Звернення:
За тендером : ЦЗВ-25Т_211_ВО: Електрошпалопідбійка (Лот 1 -34940000-8 Залізничне обладнання, Лот 2 - 34940000-8 Залізничне обладнання)
Тема:
Технічні характеристики
Зміст:
Шановний замовнику!
Наша компанія є єдиним виробником в Україні Шпалопідбивок з електричним двигуном залізничного струму 220 три фази. Вже 30 років ми займаємося виробництвом і постачанням колійного механізованого інструменту на підприємства України (як залізничні так і приватні). Ми дуже зацікавлені в участі у даній закупівлі, маємо все необхідне для виконання даної поставки у 2025 році, але є незначна невідповідність у технічних вимога до предмету закупівлі. Так, у додатку А до тендерної документації зазначено, що «Розміри підбивального полотна становлять: довжина – 400 мм ± 5мм, ширина – 80 мм± 5мм, товщина 10 мм± 2мм». Справа в тому, що дані розміри відносяться до пластинчатого підбивального полотна, яке встановлено на китайських та європейських шпалопідбивках таких як комплекс GRV 2200 D, наприклад, і, невідповідають характеристам, що зазначені в таблиці додатку А ТД. Наша шпалопідбивка є аналогом таких як ЭШП-9М3, ЭШП-01 ,які роками працюють на підприємствах служб коїї і за конструкторськую документацію мають просто іншу конструкцію підбивального полотна, яка складається с фланцю, труби, та пластини з міцного металу, що є зносостійким до тертя і наше полотно має довжину 450 мм. Нам, як виробникам не є проблемою зробити наше полотно коротшим на 50 мм, але вся конструкція в цілому розроблялася так, що виходячи з середнього зросту працівників 1м 70 см дана довжина полотна дозволяє мінімізувати навантаження на хребет і поперек працівників. При зменшені цього розміру, працівникі будуть змушені більше згинатася, щоб виконати ту саму ж роботу. І в загалі розміри полотна – це конструктивна особливість кожної моделі шпалопідбивок, бо в когось довші ручки, мотор нижче опущений до землі і вони роблять коротші полотна, в нашої мотор встановлено вище і ми робимо полотно довшим, але тут є важливим лише розмір довжини самої підбійки 1200 мм, який розраховувся із середнього зросту працівниців та норм охорони праці і у всіх виробників цей розмір є однаковим.
У зв’язку з наведеним вище, ми просимо прибрати вимогу до розмірів полотна із тендерної документації, бо 400 чи 450 немає жодної різниці, оскільки задача полотна ущільнити баласт під шпалою в районі знаходження рейки, а це всього 230-250 мм. Наголошуємо, що немає жодних проблем зробити полотно коротшим, але давайте поторбуємося про здоров’я монтерів колії які і без того, не залежно від погодних умов, роблять не легку роботу.
Дата оприлюднення звернення:
04.07.2025 14:01
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Замовник розгляне Ваше запитання та у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що Замовником перенесено дату розкриття пропозицій.
Дата оприлюднення відповіді:
07.07.2025 17:09