Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30 від ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-008794-a
Id Tender 696cda45536843bd81d69e6c60131cdf
План UA-P-2025-07-02-009682-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.07.2025 15:37
Остання зміна 23.07.2025 11:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
399 930 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 999.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 15:36 до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 15:36
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 15:36
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00
до 16.07.2025 11:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 11:59
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2025 11:59
до 23.07.2025 11:25
Період уточнень
з 02.07.2025 15:36 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 15:36 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 16.07.2025 11:59
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 16.07.2025 11:59
Основні параметри
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
399 930 грн.
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Очікувана вартість
399 930 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3999,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11700, Україна, Житомирська область, Звягель, вулиця Франка Івана будинок 30
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги на підставі наданих документів, підписаних Сторонами та затверджених печатками актів приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форму КБ-3) може здійснюватись до 10 (десяти) банківських днів з моменту надання послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГАВРИЛЮК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
Пропозиція:
391 801 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Сергіївна Алексейчук
Електронна пошта
Телефон
+380689584988
Сайт:
http://nv-school5.edukit.zt.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
22060215
Повна назва
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Франка Івана, буд. 30
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Період вимог/скарг з 16.07.2025 11:59 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 00:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 11:59
Довідка НАЗК
16.07.2025 11:59
Повідомлення про рішення
10.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "ГАВРИЛЮК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" Перелік виявлених невідповідностей: 1. Вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 4 п.7 до тендерної документації: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору. Учасником надано скановану копію аналогічного договору №719 від 11 грудня 2024 року, додатки до договору, розрахунки, акти виконаних робіт, а також лист відгук №150 від 02.05.2025 року, який не відповідає даному договору. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору №719 від 11 грудня 2024 року, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору. 2. Вимоги п.3 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та Додатку 4 п.4 до тендерної документації Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно додатку 1 до цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний порядок змін умов договору). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав підписаний порядок змін умов договору. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: Надати підписаний порядок змін умов договору. 3.Згідно Додатку 4 п.13 до тендерної документації Учасник повинен надати дійсне посвідчення працівника та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав дійсне посвідчення працівника та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: Надати дійсне посвідчення працівника та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Створено
15.07.2025 11:24
Надати до
16.07.2025 11:24
Договір
UA-2025-07-02-008794-a-c1
Підписаний і діє
Номер
23
391 801 грн.
391 801 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Номенклатура
Поточний ремонт доріжок, майданчика та порогу в Гімназії № 5 Звягельської міської ради за адресою вул. Івана Франка, 30
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22060215

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГАВРИЛЮК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ГАВРИЛЮК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3110810365

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 11:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
399 930 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380689584988
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
399 930 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ГІМНАЗІЯ № 5 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380689584988
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності