Показати схожі тендери

Закупівля Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-001317-a
Id Tender 11e9639f82fe42ab9b4f8f579f725029
План UA-P-2025-07-02-001331-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.07.2025 09:43
Остання зміна 31.07.2025 18:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
883 775.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 837.75 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 09:42 до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 09:42
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 09:42
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 14:46
до 15.07.2025 17:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 17:30
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2025 17:30
до 31.07.2025 18:12
Період уточнень
з 02.07.2025 09:42 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 09:42 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 14:46 до 15.07.2025 17:30
Період кваліфікації
з 10.07.2025 14:46 до 15.07.2025 17:30
Основні параметри
Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
883 775.33 грн.
Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)
Назва предмета закупівлі
Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)
Очікувана вартість
883 775.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8837,75
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2025 14:23
Закінчення аукціону
10.07.2025 14:46
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 3000х3150 (з хвірткою)
Опис предмета закупівлі
Гаражні ворота в комплекті 3000х3150 (з хвірткою)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
12102, Україна, Житомирська область, селище Хорошів, Житомирський район, вул. Героїв України, 64
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 3200х3500 (з хвірткою)
Опис предмета закупівлі
Гаражні ворота в комплекті 3200х3500 (з хвірткою)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
12102, Україна, Житомирська область, селище Хорошів, Житомирський район, вул. Героїв України, 64
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (з хвірткою)
Опис предмета закупівлі
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (з хвірткою)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
12601, Україна, Житомирська область, селище Брусилів, Житомирський район, вул. Тихі Верби,2
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (без хвіртки)
Опис предмета закупівлі
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (без хвіртки)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
12601, Україна, Житомирська область, селище Брусилів, Житомирський район, вул. Тихі Верби,2
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПАВЛОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
734 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
650 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2025 14:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 09:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
documentType.tender.clarifications
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Малиновський
Електронна пошта
Телефон
+380412423859
Сайт:
https://zt.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38624322
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Поштовий індекс
10006
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
Кваліфікація
Лот № 1 Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)
Період вимог/скарг з 15.07.2025 17:30 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 14:46 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.07.2025 17:30
Довідка НАЗК
15.07.2025 17:30
Повідомлення про рішення
10.07.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-02-001317-a-b1
Підписаний і діє
Номер
311
650 000 грн.
541 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 3000х3150 (з хвірткою)
Номенклатура
Гаражні ворота в комплекті 3000х3150 (з хвірткою)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 3200х3500 (з хвірткою)
Номенклатура
Гаражні ворота в комплекті 3200х3500 (з хвірткою)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (з хвірткою)
Номенклатура
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (з хвірткою)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (без хвіртки)
Номенклатура
Гаражні ворота в комплекті 2300х3500 (без хвіртки)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38624322

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Повна назва
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44483994

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 18:11
Підписаний договір
31.07.2025 18:12
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-21-000025
Дата створення проекту
21.07.2025 13:01
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
21.07.2025 15:53
Дата завершення моніторингу
12.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.07.2025 № 72-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2025 № 72-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2025-07-02-001317-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.07.2025 00:00
Документи рішення
21.07.2025 15:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-001317-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДВІКСІМ» на відповідність тендерній документації Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в підпункті 2.3 пункту 2 розділу І тендерної документації відсутня інформація щодо посади особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками (Малиновський С. Ф.). Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації від учасників імперативно вимагається надання в складі тендерної пропозиції заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у додатку 1 до тендерної документації. Так, в пункті 5 форми розрахунку цінової пропозиції, встановленої Додатком 1 до тендерної документації, вимагається, зокрема, інформація щодо форми власності, юридичного статусу підприємства (організації), організаційно-правової форми господарювання, дати утворення, місця реєстрації та спеціалізації. На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «БУДВІКСІМ» в складі тендерної пропозиції надано документ від 09.07.2025 № 16 (файл «16 Цінова пропозиція.pdf»), в якій міститься заповнена форма розрахунку цінової пропозиції, передбачена Додатком 1 до тендерної документації. Однак, в пункті 5 наданої учасником ТОВ «БУДВІКСІМ» заповненої форми розрахунку цінової пропозиції в документі від 09.07.2025 № 16 (файл «16 Цінова пропозиція.pdf») відсутня щодо форми власності, юридичного статусу підприємства (організації), організаційно-правової форми господарювання, дати утворення, місця реєстрації та спеціалізації, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДВІКСІМ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «БУДВІКСІМ» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.07.2025 16:33
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 16:34
-
Відповідь
Про надання пояснення (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Управлінням Північного офісом Держаудитслужби в Житомирській області згідно наказу від 21.07.2025 № 72-з (далі — Запит) щодо предмета закупівлі Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-02-001317-a.
1. Джерелом фінансування закупівлі являються кошти загального фонду державного бюджету України, призначення на які затверджені Законом України «Про державний бюджет України на 2025 рік» по КПКВК 1006280 «Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій». 2. Розмір витрат визначено відповідно до затвердженого кошторису Головного управління на 2025 рік по КЕКВ 3110 “Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” за КПКВК 1006280 та з урахуванням вимог статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 №228 “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” на підставі наявної потреби у закупівлі товарів в фактичній кількості. Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено на підставі ДСТУ EN 13241:2019 (EN 13241:2003 + A2:2016, IDT) Двері та ворота промислових, торговельних і гаражних приміщень. Стандарт на продукцію, експлуатаційні характеристики, національного стандарту України ДСТУ 8767:2018 Пожежно-рятувальні частини. Вимоги до дислокації та району виїзду, комплектування пожежними автомобілями та проектування та Настанови з експлуатації транспортних засобів в органах та підрозділах ДСНС України, затвердженої наказом Державної служби з надзвичайних ситуацій від 27.06.2013 №432. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі “Гаражні ворота в комплекті” застосовано Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (далі — Порядок №275) методом порівняння ринкових цін, у спосіб отримання інформації про ціну, шляхом направлення 3-х письмових запитів цінових пропозицій постачальниками зазначеної продукції ФОП Глухоман В.В., ФОП Павлов О.С., ФОП Плахова О.В. з подальшим визначенням очікуваної ціни, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується формулою запропонованою пунктом 1 розділу ІІІ Порядку №275. У запитах цінових пропозицій було зазначено інформацію щодо характеристики предмета закупівлі (комплектація, кількість, розміри, площа, привід, склад, колір, тощо). 3. Відповідно до вимог пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» на веб-сайті Головного управління, як розпорядника бюджетних коштів Державного бюджету, за посиланням https://zt.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli (конкретно для закупівлі UA-2025-07-02-001317-a - https://zt.dsns.gov.ua/upload/2/4/3/1/9/0/3/obgruntuvannia-zakupivli-710-vorota-2.pdf ), 02.07.2025 було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначених ініціативним підрозділом, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 4. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДВІКСІМ» на відповідність вимогам тендерної документації Головного управління ДСНС України у Житомирській області не було виявлено формальних (несуттєвих) помилок, визначених пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» як такі, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст (технічні помилки, описки). У зв’язку з відсутністю таких помилок оформлення протоколу відповідно до частини 10 статті 11 Закону не вимагалося. 5. Відповідно до вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Підпунктом 2.3 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено такою уповноваженою особою заступника начальника центру- начальника відділу експлуатації нерухомого майна та забезпечення житлом центру забезпечення діяльності Головного управління ДСНС України у Житомирській області майора служби цивільного захисту Юрія Володимировича Галича. Варто зауважити, що в системі ДСНС України, до якої належить Замовник, закупівельні процедури регламентуються, зокрема, наказами ДСНС від 29.03.2019 № 200 «Про затвердження Порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС» та від 13.06.2023 № 477 «Про затвердження Порядку ведення публічних закупівель в апараті ДСНС». Зазначеними Порядками визначено поняття ініціативного підрозділу — структурного підрозділу, до компетенції якого належать питання, пов’язані з предметом закупівлі. У разі застосування процедури відкритих торгів ініціативний підрозділ подає уповноваженій особі належним чином оформлену службову записку разом із документацією для закупівлі. До службової записки додаються: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості. Крім того, у разі надходження запитань, вимог або скарг від користувачів електронної системи закупівель щодо предмету закупівлі, саме ініціативний підрозділ опрацьовує отримані матеріали та готує відповідні роз’яснення та відповіді. У межах цієї закупівлі ініціативним підрозділом виступає відділ експлуатації нерухомого майна та забезпечення житлом Центру забезпечення діяльності Головного управління ДСНС України у Житомирській області. Керівник цього підрозділу, інформація про якого вказана в підпункті 2.3 тендерної документації, є уповноваженою особою для зв’язку з учасниками. Таким чином, Малиновський С. Ф. не є уповноваженою особою для здійснення зв’язку з учасниками. 6. Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації Замовника у формі розрахунку цінової пропозиції передбачена можливість Учасникам надати інформацію щодо форми власності, юридичного статусу підприємства (організації), організаційно-правової форми господарювання, дати утворення, місця реєстрації та спеціалізації. Учасником ТОВ «БУДВІКСІМ» дійсно не було заповнено частину зазначених відомостей безпосередньо у формі розрахунку цінової пропозиції. Водночас, вся вказана інформація у повному обсязі надана у складі тендерної пропозиції в інших документах, зокрема: - документ №9 — Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 10.06.2025, - документ №10 — Витяг з реєстру платників податку на додану вартість щодо обраної системи оподаткування - документ №11 — Модельний статут юридичної особи (у редакції, чинній на момент подання документів), - документ №12 — Рішення засновника (№1) щодо утворення та діяльності ТОВ «Будвіксім», - документ №14 — Рішення учасника (№2) щодо повноважень органу управління ТОВ «Будвіксім», - документ №15 — Наказ про призначення директора ТОВ «БУДВІКСІМ». Ці документи містять усю необхідну інформацію для ідентифікації та оцінки Учасника, зокрема щодо правового статусу, форми власності, спеціалізації, дати реєстрації та організаційно-правової форми. Таким чином, вимоги тендерної документації в частині надання цієї інформації були фактично виконані, хоч і в іншій формі подання. Слід також зазначити, що Додаток 1 до тендерної документації має допоміжний інформативний характер, спрямований на ознайомлення із ціновою пропозицією Учасника, і не впливає на технічні чи якісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до: - статей 26 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», - пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції є чітко визначеним законодавством і не передбачає дискваліфікації учасника через незаповнення частини полів у формі розрахунку, якщо відповідна інформація надана в інших документах тендерної пропозиції. Таким чином, незаповнення окремих реквізитів саме у формі розрахунку цінової пропозиції не є правовою підставою для відхилення, оскільки: - така підстава прямо не передбачена законодавством; - відповідна інформація була повністю надана в інших частинах пропозиції; - Додаток 1 не стосується технічних або кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи викладене, Замовник не мав жодних законних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «БУДВІКСІМ», оскільки формальна неповнота одного документа була повністю компенсована наявністю повної і достовірної інформації в інших складових тендерної пропозиції. До пояснення додаються: - документ №9 — Витяг з ЄДР від 10.06.2025, - документ №10 — Витяг з ПДВ про систему оподаткування - документ №11 — Модельний статут, - документ №12 — Рішення 1, - документ №14 — Рішення 2 учасника, - документ №15 — Наказ на директора Будвіксім. - документ — Запит 1, - документ — Запит 2 - документ — Запит 3, - документ — Пропозиція 1. - документ — Пропозиція 2. - документ — Пропозиція 3 - довідка про зміни до Кошторис 2025. - Додаток 4 вимоги та техніч. Характеристики - Службова для закуп гараж. 07.02.
Рішеня
24.07.2025 15:53
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-001317-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 23.07.2025, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (далі – Замовник) 24.07.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення та копії документів, зокрема, пояснення, що «незаповнення окремих реквізитів саме у формі розрахунку цінової пропозиції не є правовою підставою для відхилення». Слід зазначити, що відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п. 31 Особливостей визначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. При цьому відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, Замовник самостійно встановив таку імперативну вимогу щодо зазначення певної інформації та встановив чітку форму документу. Аналогічна правова позиція з приводу відсутності певної інформації в документі зазначена у постанові Верховного Суду від 27.04.2023 у справі № 640/14244/21: «Суд зазначає, що відсутність у відгуку дати договору, у даному випадку, не є формальною помилкою, допущеною в оформленні тендерної пропозиції, а свідчить про неналежне виконання ПрАТ «Прометей» вимог пункту 2 розділу I додатку 2 Тендерної документації». Також, аналогічна правова позиція з даного приводу висловлена в постанові Верховного суду від 02.03.2023 у справі № 160/4436/21, в пункті 47 зазначено: «При прийнятті участі у публічній закупівлі, учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи, перелік яких міститься у Тендерній документації, щоб у Замовника була можливість належним чином перевірити вказані критерії та визначити найвигіднішу пропозицію для відповідної закупівлі». Враховуючи викладене вище, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «БУДВІКСІМ» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.07.2025 16:23
Орган перевірки
31.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.07.2025 16:24
-
Відповідь
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (наказ №72-з від 21.07.2025, ID закупівлі UA-2025-07-02-001317-a). У відповідь на запит, оприлюднений 25.07.2025 в електронній системі закупівель, Головне управління ДСНС України у Житомирській області (далі — Замовник) надає наступне пояснення щодо підстав прийняття рішень у межах проведення процедури закупівлі.
Щодо заповнення форми розрахунку цінової пропозиції - тендерною документацією, а саме Додатком 6 (п.2), передбачено надання форми розрахунку цінової пропозиції за зразком, наведеним у Додатку 1. Цей документ містить інформаційні поля, зокрема щодо форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу, дати створення, місця реєстрації, спеціалізації учасника. Разом з тим, ні в тендерній документації, ні у формі розрахунку не передбачено імперативної вимоги щодо обов’язкового заповнення усіх зазначених полів. Також не вказано, що незаповнення окремих реквізитів є підставою для відхилення пропозиції. Це відповідає визначенню імперативної норми, згідно з якою така вимога має бути безумовною, обов’язковою та визначеною нормативно-правовим актом або тендерною документацією без альтернативи. Згідно з Наказом Мінекономіки №27593 від 06.12.2024, яким затверджено примірну тендерну документацію, форма розрахунку цінової пропозиції (Додаток 2.1) використовується для підтвердження ціни — як основного критерію оцінки пропозиції. Інші інформаційні поля носять допоміжний характер і не є критеріями оцінювання. Статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна пропозиція подається шляхом завантаження документів, що вимагаються тендерною документацією. У нашому випадку вимоги щодо структури розрахунку ціни було дотримано. Статтею 31 Закону, яка містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції — невідповідність форми розрахунку цінової пропозиції у частині загальних реквізитів туди не входить. У запиті згадано рішення Верховного Суду від 27.04.2023 у справі № 640/14244/21 та від 02.03.2023 у справі № 160/4436/21. Варто зазначити, що обидві справи стосувалися невиконання учасниками чітко сформульованих імперативних вимог тендерної документації, зокрема щодо кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 Закону). Натомість у нашій закупівлі йдеться не про кваліфікацію, а про допоміжну форму розрахунку, інформація з якої повністю відображена в інших документах тендерної пропозиції. Крім того, Учасником ТОВ «БУДВІКСІМ» була надана вся запитувана інформація у повному обсязі, хоча і в інших документах пропозиції, а саме: - Витяг з ЄДР (документ №9), - Витяг з реєстру платників ПДВ (документ №10), - Модельний статут (документ №11), - Рішення засновника про створення (документ №12), - Рішення учасника щодо органу управління (документ №14), - Наказ на директора Будвіксім (документ №15). Ці документи повністю охоплюють усі інформаційні пункти, зазначені в Додатку 1, які не були заповнені у формі розрахунку. Так, згідно Тендерної документації Замовника в п.п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у п.п2 . «Інші умови тендерної документації» чітко визначено, що: - Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз. Враховуючи викладене, незаповнення окремих полів у формі розрахунку цінової пропозиції не є порушенням вимог законодавства, оскільки: - замовником не встановлено імперативної вимоги щодо їх заповнення; - інформація надана в інших документах тендерної пропозиції; - відсутність таких відомостей не впливає на ціну, якість чи відповідність пропозиції технічним або кваліфікаційним критеріям; - підстав для відхилення пропозиції за статтею 31 Закону та п. 44–47 Особливостей не вбачається. Таким чином, підстав для застосування частини 1 статті 30 Закону або пункту 50 Особливостей — немає. Додані документи: - Документ №9 — Витяг з ЄДР від 10.06.2025; - Документ №10 — Витяг з реєстру платників ПДВ; - Документ №11 — Модельний статут; - Документ №12 — Рішення засновника; - Документ №14 — Рішення учасника; - Документ №15 — Наказ на директора Будвіксім.
Рішеня
28.07.2025 12:45
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-001317-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Відповідно до пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатом розгляду тендерних пропозицій 15.07.2025 було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «БУДВІКСІМ». Однак, станом на 31.07.2025 (16 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо договору про закупівлю. Враховуючи викладене, просимо надати інформацію чи укладено за результатами проведення вказаної закупівлі договір про закупівлю та/або надати пояснення з обґрунтуванням необхідності продовження строку для укладення договору до 60 днів. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
31.07.2025 10:38
Орган перевірки
06.08.2025 00:00
Документи повідомлення
31.07.2025 10:39
-
Відповідь
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (наказ «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» №72-з від 21.07.2025) Замовник надає наступні пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі UA-2025-07-02-001317-a.
За результатами розгляду тендерних пропозицій 15.07.2025 в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «БУДВІКСІМ». Відповідно до пункту 49 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, замовник зобов’язаний укласти договір з переможцем не пізніше ніж через 15 днів з дати оприлюднення рішення про намір укласти договір. Договір може бути укладений у строк до 60 днів у разі обґрунтованої необхідності. Замовником - Головним управлінням ДСНС України у Житомирській області 30.07.2025 (на 15-й день з дати оприлюднення рішення про намір укласти договір) було укладено договір №311 з ТОВ «БУДВІКСІМ» на постачання гаражних воріт у комплекті. Таким чином, строки укладення договору дотримано в повному обсязі, відповідно до чинного законодавства. Пункт 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає обов’язок Замовника оприлюднити договір про закупівлю та всі додатки до нього в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Станом на 31.07.2025 (наступний робочий день після укладення договору) публікація договору ще не була здійснена у зв’язку з виконанням внутрішніх організаційних процедур, пов’язаних із реєстрацією документації до моменту її завантаження в систему. Зазначене є стандартною частиною внутрішнього документообігу Замовника. Оприлюднення договору планується не пізніше 02.08.2025, що повністю відповідає вимогам законодавства. Отже, порушень строків оприлюднення не допущено. Також, жодних порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що підлягають усуненню шляхом скасування процедури відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у ході здійснення цієї закупівлі не виявлено. Обставина відсутності договору в системі станом на 31.07.2025 не є порушенням, оскільки строк для його оприлюднення ще не сплинув. Відтак застосування положень пункту 50 Особливостей не є обґрунтованим. До пояснення додаються: - Протокол про укладання договору від 30.07.2025 (Документ №1); - Договір №311 з ТОВ «БУДВІКСІМ» від 30.07.2025 (Документ №2).
Рішеня
31.07.2025 18:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
883 775.33 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Контактний телефон:
+380412423859
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
883 775.33 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Контактний телефон:
+380412423859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності