Показати схожі тендери

Закупівля Пластикові горщики для розсади, саджанців та квітів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-009468-a
Id Tender b57b9a4b479f4686aa1397c6d1ddf51a
План UA-P-2025-07-02-007113-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.07.2025 15:18
Остання зміна 11.07.2025 16:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
381 080 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 905.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 15:17 до 10.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 15:17
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 15:17
до 07.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.07.2025 12:00
-
Період уточнень
з 02.07.2025 15:17 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 15:17 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 12:00
Основні параметри
Пластикові горщики для розсади, саджанців та квітів
Кількість товарів: 122 000 шт. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Більш детально у тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
381 080 грн.
Пластикові горщики для розсади, саджанців та квітів
Назва предмета закупівлі
Пластикові горщики для розсади, саджанців та квітів
Очікувана вартість
381 080 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1905,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 100 000 (штуки)
1.Горщик
Опис предмета закупівлі
1.Горщик
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
100 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 000 (штуки)
2.Горщик
Опис предмета закупівлі
2.Горщик
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 000 (штуки)
3.Горщик
Опис предмета закупівлі
3.Горщик
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 000 (штуки)
4.Горщик
Опис предмета закупівлі
4.Горщик
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 5 000 (штуки)
5.Горщик
Опис предмета закупівлі
5.Горщик
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерелом фінансування закупівлі товару за Договором є місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. Замовник має право затримати розрахунки за дефектний (неякісний) товар, якщо такі дефекти виявленні під час використання/експлуатації товару та у разі виявлення помилок в оформленні документів, на строк необхідний для усунення Постачальником дефектів, та/або поставки нового товару, та/або виправлення помилок в документах. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару (партії товару) здійснюється протягом строку дії Договору на підставі замовлення Замовника в строк до 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. електронною поштою) відповідного замовлення на поставку товару (партії товару) (з правом дострокової поставки).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна"
Пропозиція:
344 292 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 15:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
02.07.2025 15:17
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
02.07.2025 15:17
Критерії прийнятності
02.07.2025 15:17
Критерії прийнятності
02.07.2025 15:17
Критерії прийнятності
02.07.2025 15:17
Критерії прийнятності
02.07.2025 15:17
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвин Анна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380444196915
Замовник
ЄДРПОУ
05416745
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Московський проспект, буд.26-А
Кваліфікація
Лот № 1 Пластикові горщики для розсади, саджанців та квітів
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 12:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які потребують відповідного повідомлення, а саме: Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації від 02.07.2025 № 25 (далі – тендерна документація), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (№ 08/07-1 від 08 липня 2025 р.), в якому у колонці 2 по позиціях 3 і 5 вказано найменування товару, що не відповідає (не співпадає) з інформацією, зазначеній учасником в Технічній специфікації. Необхідно: надати РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, де у колонці 2 по позиціях 3 і 5 вказати найменування товару, що відповідає (співпадає) з інформацією, зазначеній учасником в Технічній специфікації. Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документ та/або інформація були надані у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
11.07.2025 15:09
Надати до
12.07.2025 15:09
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
381 080 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
381 080 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності