Показати схожі тендери

Закупівля Кава в зернах від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-012398-a
Id Tender 8cc0961606cc44a99eaa2717a9b242c1
План UA-P-2025-07-02-012121-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.07.2025 17:23
Остання зміна 30.07.2025 13:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
279 840 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 399.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 17:23 до 10.07.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 17:23
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 17:23
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 15:36
до 17.07.2025 17:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 12:43
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2025 17:37
до 30.07.2025 13:41
Період уточнень
з 02.07.2025 17:23 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 17:23 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 15:36 до 17.07.2025 17:37
Період кваліфікації
з 11.07.2025 15:36 до 17.07.2025 17:37
Основні параметри
Кава в зернах
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
279 840 грн.
Кава в зернах
Назва предмета закупівлі
Кава в зернах
Очікувана вартість
279 840 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1399,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.07.2025 15:07
Закінчення аукціону
11.07.2025 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кава в зернах
Код ДК 021:2015
15861100-2 - Смажена зернова кава
Кількість
264
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРОМАТ КАВИ"
Пропозиція:
257 136 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ УКРСЕРВІС 2023
Пропозиція:
279 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
257 146.56 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.07.2025 15:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 17:23
Оголошення про проведення закупівлі
02.07.2025 17:05
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Загородня
Електронна пошта
Телефон
+380631473437
Сайт:
https://nais.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
39787008
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Кава в зернах
Період вимог/скарг з 16.07.2025 12:43 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 15:36 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.07.2025 12:43
Повідомлення про рішення
11.07.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРОМАТ КАВИ» (далі – Учасник) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно пункту 1.1. Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати відомості про учасника за Формою 3 наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Відомості про учасника від 09.07.25 №090725-4 (файл «Відомості про учасника закупівлі»), проте вона містить не повну інформацію, а саме: - Номер свідоцтва платника ПДВ зазначено не вірно; - Не подана повна інформація відповідно до пункту «Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником» (не вказано - ПІБ, посада, контактний телефон); - Пункт «Статус Учасника» - необхідно було вказати лише одну позицію з передбаченого переліку (учасник зазначає «виробник, дилер, посередник», що приводить до протиріч та різночитання). З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати оновлені відомості про учасника за Формою 3 наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно пункту 1.5. Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку за підписом уповноваженої особи учасника, що учасник не здійснює господарську діяльність та/або його місцезнаходження (місце проживання для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Довідку передбачену пунктом 1.5. Додатку 1 Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати Довідку передбачену пунктом 1.5. Додатку 1 Тендерної документації. 3. Відповідно пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их)* договору (-ів). Учасник зазначає у такій довідці інформацію про наявність не менше 1 (одного) повністю виконаного ним аналогічного договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є поставка кави/кави в зернах або договір за кодом 15860000-4 за ДК 021:2015 «Кава, чай та супутня продукція» Учасник надає Довідку за формою Таблиці 1. Учасник може надати довідку в довільній формі за умови, що така довідка міститиме усю необхідну інформацію, визначену замовником у зразку. Довідка складається учасником на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Довідка складається учасником на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність досвіду про виконання аналогічних договорів від 09.07.25 №090725-5 (файл «Довідка»), не містить інформації про код ЄДРПОУ контрагента, з яким було укладено договір та відсутня відмітка про виконання договору Учасником. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их) договору (-ів), згідно з вимогами пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації. 4. Відповідно пункту 4.1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: - підтвердження наявності у власності або користуванні/оренді 2 одиниць кавомашин, що безоплатно передаватимуться в користування Замовнику на строк дії договору поставки товару, у відповідності до технічних характеристик, які передбачено Додатком 2 до Тендерної документації; - гарантійний лист на підтвердження зобов’язань щодо обслуговування та заміни кавомашини на нову, у разі її поломки. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано зазначені документи передбачені пунктом 4.1 Додатку 1 Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати: - підтвердження наявності у власності або користуванні/оренді 2 одиниць кавомашин, що безоплатно передаватимуться в користування Замовнику на строк дії договору поставки товару, у відповідності до технічних характеристик, які передбачено Додатком 2 до Тендерної документації; - гарантійний лист на підтвердження зобов’язань щодо обслуговування та заміни кавомашини на нову, у разі її поломки. 5. Відповідно пункту 6.2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження, що вся продукція, яка буде поставлена є якісною, з терміном придатності не менше ніж 6 місяців з дати поставки. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано зазначений документ передбачений пунктом 6.2 Додатку 1 Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати гарантійний лист передбачений пунктом 6.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Створено
15.07.2025 12:07
Надати до
16.07.2025 12:07
Період вимог/скарг з 17.07.2025 17:37 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 12:43 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 17:37
Довідка НАЗК
17.07.2025 17:37
Повідомлення про рішення
16.07.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі – Учасник) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их)* договору (-ів). Учасник зазначає у такій довідці інформацію про наявність не менше 1 (одного) повністю виконаного ним аналогічного договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є поставка кави/кави в зернах або договір за кодом 15860000-4 за ДК 021:2015 «Кава, чай та супутня продукція» Учасник надає Довідку за формою Таблиці 1. Учасник може надати довідку в довільній формі за умови, що така довідка міститиме усю необхідну інформацію, визначену замовником у зразку. Довідка складається учасником на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Довідку про наявність досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), у відповідності до Таблиці 1. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их) договору (-ів), згідно з вимогами пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації. 2. Відповідно пункту 3.2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, має надати наступні документи: а) один повністю виконаний договір (з додатками до нього за наявності таких), вказаний у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) документ (на вибір Учасника), який підтверджує повне виконання Учасником Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий (такі) передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.3.2. а) і п.3.2. б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає лист-відгук (листи-відгуки) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання учасником аналогічного (-их) договору (-ів). Відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: 1) дату видачi, 2) вихiдний номер, 3) посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, 4) інформацію про повне виконання договору учасником. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.3.2. а) і п.3.2. б) із зазначенням вартісних показників та із зазначенням інших даних, які не визначені учасником як комерційна таємниця, замовник не вимагає надання Відгуку. В такому випадку Учасник надає Відгук за бажанням. г) Замість надання в складі пропозиції документів, визначених п. 3.2. а) і п. 3.2. б), учасник може надати лист-відгук від підприємства – замовника за Договором, який надається для підтвердження повного виконання учасником аналогічного (-их) договору (-ів). Відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: 1) дату видачi, 2) вихiдний номер, 3) посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, 4) інформацію про повне виконання договору учасником. У складі тендерної пропозиції, відповідно до підпункту б) пункту 3.2. тендерної пропозиції, Учасником надано договір від 10.03.2023 № 10/03/23-1 та акт виконаних робіт від 12.07.2023 № 12 (файл – «1586 ДН 2023 Елеос Україна.pdf») до зазначеного договору, які містять розбіжності у загальній вартості вказаного договору та акту, що унеможливлює підтвердження факту повного виконання договору у визначеному обсязі. У складі тендерної пропозиції, відповідно до пункту 3.2. тендерної пропозиції, Учасником було надано Лист-відгук від б/д № 50/2601 (файл – «Лист-відгук ГО Елеос-Україна.pdf»), який не містить дати його видачі. Крім того, у Листі-відгуку зазначено загальну суму договору, яка не відповідає сумі договорі від 10.03.2023 № 10/03/23-1 (файл – «1586 ДН 2023 Елеос Україна.pdf»), що було надано Учасником в складі своєї пропозиції. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати належним чином оформлений документ, на виконання пункту 3.2. Додатку 1 Тендерної документації, що підтверджує повне виконання договору. Також, надати Лист-відгук із зазначенням дати його видачі та коректною інформацією щодо загальної вартості договору.
Створено
16.07.2025 17:20
Надати до
17.07.2025 17:20
Договір
UA-2025-07-02-012398-a-b1
Підписаний і діє
Номер
КІ-25551379/218656
257 146.56 грн.
214 288.8 грн.
З ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
31.07.2026
Номенклатура
264 (кілограми)
Кава в зернах
Номенклатура
Кава в зернах
Кількість
264
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39787008

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Повна назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25551379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.07.2025 13:41
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
279 840 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 23:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Контактний телефон:
+380631473437
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
279 840 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 23:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Контактний телефон:
+380631473437
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності