Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення від ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-002912-a
Id Tender 939023900fe5474c87ff47bd9e26017d
План UA-P-2024-09-19-014120-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.07.2025 10:50
Остання зміна 11.07.2025 14:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
347 460.4 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 737.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 10:49 до 11.07.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 10:49
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 10:49
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.07.2025 14:00
-
Період уточнень
з 03.07.2025 10:49 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 10:49 до 08.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 14:00
Основні параметри
Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5 та частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, викладено у додатку 1 (Технічні вимоги) до тендерної документації на проведення процедури закупівлі послуг із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення за кодом ДК 021- 2015: 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої потреби та конфігурації, функціональних можливостей та бізнес-логіки прикладних підсистем наявної системи електронного документообігу, переліком серверів додатків та баз даних необхідних для роботи підсистем та системи електронної взаємодії органів виконавчої влади. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу IV «Визначення очікуваної вартості» Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (укладених договорів).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
347 460.4 грн.
Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення
Назва предмета закупівлі
Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення
Примітки
послуги за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення)
Очікувана вартість
347 460.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1737,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення
Код ДК 021:2015
72261000-2 - Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Послуг Замовником за фактом їх надання, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг, та належним чином зареєстрованої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) в строки визначені законодавством (детально в додатку 4 до тендерної документації).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець надає Замовнику Послуги протягом 12 (дванадцяти) місяців (детально в додатку 4 до тендерної документації).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ДОКС"
Пропозиція:
347 455 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.07.2025 10:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пасічна Катерина
Електронна пошта
Телефон
380487759516
Сайт:
http://uspa.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38727770
Повна назва
ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Берестейський, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 14:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
347 460.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 14:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759516
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
347 460.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 14:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759516
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності