Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-02-001066-a
Id Tender fd250fa19d0d476a82c493383d7379b4
План UA-P-2025-07-02-000645-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.07.2025 09:30
Остання зміна 25.07.2025 12:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2025 09:30 до 17.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2025 09:30
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2025 09:30
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 15:06
до 23.07.2025 14:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 14:04
до 29.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.07.2025 14:04
-
Період уточнень
з 02.07.2025 09:30 до 14.07.2025 00:00
Період оскарження
з 02.07.2025 09:30 до 14.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 15:06 до 23.07.2025 14:04
Період кваліфікації
з 18.07.2025 15:06 до 23.07.2025 14:04
Основні параметри
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 400 000 грн.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область
Назва предмета закупівлі
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
17 000
Аукціон
Cтарт аукціону
18.07.2025 14:19
Закінчення аукціону
18.07.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область
Код ДК 021:2015
71322500-6 - Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
3.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 70% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси та оформлені належним чином підтверджуючі виконання документи в електронному вигляді (в форматі РОБ). 3.3. Замовник протягом 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відмову від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4. Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). 3.5. Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектну документацію здійснюється протягом 10 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної експертизи (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету).
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
3.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 70% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси та оформлені належним чином підтверджуючі виконання документи в електронному вигляді (в форматі РОБ). 3.3. Замовник протягом 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відмову від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4. Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). 3.5. Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектну документацію здійснюється протягом 10 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної експертизи (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ""
Пропозиція:
2 759 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
Пропозиція:
2 249 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП"
Пропозиція:
2 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЕРВІН ПРОЕКТ"
Пропозиція:
2 760 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД-Д"
Пропозиція:
2 265 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ"
Пропозиція:
2 264 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.07.2025 14:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 13:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрембіцький Віталій
Електронна пошта
Телефон
380432671305
Замовник
ЄДРПОУ
25845655
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Листопада Антона, 2A
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область
Період вимог/скарг з 23.07.2025 14:04 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 15:06 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно п.43 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Замовником була розміщена вимога про усунення невідповідностей: привести тендерну пропозицію учасника у відповідність до вимог додатку 1 Тендерної документації, шляхом надання виправленої інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно зазначених вище невідповідностей.. Учасник виконав вимогу Замовника. Пропозиція відповідає умовам визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації, відсутні підстави для відмови в участі згідно п. 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учасник визначений переможцем.
Документи кваліфікації
23.07.2025 14:04
Довідка НАЗК
23.07.2025 14:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 09:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Відповідно тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2025 09:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Відповідно тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Відповідно таблиці 2.1 Додатку 1 Тендерної документації: - В таблиці зазначається мінімально-необхідна кількість працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - На працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. В таблиці на провідного інженера з проектно-кошторисної роботи відділу проектування Стулій Ірини Миколаївни вказана серія, номер та дата видачі сертифікату, що не збігається з наданою копією сертифікату. 2). Відповідно таблиці 3.1 Додатку 1 Тендерної документації: - В таблиці зазначається мінімально-необхідна кількість аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В 2 колонці зазначається: 1. Відомості про Замовника (місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi). Учасник у наданій довідці не зазначив посилання на закупівлю в системі Prozorro (UA-2020-03-31-002328-a). Вимога Учаснику процедури закупівлі: привести тендерну пропозицію учасника у відповідність до вимог додатку 1 Тендерної документації, шляхом надання виправленої інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно зазначених вище невідповідностей.
Створено
22.07.2025 11:32
Надати до
23.07.2025 11:32
Договір
UA-2025-07-02-001066-a-a1
Очікує підписання
2 249 000 грн.
2 249 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область
Номенклатура
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-86 Гуків -Дунаївці -Могилів-Подільський на ділянці км 154+865 -км 163+735, Вінницька область
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25845655

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
Повна назва
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34422841

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 12:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380432671305
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2025 12:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380432671305
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності