Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій)) від Головне управління Національної поліції у місті Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-013105-a
Id Tender 6a05fba66d7f462cb5542e242b5402a5
План UA-P-2025-07-02-015877-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.07.2025 18:32
Остання зміна 02.09.2025 18:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 658 076 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 000 грн. (0,54 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 18:32 до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 18:32
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 18:32
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00
до 02.09.2025 18:49
Залишилось 3 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 18:19
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.09.2025 18:49
-
Період уточнень
з 02.07.2025 18:32 до 13.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 18:32 до 13.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 02.09.2025 18:49
Період кваліфікації
з 16.07.2025 00:00 до 02.09.2025 18:49
Основні параметри
ДК 021:2015 – 45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій))
Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 658 076 грн.
Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій)
Очікувана вартість
1 658 076 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9000,0
0,54 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, Київ, Київ
Дата постачання по
01.10.2025 18:35
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
1 657 468.67 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 18:32
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорищев Артем Юрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorischev Artem Yuriyovych
Електронна пошта
Телефон
+380442719516
Факс
+380442719216
Замовник
ЄДРПОУ
40108583
Назва (англійською мовою)
Main Department of the National Police in Kiev city
Повна назва
Головне управління Національної поліції у місті Києві
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the National Police in Kiev city
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій)
Період вимог/скарг з 23.07.2025 18:19 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 00:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 18:19
Довідка НАЗК
23.07.2025 18:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.09.2025 18:49 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 18:36 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей «переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей», скасувати рішення про визначення переможця та відхилити пропозицію учасника закупівлі, що оприлюдненна на електронному майданчику за номером UA-2025-07-02-013105-а.
Документи кваліфікації
02.09.2025 18:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 18:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 18:30
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 18:30
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000132
Дата створення проекту
04.08.2025 17:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.08.2025 13:28
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 16:30
Дата завершення усунення порушень
10.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 681-46-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.08.2025 № 279 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-07-02-013105-a 02.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
05.08.2025 13:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляді тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.07.2025 № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.07.2025, тендерну пропозицію ФОП «БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ФОП «БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА» від 23.07.2025 № 1 та повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2025, пояснення та документи надані Замовником від 11.08.2025, від 15.08.2025 та від 21.08.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Крім того, згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність у такому реєстрі відомостей про керівника учасника процедури закупівлі, або фізичну особу, яка є учасником, видану НАЗК не раніше дати оприлюднення в електронній системі оголошення про проведення даної закупівлі; - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.  Слід зазначити, що Замовником 23.07.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ФОП «БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА». Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 28.07.2025 надано документи щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, тобто на 5 (п’ятий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до ТД та пункту 47 Особливостей № 1178. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 05.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із відповідним запитом з метою отримання пояснень щодо вищевикладеного. У відповідь на запит, Замовником 08.08.2025 надано наступні пояснення: «…Замовником скасовано визначення переможця ФОП «Бударагіна Людмила Миколаївна» на підставі не відповідності умовам тендерної документації, встановленим додатковою перевіркою тендерної пропозиції». Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, підтверджують виявлене порушення в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА», як таку коли переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА», установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 16:30
Документи висновку
26.08.2025 16:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником Замовником відхилено пропозицію ФОП «БУДАРАГІНА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА».
Дата публікації
02.09.2025 18:53
Документи інформації про усунення порушення
02.09.2025 18:54
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої ДК 021:2015 – 45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. «А» (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві), за адресою: бульвар Кольцова, 22-А, м. Київ. Коригування (благоустрій)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-07-02-013105-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі , що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.08.2025 09:18
Орган перевірки
12.08.2025 00:00
Документи повідомлення
06.08.2025 09:20
-
Відповідь
Пояснення
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2025 рік та на підставі отриманого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації. Кошторис складено відповідно з «Порядком застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва» (затверджено Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 25 червня 2021 року № 162 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 вересня 2021 р. за № 1226/36848) та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року). Керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783. Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі Кошторисного розрахунку та отриманого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Додаємо посилання на публікацію https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-02-013105-a.
Рішеня
11.08.2025 18:05
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень, інформації та документів. 1. Яким чином Замовник визначив, що ФОП «Бударагіна Людмила Миколаївна» виконали вимоги щодо строків подання документів переможцем, передбачені пунктом 1 розділу 3 ТД та абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей № 1178? 2. Яким чином та на підставі яких документів Замовник встановив відповідність тендерної пропозиції ФОП «Бударагіна Людмила Миколаївна» вимогам пункту 1.1 Додатку 2 до ТД в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015? 3. У відповіді на запит органу державного фінансового контролю від 06.08.2025 Замовником не було надано повної інформації. Просимо надати пояснення, чому не були надані: 1) документи, що підтверджують проведення аналізу ринку для обґрунтування очікуваної вартості; 2) посилання на обґрунтування закупівлі на власному веб-сайті; 3) підтвердні документи щодо джерела фінансування із зазначенням КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 10:14
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 10:15
-
Відповідь
Відповідь
1. Замовником скасовано визначення переможця ФОП «Бударагіна Людмила Миколаївна» на підставі не відповідності умовам тендерної документації, встановленим додатковою перевіркою тендерної пропозиції. 2. Замовником встановлено не відповідність пропозиції ФОП «Бударагіна Людмила Миколаївна» вимогам пункту 1.1 Додатку 2 до ТД в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та скасовано визначення переможця. 3. За об’єктом “Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів нежитлової будівлі літ. “А” (відділ поліції № 2 Святошинського УП ГУНП у м. Києві за адресою: б-р Кольцова, 22-А, м. Київ” була розроблена проєктно-кошторисна документація та отримано позитивний експертний звіт з наступними показниками: Згідно вказаного звіту, загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 14 травня 2025 року складає 1873,472 тис. грн, у тому числі (додаток ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ ): будівельні роботи – 1428,535 тис. грн; устаткування, меблі, інвентар – 8,398 тис. грн; інші витрати – 436,539 тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано 49,8 тис. грн, у тому числі: будівельні роботи – 0,0 тис. грн; устаткування, меблі, інвентар – 0,0 тис. грн; інші витрати – 49,8 тис. грн. Додатково, Замовник надав інформацію щодо розрахунку очікуваної вартості в файлі «Том_4_КД_Кольцова_22А_Коригування.xls (долучено Замовником) (Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2025 18:05 Версія документу від: 11.08.2025 18:05)» (в додатку зазначена інформація в форматі Excel). Зазначена закупівля проводиться за рахунок асигнувань державного бюджету (ID класифікатора 1007020 «Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Національної поліції України» КПК-2025). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Додаємо посилання на публікацію https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-02-013105-a.
Рішеня
15.08.2025 16:45
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів. 1. Надати пояснення, яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 49 Особливостей № 1178 в частині укладення договору про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.08.2025 14:15
Орган перевірки
22.08.2025 00:00
Документи повідомлення
18.08.2025 14:16
-
Відповідь
Відповідь
Замовником було продовжено строк підписання договору відповідно до пункту 49 Особливостей.
Рішеня
21.08.2025 17:22
Замовник
Документи повідомлення
21.08.2025 17:23
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 658 076 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у місті Києві
Контактний телефон:
+380442719516
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 658 076 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у місті Києві
Контактний телефон:
+380442719516
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності