Звернення:
За тендером : Підземне модульне швидкоспорудне залізобетонне укриття класу захисту не нижче А-2 з монтажем та внутрішніми роботами з оздоблення ДК 021:2015: 44211100-3
Тема:
Підземне модульне швидкоспорудне залізобетонне укриття - суперечить Кодексу цивільного захисту
Зміст:
Добрий день. Шановний Замовнику, Ви зазначили : "Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Підземне модульне швидкоспорудне залізобетонне укриття класу захисту не нижче А-2 з монтажем та внутрішніми роботами з оздоблення ДК 021:2015: 44211100-3)." .
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ст 32 Кодексу цивільного захисту : "Захисні споруди цивільного захисту (сховище, протирадіаційне укриття), споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту".
Предмет закупівлі, зазначений Замовником, суперечить чинному законодавству. Придбання "Підземного модульного швидкоспорудного залізобетонного укриття класу захисту не нижче А-2 з монтажем та внутрішніми роботами з оздоблення " є не цільовим використання бюджетних коштів. У вашому випадку необхідно зазначати "Первинне (мобільне) укриття"
Вимагаємо відмінити дану закупівлю, з причин не вірного зазначення предмета закупівлі.
Гарного дня!
Дата оприлюднення звернення:
03.07.2025 14:56
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 року № 708, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783. З огляду на зазначене з боку Замовника відсутні порушення чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно в частині визначення предмета закупівлі. Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України Бюджетним кодексом України регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу. Так, частиною першою статті 119 Бюджетного кодексу України нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають: бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет); напрямам використання бюджетних коштів, визначеним у паспорті бюджетної програми або в порядку використання бюджетних коштів (включаючи порядок та умови надання субвенцій); бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів). З огляду на зазначене вище, учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата оприлюднення відповіді:
04.07.2025 17:28