Показати схожі тендери

Закупівля "Ківш з пальцями для екскаватора" Код ДК 021:2015 42420000-6 "Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів" від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-013176-a
Id Tender 84be1e4b216d4f7e856d2f7f922d40b9
План UA-P-2025-07-02-015956-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.07.2025 19:09
Остання зміна 21.07.2025 17:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
265 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 325 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 19:09 до 10.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 19:09
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 19:09
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 13:57
до 15.07.2025 17:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 17:28
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2025 17:28
до 21.07.2025 17:48
Період уточнень
з 02.07.2025 19:09 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 19:09 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 13:57 до 15.07.2025 17:28
Період кваліфікації
з 11.07.2025 13:57 до 15.07.2025 17:28
Основні параметри
"Ківш з пальцями для екскаватора" Код ДК 021:2015 42420000-6 "Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
265 000 грн.
"Ківш з пальцями для екскаватора" Код ДК 021:2015 42420000-6 "Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів"
Назва предмета закупівлі
"Ківш з пальцями для екскаватора" Код ДК 021:2015 42420000-6 "Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів"
Очікувана вартість
265 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1325,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.07.2025 13:16
Закінчення аукціону
11.07.2025 13:57
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Ківш екскаваторний
Опис предмета закупівлі
Ківш екскаваторний
Код ДК 021:2015
42420000-6 - Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18014, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Сумгаїтська, 4
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Палець кріплення ковша
Опис предмета закупівлі
Палець кріплення ковша
Код ДК 021:2015
42420000-6 - Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18014, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Сумгаїтська, 4
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Дручковський сервіс"
Пропозиція:
176 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович
Пропозиція:
230 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ЮНІВЕРС"
Пропозиція:
207 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
208 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БУЛАТОВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
177 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.07.2025 13:16
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Ведула
Електронна пошта
Телефон
+380964832411
Замовник
ЄДРПОУ
25576385
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
18014
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул. Сумгаїтська, 4
Кваліфікація
Лот № 1 "Ківш з пальцями для екскаватора" Код ДК 021:2015 42420000-6 "Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів"
Період вимог/скарг з 15.07.2025 17:28 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 13:57 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.07.2025 17:28
Довідка НАЗК
15.07.2025 17:28
Повідомлення про рішення
11.07.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 18:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 18:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Потрібно додати документи яких не вистачає згідно тендерної документації
Створено
14.07.2025 11:04
Надати до
15.07.2025 11:04
Договір
UA-2025-07-02-013176-a-c1
Підписаний і діє
Номер
167
176 500 грн.
176 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Ківш екскаваторний
Номенклатура
Ківш екскаваторний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Палець кріплення ковша
Номенклатура
Палець кріплення ковша
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25576385

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Дручковський сервіс"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Дручковський сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45124107

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 17:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000108
Дата створення проекту
28.07.2025 16:03
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 16:53
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 77-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-02-013176-a, 02.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 16:53
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:42420000-6: Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-02-013176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2) Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. 3) Чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «Дручковський сервіс» (далі- Учасник) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, згідно з додатком 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» замовник встановив такі вимоги: - тендерна пропозиція повинна містити інформацію про торгову марку (тип/модель або артикул) товару, виробника та країну походження товару, запропонованого учасником; - якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» (файл порівняльна таблиця.pdf) надав порівняльну таблицю, в якій зазначені якісні характеристики запропонованого товару не відповідають якісним характеристикам товару, встановленим Замовником. Зокрема, Замовник вимагає товщину щоки ківша ескаваторного – 25,0 мм, а Учасник пропонує-30,0 мм. Також у запропонованому Учасником товарі немає бокоріза, а на адаптер+кор не вказано товщину. Згідно з вимогами замовника палець кріплення ковша повинен бути із сталі, а Учасник пропонує хромовий індуктивно-гартований. Крім того, тендерна пропозиція Учасника не містить інформацію про торгову марку (тип/модель або артикул) товару, виробника та країну походження товару, який ним пропонується. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.07.2025 17:01
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 17:02
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом “ДК 021:2015 42420000-6: Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів” (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-02-013176-a) надаємо відповідь до Північного офісу Держаудит служби в Черкаській області стосовно: 1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? Відповідь: Очікувана вартість закупівлі визначалася Замовником згідно вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020, на підставі наступних критеріїв: - аналізу ринкових цін; - отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників; - консультацій із профільними фахівцями (інженерами служби). Враховуючи те, що попередній екскаваторний ківш мав велике технічне зношення та перебував у непридатному для виконання завдань за призначенням стані, було прийняте рішення, щодо консультації із профільними фахівцями (інженерами служби) та огляду зношеного екскаваторного ківша, було визначено, що зношений ківш не підлягає відновленню. У зв’язку з даною оцінкою на виконання вимог Наказу ДСНС України №432 від 27.06.2013 “Про затвердження Настанови з експлуатації транспортних засобів в органах і підрозділах ДСНС України” відповідно до розділу ІІ “Організація експлуатації транспортних засобів” пункту 9 “Ремонт транспортних засобів” було прийняте рішення, щодо відновлення зазначеної техніки з метою використання її за призначенням в умовах воєнного стану. Забезпечити відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 терміново та невідкладно проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю нового ківша екскаваторного, так як відповідно до Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року “Про введення військового стану в Україні” та Закону України “Про національну безпеку України” зокрема розділу IV статті 12 “Склад сектору безпеки і оборони” Державна служба України з Надзвичайних ситуацій входить до складу сектору безпеки і оборони. Гусеничний екскаватор HYUNDAI HX220 д.н. СА 958 Е безперебійно залучається для формування фортифікаційних споруд в зоні активних бойових дій в Україні. (За період з лютого 2022 по липень 2025 року вказана техніка залучалася 60 разів в Донецькій області (в разі необхідності підтверджуючі документи будуть надані Вам додатково). Враховуючи вищеприведені обставини, Замовником було прийняте рішення, щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на суму 265 000,00 грн., без ПДВ, відповідно до вимог постанови КМУ №178 від 02.03.2022 “Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану”. В результаті проведенням автоматичного аукціону закупівлі "Ківш з пальцями для екскаватора" Код ДК 021:2015 42420000-6 "Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-02-013176-a) Замовнику вдалось ефективно використати кошти державного бюджету України, використавши лише 176 500,00 грн., без ПДВ, з загальної суми заощадивши 782 270,66 грн., (Загальна вартість ремонту оцінена в 958 770,66-176 500,00 грн., на підставі наданого акту огляду станом на 02.04.2025 р.) (копія додається) Державного бюджету України, що відповідає вимогам принципу виконання бюджетної програми, а саме залучення мінімальної кількості ресурсів та отримання максимального економічного ефекту, що набуває особливої важливості в умовах воєнного стану в Україні. 2) Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. Відповідь: Визначення очікуваної вартості здійснювалося згідно вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 “Про ефективне використання державних коштів”, Замовник підготував обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (що додаються). Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик формувалось на підставі потреб ініціативного підрозділу Замовника, відповідно до покладених завдань на нього. Замовник відповідно до пункту 4.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 “Про ефективне використання державних коштів” не розмістив обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у зв’язку з відсутністю власного вебсайту в Аварійно-рятувальному загоні спеціального призначення ГУ ДСНС України у Черкаській області,а розміщення на сайті установи вищого рівня потребує додаткових витрат часу щодо отримання дозволу, погодження публікації інформації, тощо, що в свою чергу створює ризики зриву виконання завдань за призначенням Замовником, що набуває особливої актуальності в умовах відсічу збройній агресії російської федерації. Слід зауважити, що зазначені дії Замовника не призвели до неефективного використання державних бюджетних коштів, так як фактично нами було зекономлено 782 270,66 грн.. Замовник відправив інформування про намір здійснити закупівлю, з зазначеними якісних, технічних характеристик предмету закупівлі з найменуванням товарів, очікуваною вартістю предмету закупівлі в цілому та очікуваною вартістю за одиницю предмету закупівлі, строками постачання предмету закупівлі та з зазначенням класифікатора згідно словника CPV, що планується закупити (Додається). 3) Чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «Дручковський сервіс» (далі- Учасник) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, згідно з додатком 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» замовник встановив такі вимоги: - тендерна пропозиція повинна містити інформацію про торгову марку (тип/модель або артикул) товару, виробника та країну походження товару, запропонованого учасником; - якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» (файл порівняльна таблиця.pdf) надав порівняльну таблицю, в якій зазначені якісні характеристики запропонованого товару не відповідають якісним характеристикам товару, встановленим Замовником. Зокрема, Замовник вимагає товщину щоки ківша екскаваторного – 25,0 мм, а Учасник пропонує - 30,0 мм. Також у запропонованому Учасником товарі немає бокоріза, а на адаптер+кор не вказано товщину. Згідно з вимогами замовника палець кріплення ківша повинен бути із сталі, а Учасник пропонує хромовий індуктивно-гартований. Відповідь: У складі тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями за предметом “ДК 021:2015 42420000-6: Ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів” (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-02-013176-a) Учасник надав таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості, щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником в якій є допустиме відхилення в технічних характеристиках ківша, а саме в товщині Щоки (Замовника) — 25,0 мм та в товщині Щоки (Учасника) — 30,0 мм, допускається дане відхилення, так як в тендерній документації Замовника не було обмежень щодо Учасників закупівлі стосовно відхилень в більший або менший бік та затвердженого різновиду Замовник, оцінивши порівняльну таблицю та технічну документацію, встановив, що відхилення є незначними, не впливають на експлуатаційні характеристики ківша, зокрема: - ківш сумісний з наявною технікою; - функціонально придатний до роботи; - відповідає потребам структурного підрозділу. Бокоріз (матеріал HB 450) — 2,0мм (товщина) не був зазначений в тендерній документації як обов’язковий елемент ківша екскаваторного, саме тому Замовник не має підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Дручковський сервіс” відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” статті 13 “Процедури закупівлі”. На елемент Адаптор+кор. (матеріал J-350) — 5 мм (товщина) Учасник процедури закупівлі надав у порівняльні таблиці запропонований елемент Адаптор+кор. (матеріал J-350) без зазначення товщини в міліметрах, що в свою чергу свідчить про погодження з технічними характеристиками даного елементу Замовника, відповідно до вищевикладеного Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Дручковський сервіс”. Відповідно до порівняльної таблиці поданої учасником ТОВ “Дручковський сервіс” пункту 2 (Палець кріплення ківша) учасник подав матеріал пальця — “Хромований, індуктивно гартований”, який в свою чергу є кращим за технічними характеристиками від Пальця кріплення ківша зі сталі 40 Х, адже палець кріплення ківша хромований та індуктивно гартований має вищу зносостійкість (гартування створює тверду поверхню при збереженні пружного ядра), менше зношується при терті та підходить для агресивних умов застосування, отже якщо ківш використовується регулярно й інтенсивно то за технічними характеристиками пальці кріплення ківша підійдуть хромовані та індуктивно гартовані, саме тому Замовник не може відхилити тендерну пропозиції Учасника закупівлі ТОВ “Дручковський сервіс” відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” розділу І “Загальні положення” статті 5 “Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників” підпункту 2 “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. Щодо країни походження товару, то Учасник ТОВ «Дручковський сервіс» юридична адреса якого: 80500, Львівська область, Золочівський район, місто Буськ, вулиця Молодіжна, будинок 10 та фактична адреса: 80560, Львівська область, Золочівський район, село Красне, вулиця Івана Франка, будинок 60А, за своїм видом діяльності має право здійснювати виробництво інших машин і устаткування спеціального призначення згідно КВЕД 28.99; виробництво інших вузлів, деталей і приладдя для автотранспортних засобів згідно КВЕД 29.32; та здійснює роздрібну торгівлю деталями та приладдям для автотранспортних засобів що свідчить про те, що Учасник знаходиться і здійснює свою діяльність на території України, а отже і країна походження товару — Україна, а за видами діяльності здійснює виготовлення та продаж товару відповідно до вимог Замовників. Так як ТОВ “Дручковський сервіс” є виробником даного екскаваторного ківша та пальців кріплення ківша, згідно предмету закупівлі, то Замовник прийняв рішення, з метою раціонального та економного використання бюджетних коштів, та придбання ківша екскаваторного з пальцями кріплення ківша у заводу-виробника, адже в такому разі предмет закупівлі Замовника буде дешевше ніж здійснити закупівлю готового ківша екскаваторного та пальців кріплення ківша в спеціалізованих торгових підприємств, що забезпечує велику економію бюджетних коштів та в свою чергу сприятиме, як найшвидшому ремонту даного екскаватора та використання його до дій за призначенням. Слід зазначити, що відповідно до наявної інформації за посиланнями на онлайн-ресурси: https://clarity-project.info; https://youcontrol.com.ua; https://opendatabot.ua відсутня інформація, що учасник будь-яким чином пов’язаний з країною-агресором, або є іноземними виробником, тощо. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедура закупівлі здійснена в межах вимог законодавства (із незначними відхиленнями від технічної характеристики). Дії Замовника під час здійснення даної закупівлі не спричинили зайвого і безпідставного здійснення видатків коштів Державного бюджету України, а навпаки сприяли раціональному та ефективному їх використанню. Ремонт екскаватора забезпечить виконання завдань за призначенням та сприятиме зміцненню обороноздатності нашої держави в умовах війни.
Рішеня
01.08.2025 15:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
265 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 01:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380964832411
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
265 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 01:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380964832411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності