору відсутній. Такі невідповідність підлягають виправленню. 2. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «……Документи, що підтверджують наявність та кваліфікацію в команді розробників фахівців, зокрема: керівник проєкту/менеджер проєкту, бізнес-аналітик/-ки, юрист/-ти, розробник/-ки серверної частини, фахівець/-ці із забезпечення якості, технічний автор/технічний редактор/-ри, інженер/-ри з розгортання та експлуатації/-ри, дизайнер/-ри та інші.» Учасником надано файл «Резюме команди спеціалістів проєкту» - резюме не є документом, що підтверджує кваліфікацію працівників. Такі невідповідність підлягають виправленню. 3. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»: «Для підтвердження фінансової спроможності учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи фінансової звітності за останній звітний період: Баланс (форма № 1), Звіт про фінансові результати (форма № 2) з відмітками про прийняття уповноваженим органом, або інші документи фінансової звітності. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо не можливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Показники звітності щодо обсягу річного доходу (виручки) повинні бути не менше ніж 3 млн. грн.» Учасником надано фінансову звітність за останній звітний період: Баланс за формою № 1-м та Звіт про фінансові результати за формою № 2 -м, довідка пояснення щодо підстав ведення зазначених документів фінансової звітності у складі пропозиції відсутня, така невідповідність в інформації підлягає виправленню. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення для Учасника з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник повинен протягом 24 годин надати (оприлюднити): 1. Копії двох аналогічних договорів без прихованої інформації, з усіма додатками, з наданням підтверджуючих документів про виконання договорів (первинні бухгалтерські документи, копії інших документів, що підтверджують факт виконання відповідного аналогічного договору з виконання його у повному обсязі), один з яких передбачав роботу на Програмній платформі для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів. Листи відгуки від контрагентів до цих договорів, що видані у поточному році та містять наступні дані: предмет закупівлі, стан виконання аналогічного договору, зазначення номеру, дати, суми договору; підписаний керівництвом контрагента. 2. Документи, що підтверджують кваліфікацію працівників: копії документів, що зазначені у резюме в розділі освіта, на кожного із зазначених працівників. 3. Довідку пояснення щодо підстав ведення фінансової звітності Баланс за формою № 1-м та Звіт про фінансові результати формою № 2 -м.
Створено
17.07.2025 12:37
Надати до
18.07.2025 12:37
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 122 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 14:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380442790022
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 122 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 14:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380442790022
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності