Показати схожі тендери

Закупівля Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області від Зимноводівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-006068-a
Id Tender 8ca6411956a042ceb3496a670dbb0d47
План UA-P-2025-07-02-006596-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.07.2025 13:06
Остання зміна 01.08.2025 15:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 363 076.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
41 820 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 13:06 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 13:06
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 13:06
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00
до 01.08.2025 09:12
Залишилось 3 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 09:12
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 09:12
-
Період уточнень
з 02.07.2025 13:06 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 13:06 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 01.08.2025 09:12
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 01.08.2025 09:12
Основні параметри
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 363 076.8 грн.
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Очікувана вартість
8 363 076.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41820,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
41 815.38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81110, Україна, Львівська область, с.Зимна Вода, вул.Наливайка
Дата постачання по
01.07.2026 13:07
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.2.Оплата за виконані роботи здійснюється у термін 7 робочих днів з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.3.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Підрядником, суб’єктом , що здійснює технічний нагляд та передаються Замовнику
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
7 181 001.1 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 13:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
02.07.2025 13:03
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
02.07.2025 13:03
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Смалюх Ярина Богданівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322952207
Факс
+380322952207
Сайт:
http://zymnavoda.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04372282
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Поштовий індекс
81110
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Зимна Вода
Адреса
вул. Шухевича, 83
Кваліфікація
Лот № 1 Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Період вимог/скарг з 01.08.2025 09:12 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 00:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 09:12
Довідка НАЗК
01.08.2025 09:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.08.2025 09:10
Електроний протокол про продовження строку
18.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Заява
Опис
В довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
В довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи від 05 червня 2025 року №78 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-02-006068-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДРПОУ 37306789. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 10 робочих днів, а саме до 01 серпня 2025 року, у зв’язку із виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДРПОУ 37306789 до 01 серпня 2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДРПОУ 37306789відповідно до частини 10 статті 29 Закону. Уповноважена особа Ярина Смалюх
Дата продовження строку розгляду
24.07.2025 11:24
Дата кінця розгляду
16.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 02 липня 2025 року №95 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі робіт за об’єктом: «Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-02-006068-a (далі — Закупівля). У закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДРПОУ 37306789. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДРПОУ 37306789 (надалі - Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Згідно п.1.2. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - виписку з балансу (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або інший документ, який підтверджує наявність власного обладнання. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Відповідно до форми Додатку 7 - назва та кількість необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, відповідно до зазначених Замовником у технічному завданні, видів та обсягів робіт. Необхідне обладнання та матеріально-технічна база учасника, повинна відповідати обладнанню та матеріально-технічній базі, визначеним у відомості ресурсів договірної ціни, поданої пропозиції учасника. Згідно розділу ІІ Будівельні машині і механізми Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який надано Учасником у складі тендерної пропозиції відображено наявність обладнання (машин, механізмів тощо), зокрема: - Електростанції пересувні потужністю 2 та 4 кВт; - Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70м3/год; - Щітки дорожні навісні на базі трактора, що не повністю відповідає інформації поданій у довідці за формою Додатку 7 № 02 від 15.07.2025. 2. Згідно п.2.1. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 8 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником та копію штатного розпису). У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку №03 від 15.07.2025, з переліком керівників та інженерно-технічних працівників. Поряд з тим, Учасником було надано документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі, зокрема, скан-копії дипломів працівників, зазначених у довідці. Учасником надано скан-копію диплому ЛВ В С №002105 на прізвище Кінь Наталія Мирославівна, що не відповідає інформації, зазначеній у довідці за формою Додатку 7 № 02 від 15.07.2025. Звертаємось до учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДРПОУ 37306789 з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі.
Створено
30.07.2025 14:20
Надати до
31.07.2025 14:20
Договір
UA-2025-07-02-006068-a-a1
Очікує підписання
7 181 001.1 грн.
7 181 001.1 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Номенклатура
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зимноводівська сільська рада
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04372282

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37306789

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 363 076.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 363 076.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності