Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022 від Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-013394-a
Id Tender 011658754e9946c5b7c6e38854a5558c
План UA-P-2025-07-02-016147-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.07.2025 20:46
Остання зміна 28.07.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
439 576.63 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 197.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 20:45 до 10.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 20:45
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 20:45
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 01:00
до 17.07.2025 14:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 14:45
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2025 14:45
до 28.07.2025 14:28
Період уточнень
з 02.07.2025 20:45 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 20:45 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 01:00 до 17.07.2025 14:45
Період кваліфікації
з 10.07.2025 01:00 до 17.07.2025 14:45
Основні параметри
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
439 576.63 грн.
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022
Назва предмета закупівлі
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022
Очікувана вартість
439 576.63 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2197,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022
Код ДК 021:2015
50118100-6 - Послуги з аварійного ремонту і відновлення автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50002, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, СТО Учасника – переможця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 150 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
439 576 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 20:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро КОВАЛЬ
Електронна пошта
Телефон
+380567565208
Сайт:
http://dp.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108866
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Поштовий індекс
49101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 20 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022
Період вимог/скарг з 17.07.2025 14:45 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 01:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 14:46
Довідка НАЗК
17.07.2025 14:45
Повідомлення про рішення
10.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 20:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 20:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП "ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, передбачених Додатком 2 до тендерної документації. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно надати: Інформаційну довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, складену у довільній формі, про наявність: - виробничих споруд (за якою адресою та кількість); - комп'ютерного діагностичного обладнання, програмного забезпечення; - професійних та спеціалізованих інструментів для ремонту та обслуговування транспортних засобів; - електричних або гідравлічних підйомників; - дільниці по ремонту електрообладнання; - наявність закритої території, яка охороняється, для можливості розміщення транспортних засобів Замовника. В переліку споруд, засобів, обладнання учасник зазначає їх кількість та власне чи орендоване. У разі орендованого, надається копія чинного договору оренди з суб`єктом господарювання у якого це орендується. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав наступні документи: - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.07.2025 № 2; - Сканкопію договору суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2025 № 4 укладеного з ПАТ «ДІАМАНТ» та акт прийому-передачі в суборенду приміщення до договору суборенди нежитлового приміщення № 4 від 01.03.2025; - Сканкопію договору безоплатного користування нерухомим майном від 23.04.2020 № 2304/20 укладеного з ФОП «Щербак Дмитро Олександрович», Додаткову угоду від 01.01.2024 № 1, копію Витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 01.09.2006 № 11705937 виданий КП «Криворізьке бюро технічної інвентаризації» та копію Договору купівлі-продажу комплексу будівель від 09.09.2003 ВАО № 403922; - Сканкопію договору оренди обладнання від 01.11.2023 № 1/112023 укладеного з ФОП «Ульянов Сергій Миколайович», Акт прийому-передачі обладнання в оренду від 01.11.2023 та Додаток № 1 від 03.01.2025 до договору оренди обладнання № 1/112023 від 01.11.2023; - Сканкопію договору оренди обладнання від 01.02.2024 № 59830 укладеного з ТОВ «Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал», Акт прийому-передачі в оренду обладнання до договору оренди обладнання від 01.02.2024, Додаткову угоду від 01.02.2024 до договору оренди обладнання № 59830 від 01.02.2024 та Додаткову угоду від 31.12.2024 до договору оренди обладнання № 59830 від 01.02.2024. Проте, в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.07.2025 № 2 зазначено не коректно інформацію стосовно адреси виробничих та відсутня інформація щодо їх кількості, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, передбачених Додатком 2 до тендерної документації. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно надати: Інформаційну довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, складену у довільній формі, про наявність: - виробничих споруд (за якою адресою та кількість); - комп'ютерного діагностичного обладнання, програмного забезпечення; - професійних та спеціалізованих інструментів для ремонту та обслуговування транспортних засобів; - електричних або гідравлічних підйомників; - дільниці по ремонту електрообладнання; - наявність закритої території, яка охороняється, для можливості розміщення транспортних засобів Замовника. В переліку споруд, засобів, обладнання учасник зазначає їх кількість та власне чи орендоване. У разі орендованого, надається копія чинного договору оренди з суб`єктом господарювання у якого це орендується. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
15.07.2025 18:03
Надати до
16.07.2025 18:03
Договір
UA-2025-07-02-013394-a-b1
Підписаний і діє
Номер
808
439 576 грн.
439 576 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022
Номенклатура
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля марки Ford Transit 2.2 TDCi Basis (TTG), державний номер 04 3260, VIN - код WF0XXXTTGXNY41124, рік випуску 2022
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108866

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3571110651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 14:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
439 576.63 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 01:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567565208
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
439 576.63 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 01:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567565208
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності