Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва) від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-010737-a
Id Tender f8a5bc937fdd42c19d9c5e35dd6729b2
План UA-P-2025-07-02-011114-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.07.2025 16:00
Остання зміна 29.07.2025 14:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 014 958 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
132 676.29 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 15:59 до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 15:59
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 15:59
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:18
до 28.07.2025 10:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 10:53
до 03.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.07.2025 10:53
-
Період уточнень
з 02.07.2025 15:59 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 15:59 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:18 до 28.07.2025 10:53
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:18 до 28.07.2025 10:53
Основні параметри
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно виготовленої кошторисної документації, щодо якої виконано експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
26 014 958 грн.
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва)
Очікувана вартість
26 014 958 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
132676,29
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 074.79
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 11:49
Закінчення аукціону
21.07.2025 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11701, Україна, Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель, вул. Лесі Українки
Дата постачання по
20.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи на об’єкті здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України (проміжними платежами за фактично виконані роботи) в національній валюті України. Розрахунки за чинним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові у трьох екземплярах станом на 20 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Після підписання документів форм №КБ-3 та КБ-2в Замовник оплачує виконанi роботи протягом 15 робочих днів з дати підписання вказаних документів. Інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок в сумі 5% від загальної вартості робіт проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку, з отриманням відповідних підтвердних документів, та в порядку, передбаченому згідно п. 15.2. Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укр-Дор-Сервіс"
Пропозиція:
19 998 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"
Пропозиція:
19 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
23 942 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 16:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380414135444
Замовник
ЄДРПОУ
34648973
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Шевченка, буд. 16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва)
Період вимог/скарг з 28.07.2025 10:53 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 12:18 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 10:54
Довідка НАЗК
28.07.2025 10:53
Повідомлення про рішення
21.07.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії виконаних аналогічних договорів №83/7461 та №68/7461 разом з копіями документів форм КБ-2в та КБ-3, при цьому вказані форми КБ-2в та КБ-3 частково не оформлені належним чином, а саме щодо зазначення окремих дат підписів. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано розрахунок договірної ціни, що не засвідчений підписом інженера (із зазначенням його прізвища та ініціалів), наявність трудових відносин з яким підтверджується учасником шляхом подання відповідних документів у складі тендерної пропозиції, та який відповідно має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що посвідчує спроможність такого інженера виконувати роботи/послуги з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Окрім цього, надані учасником інші кошторисні розрахунки (локальні кошториси, тощо) містять відбиток печатки учасника, а також підпис, що візуально є схожим (аналогічним) підпису директора учасника – Табалюка В., яким засвідчено окремі документи тендерної пропозиції (в тому числі договірна ціна, довідки, гарантійні листи, тощо). В той же час, оскільки замовник не уповноважений виконувати будь-які експертні дослідження, з метою однозначної ідентифікації підписів, що містяться на кошторисних розрахунках учасника, останньому при накладенні підпису слід було зазначити відповідну інформацію, яка б дозволяла визначити належність кожного підпису уповноваженій службовій (посадовій) особі учасника, зокрема директору Табалюку В. (наприклад вказати щонайменше ПІБ та / або посаду та ПІБ, тощо, вказаної особи). 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист щодо надання забезпечення виконання договору, який за своїм змістом частково не відповідає умовам надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме в частині тієї обставини, що згідно п. 3 додатку 4 до тендерної документації забезпечення виконання договору може надаватись у вигляді гарантії, складеної як на паперовому носії, або так само у вигляді гарантії, яка надається в електронній формі, що підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником надано електронну банківську гарантію № 49182 від 17.07.2025р. – забезпечення тендерної пропозиції, що засвідчена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку – Агаханян Г., та яка за своїм змістом відповідає умовам тендерної документації. В той же час, при перевірці накладеної на вказану гарантію електронної печатки банку встановлено, що така печатка за типом є удосконаленою, що не відповідає умовам тендерної документації. У випадку відсутності в банка-гаранта відповідної кваліфікованої електронної печатки, учаснику слід надати належне документальне підтвердження такої обставини, не змінюючи при цьому оформлення наданої у складі тендерної пропозиції гарантії. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, в тому числі копії аналогічних договорів (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (або так само ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, якщо аналогічний договір був укладений протягом періоду дії вказаного ДСТУ, тощо) застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору. 2.2. Згідно п. 5 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації розрахунки вартості тендерної пропозиції повинні бути складені та засвідчені підписом інженера (із зазначенням його прізвища та ініціалів), наявність трудових відносин з яким підтверджується учасником шляхом подання відповідних документів у складі тендерної пропозиції, та який відповідно має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що посвідчує спроможність такого інженера виконувати роботи/послуги з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Згідно п. 1 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, та на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), та відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". 2.3. Згідно п. 6 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії виданої банком. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 2.4. Згідно п. 8 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами цієї тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. 3) На виконання цієї вимоги учасник повинен надати відповідні документи та інформацію з використанням електронної системи закупівель. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів, або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих, тощо, в той же час для прикладу учасник не позбавляється права надати на усунення невідповідностей, що стосуються підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, відповідне документальне підтвердження іншого аналогічного договору (договорів), та згідно вимог тендерної документації, тощо.
Створено
24.07.2025 16:21
Надати до
25.07.2025 16:21
Договір
UA-2025-07-02-010737-a-b1
Очікує підписання
19 990 000 грн.
19 990 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва)
Номенклатура
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (І черга будівництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34648973

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03580179

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
26 014 958 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414135444
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
26 014 958 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414135444
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності