Опис
1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно таблиці 1.1, які необхідні для надання послуг, зокрема: Необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки: - Тягач сідельний, з напівпричепом загального призначення, вантажопідйомність не менше 20 т, п’ятивісний автопотяг – не менше 1 од. - Блоки контрваги – загальною вагою не менше 19 т - Автокран, вантажопідйомність не менше 10 т – не менше 1 од. Таблиця 1.1.1. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій № з/п Назва необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи 5 таблиці посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані: - свідоцтво про реєстрацію техніки та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарну картку за формою ОЗ-6, завірені належним чином; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, документ, що підтверджує право власності на техніку; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі. 1.1.2. Для підтвердження наявності відповідних технологій, необхідних для надання послуг з технічного обслуговування, калібрування та повірки обладнання на об’єктах, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - документальне підтвердження, що учасник є виробником обладнання (або його офіційним представником в Україні), яке необхідне для експлуатаційного утримання (технічного обслуговування, калібрування та повірки) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Weigh in Motion та у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion) на автомобільних дорогах загального користування (надається, якщо учасник є безпосередньо виробником обладнання), АБО - скан-копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні щодо наявних на весь строк надання послуг партнерських відносин між виробником та учасником, які необхідні для експлуатаційного утримання (технічного обслуговування, калібрування та повірки) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Weigh in Motion та у вигляді системи моніторингу за станом доріг та умовами руху, комплексу Bridge Weigh in Motion) на автомобільних дорогах загального користування, (надається, якщо учасник не є безпосередньо виробником обладнання).