Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях». від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-03-002138-a
Id Tender 12f07ee5945f4495bde64ef38ff1c9d2
План UA-P-2025-07-03-002150-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.07.2025 10:22
Остання зміна 25.08.2025 12:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
274 681.62 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 746.82 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2025 10:21 до 03.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2025 10:21
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2025 10:21
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:25
до 06.08.2025 13:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2025 13:32
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2025 13:32
до 25.08.2025 12:00
Період уточнень
з 03.07.2025 10:21 до 31.07.2025 00:00
Період оскарження
з 03.07.2025 10:21 до 31.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:25 до 06.08.2025 13:32
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:25 до 06.08.2025 13:32
Основні параметри
Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
274 681.62 грн.
Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях».
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях».
Примітки
Відповідно до Рамкової Угоди про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, а також постанови КМУ «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153, кошти ЄС на заходи в рамках Проєкту звільняються від сплати ПДВ.
Очікувана вартість
274 681.62 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2746,82
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 14:50
Закінчення аукціону
04.08.2025 15:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 55120000-7 Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях).
Код ДК 021:2015
55120000-7 - Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання передачі наданих послуг (далі - Акт) та на підставі виставленого Виконавцем рахунка. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Репинець Богдан Юрійович"
Пропозиція:
212 253 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОКРА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
229 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Закритна Владислава Андріївна
Пропозиція:
174 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНАТ ІВЕНТ СЕРВІС"
Пропозиція:
175 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Садварій
Електронна пошта
Телефон
+380312660701
Сайт:
http://zk.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38629032
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
88006
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Болгарська, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях».
Період вимог/скарг з 06.08.2025 13:32 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:25 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.08.2025 13:32
Довідка НАЗК
06.08.2025 13:32
Повідомлення про рішення
04.08.2025 15:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 10:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2025 10:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 9 таблиці додатку 1 Тендерної документації; - пункт 3 «Інша інформація» додатку 1 Тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до пункту 9 таблиці додатку 1 Тендерної документації учасником документально не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до тендерної документації»; - Відповідно до пункту 3 «Інша інформація» додатку 1 Тендерної документації, а саме: на виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у складі тендерної пропозиції учасником не надано інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до тендерної документації» відповідно до пункту 9 таблиці додатку 1 Тендерної документації; - Надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176) відповідно до пункту 3 «Інша інформація» додатку 1 Тендерної документації, а саме: на виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Створено
05.08.2025 11:38
Надати до
06.08.2025 11:38
Договір
UA-2025-07-03-002138-a-a1
Підписаний і діє
Номер
48/"0003"
174 999 грн.
174 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 55120000-7 Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях).
Номенклатура
Послуги з організації конференції з відкриття проєкту (RescueFirstAid) “Підвищення ефективності надання первинної медичної допомоги рятувальниками та медичними командами” (номер ID: PLUA.02.01-IP.01-0003/23-00) за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 55120000-7 «Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 55120000-7 Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях).
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38629032

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Закритна Владислава Андріївна
Повна назва
ФОП Закритна Владислава Андріївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3488112806

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.08.2025 12:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 681.62 грн.
Період подання пропозицій
до 03.08.2025 12:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380312660701
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 681.62 грн.
Період подання пропозицій
до 03.08.2025 12:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380312660701
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності